Στην σημερινή του ομιλία μπροστά στους δικούς του ο Μητσοτάκης χωρίς,
ζήτησε απαιτητικά, και χωρίς να κοκκινίσει γι αυτό, από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία να προχωρήσει «ταχύτατα» με τις δικογραφίες,
χωρίς …. επιλεκτικές διαρροές, νομίζοντας ότι απευθύνεται σε….. κανείς δεν γνωρίζει σε ποιον.
Για την Ελληνική Εισαγγελία που την έχει και πιο κοντά, ούτε λέξη.
«Ας αργήσει όσο θέλει» το εννοεί! Είναι και θέμα επιδερμίδας τι να κάνουμε τώρα. Άγνωστο παραμένει το αν επισήμανε ότι στις χειροκροτημένες «ατάκες» του οι «διαρροές» ήταν αξιοσημείωτες.

Δηλωση Φ.Π. Ανδρεα Γουλα :
Επιθυμω να εκφρασω τα συγχαρητηρια μου στον εκλεκτο δημοσιογραφο κ. Γαλουπη για το εργο του , με καποιες επισημανσεις εν οψει εκλογων που απορρεουν απο την πολυχρονη ηλικα και πειρα μου :
Ο Μητσοτακομπακογιαννικος γονος δεν φοβαται τις εκλογες , αφου κατεχει το παρανομο λογισμικο καταμετρησης των ψηφων και της παρανομης αποδοχης του απο τα οικονομισαρια πολιτικα κομματα που αυτος διοριζει , και που ουδεις δυναται να ελεγκσει . Ουτω ο εν λογω θρασυτατος γονος , με το παρανομο πραξικοπηματικο δικαιωμα να μετραει τις ψηφους και να διοριζει κομματα μαριονετες ως εξαπτερυγα του που παριστανουν την αντιπολιτευση και διορισθηκαν για να υπερψηφισουν , τη συνεκμεταλλευση του τεως { Ελληνικου Αιγαιου Πελαγους } και νυν {TURKA EGEON SEA} ΜΕ Αναδοχο τον νυν ΥΕΘΑ της Ελλαδος και Δελφινον του ¨Κουλη κ. “Ν. Δενδια”.
Που σε συμφωνια με τη νυν κυβερνηση της Ν.Δ. μη εχουσης ουδεμιας σχεσης με αυτην του Αειμνηστου “Κωνσταντινου Καραμανλη” που με Μπουσουλα το υπεξαιρεθεν πραξικοπηματικως και παρανομως το ειδικο αυτο “λογισμικο” που ειναι περιουσιακο στοιχειο του Ελληνικο λαου το οποιον εχει υπεξκαιρεσει και εξαφανισει ο νυν πρωθυπουργος της Ελλαδος κ. Κυριακος Μητσοτακης οστις απαγορευει τον ελεγχο του προγραμματισμου , δια του οποιου καθοριζει τους νικητες των εκλογων. Και αγοραστηκε με τα χρηματα του ελληνικου λαου , και εν συνεχεια το υπεξηρεσεν ο Γονος της Ιντριγκας κ.λ.π. ειδικων προσοντων.. νυν πρωθυπουργος λογω αυτου , και αρνειται να το εμφανισει. . αναμενοντας την επαναχρησιμοποιηση του και στις ερχομενες εκλογες .για την … εντιμη καταμετρηση των ψηφων του Ελληνικου Λαου.
Δια ταυτα αν δεν επιθυμει ο ελληνικος λαος την επαναληψη της φαρσας της τελευταιας εκλογικης αναμετρησης , να αγωνισθει για την επιστροφη του εν λογω λογισμικου . να συλληφθει ο πωλητης του , και να κατασχεθει αυτο το διαβολικο μηχανημα , που οδηγησε στη χρεωκοπια την Ελλαδα απο τον σκηνοθετη της Οπερετας του Βατοπεδιου !… .
Με τιμη και με τις καλυτερες ευχες μου στους Ιερομοναχους της Ιερης .Μπνης . Βτοπεδιου :
OPUS DEI «ΕΡΓΟ ΘΕΟΥ»
{ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΑΦΟΥ ΞΑΝΑΠΕΣΑΜΕ ΣΤΗ ΛΟΥΜΠΑ :
Σχετικώς με τα πραγματικά περιστατικά της τεράστιας απάτης των κληρικών της Ι.Μ. Βατοπεδίου, σε συνεργασία με επίορκους υπουργούς, δικαστές κ.λ.π. που συνήργησαν σ’αυτή τη σε βάρος του ελληνικού λαού παράνομη πράξη, συνάγεται αβιάστως ένα και μοναδικό συμπέρασμα . Ολοι αυτοί δεν ήταν δυνατό να ενεργήσουν ατομικώς , αλλά καθοδηγούμενοι και καλυπτόμενοι από κάποια πολύ υψηλά ιστάμενα άτομα , τα οποία ενεπνεύσθησν και σχεδίασαν αυτή την παρανομία .
Η παραίτηση του Δημοσίου από τον υφυπουργό κ. Π. Δούκα στη σχετική αγωγή της Ι.Μ.
