Η μεγάλη έρευνα των Data Journalists: Από την 1η Ιανουαρίου 2025 μέχρι και το τέλος Ιουλίου έχουν υπογραφεί 293 προκηρύξεις και αποφάσεις για διαφήμιση, επικοινωνία, μάρκετινγκ. Το ύψος των ποσών φτάνει τα 108 εκατ. ευρώ.
21,6 εκατ. ευρώ από την Κοινωνία της Πληροφορίας για «υπηρεσίες διαφήμισης και μάρκετινγκ – βελτίωση της ικανότητας του πληθυσμού στην αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών μέσω δράσεων ευαισθητοποίησης» – Η σύμβαση έχει διάρκεια 8 μηνών και τα χρήματα θα διοχετευθούν σε ΜΜΕ. Αφορά στο υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και υπογράφηκε τον Φεβρουάριο.
Τα 17 εκατ. ευρώ, προς διεθνή ΜΜΕ μόνο για μια σεζόν τουριστικής διαφήμισης της Αττικής σε μια εποχή που η κυβέρνηση έχει ανάγκη από πιο ήπια δημοσιεύματα από Μέσα του εξωτερικού.
«Δημοσιογράφοι Χωρίς Σύνορα»: «Η κυβέρνηση υπό την ηγεσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη χορήγησε γενναιόδωρες φορολογικές ελαφρύνσεις στη διαφήμιση στα Μέσα Ενημέρωσης, αλλά επεδίωξε, άμεσα ή έμμεσα, να ελέγξει τη ροή των πληροφοριών».
Του Βασίλη Γαλούπη
Σε μια ευρεία επιχείρηση διανομής του δημοσίου χρήματος για επικοινωνιακούς λόγους προς εγχώρια ΜΜΕ, κι όχι μόνο, επιδίδεται η κυβέρνηση από την αρχή του έτους. Τις τελευταίες εβδομάδες αναφέρονται στον Τύπο και τα social media διάφορα ποσά που δαπανώνται, με συνήθως ανούσιες αφορμές, για διαφημιστικούς λόγους και προώθηση του κυβερνητικού έργου. Όπως για παράδειγμα μια δαπάνη 80 εκατ. ευρώ τα τελευταία χρόνια, όπως γράφτηκε πρόσφτα σε μερίδα των αντιπολιτευόμενων media. Συνεχίστε την ανάγνωση.
