Θεσσαλονίκη: Περπατούσαν στο δρόμο και ξαφνικά άνοιξε και βρέθηκαν μέσα σε μια τρύπα τριών μέτρων!

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Σύμφωνα με πληροφορίες από το thestival.gr, οι νεαροί περπατούσαν στην οδό Τοσίτσα 3, στο ύψος του Μπιτ Μπαζάρ και εκείνη τη στιγμή το έδαφος άνοιξε καιένα αγόρι και ένα κορίτσι 19 ετών, βρέθηκαν μέσα σε μια τρύπα τριών μέτρων!
Tα παιδιά αν και τραυματίστηκαν κατάφεραν να βγουν έξω από μόνα τους, πριν την έλευση της Πυροσβεστικής. Στη συνέχεια, μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς» για εξετάσεις. Όπως διαπιστώθηκε, το αγόρι έχει θλαστικά τραύματα, ενώ το κορίτσι κατάγματα.
Το συμβάν έκανε γνωστό μέσα από ανάρτηση στο Facebook o αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Κινητικότητας του δήμου Θεσσαλονίκης, Πρόδρομος Νικηφορίδης.