Βατοπεδίου, δεν ήταν αποτέλεσμα παραπλάνησης , κατά πως προκαταβολικώς και κακως γνωμοδότησεν ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ. Γ. Σανιδάς , αλλά και ένα τμήμα του σχεδίου για τη διασπάθιση της δημόσιας περιουσίας από τη σχετική ομάδα. Η παραίτηση είναι άκρως επιβαρυντκή διότι έγινε κατόπιν της εκδοθείσης απόφασης η οποία απέρριπτε τους ψευδείς ισχυρισμούς και τα πλαστογραφημένα έγγραφα που κατέθεσαν στο δικαστήριο οι απατεώνες και πλαστογράφοι ιερομόναχοι ! Η δε πρόεδρος του δικαστηρίου κ. “Μαρία Ψάλτη” ενημέρωσε τον Εφραίμ και την… ομάδα του , σχετικώς με τη σε βάρος τους απόφαση και κατακράτησε παρανόμως τη δικογραφία επί… επτά μήνες δήθεν για να καθαρογράψει την απόφαση χωρίς να τη δημοσιεύσει. Κι’αυτό διότι έτσι τη διέταξε ο ηγούμενος της μονής Εφραίμ, ο οποίος της είπε ότι ενεργεί με τους υψηλά ισταμένους συνεργάτες του για την ακύρωση της δίκης , οπως και εγινε !…
Τελικώς ο υφυπουργός κ. Π. Δούκας εκτελώντας και αυτός τις εντολές της αρχηγικής ομάδος , παραιτήθηκε από την κερδισμένη για το Δημόσιο δίκη, Χωρίς τη γνωμοδότηση του Ν.Σ.Κ., χαρίζοντας ούτω στην ουσία τη «λιμνοθάλασσα» της Βιστωνίδας , και τις παραλιμνιες περιοχες στη σχετική ομάδα των απατεώνων Ιερομοναχων . Κατόπιν ενεργοποιήθησαν τα συναρμόδια υπουργεία , και πραγματοποιώντας μια σειρά από παράνομες πράξεις , και αντάλλαξαν τη χαρισθείσα Λιμνοθάλασσα στη Μονή, με ακίνητα του Δημοσίου αξίας δυο δισεκατομμυρίων ευρώ , για να πάρουν πίσω τη …χαρισμένη απο το Δημοσιο Λιμνοθαλασσα ! Οι δε μοναχοί και οι συνεταίροι τους, κακοποιοι ηγετες της νυχτερινης ζωης της Θασσαλονικης {Παπιστας και Καραμπερης , άρχισαν αμέσως τις πωλήσεις των παρανόμως αποκτηθέντων ακινήτων, της Α.Ε. “ΑΝΘΕΜΙΑΣ”, αντί να πραγματοποιήσουν τα υποσχεθέντα για τη δήθεν ανέγερση διαφόρων κοινωφελών ιδρυμάτων όπως είχαν υποσχεθεί μέχρι να βάλουν στο χέρι τα εν λόγω ακίνητα !
Ο σύζυγος της κ. Αικ. Πελέκη Βουλγαράκη, η οποία συνέταξε όλα τα παράνομα συμβόλαια , ήταν ο αρμόδιος υπουργός κ. Γ. Βουλγαρακης, που αποχαρακτήρισε εν μια νυκτί {8.600} στρέμματα δάσους και αρχαιολογικού χώρου, παρά τις διαμαρτυρίες της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας και των κατοικων της περιοχης, και τα μετέτρεψε σε άρτια και οικοδομήσιμα οικόπεδα , ανεβάζοντας την αξία του τέως δάσους, {κατά 1.000%}! Ολως δε… συμπτωματικώς ο πατέρας της εν λόγω συμβολαιογράφου κας Πελέκη – Βουλγαράκη, ήταν ο νομικός σύμβουλος της Ι.Μ. Βατοπεδίου !… Πάντως αυτή ισχυρίζεται ότι δεν γνώριζε τίποτα και όλα ήσαν νόμιμα ! Ως νόμιμες είχε δηλώσει και ο κ. Γ. Βουλγαράκης και κάποιες άλλες παράνομες business του σχετικώς με κάποιες εξωκρατικές {Off Shore} εταιρίες που παρανόμως κατείχε και κατέχει το εν λόγω ζεύγος για να κλέπτε ι την εφορία , κατά πως δήλωσεν ΘΡΑΣΥΤΑΤΑ ό τότε υπουργός κ. Γ. Βουλγαράκης , με το βαθύ … θρησκευτικό πιστεύω του ιδίου , της συζύγου του και του κουμπάρου του υπερυπουργού και αντ’ αυτου πρωθυπουργου, κ. Θ. Ρουσόπουλος ! Οι μεγαλύτεροι απατεώνες που έχω συναντήσει στη ζωή μου ήσαν όλοι θρησκευόμενοι ! Τελικώς οι εν λόγω υπουργοί απηλλάγησαν βάσει του νόμου, που θέσπισε το ΠΑΣΟΚ για να προφυλάξει τους υπουργούς του από πιθανές καταδίκες για τις αγαθοεργίες τους και που όλοι και οι {300} εθνοπατέρες , που αμείβονται ηγεμονικώς και ουδέν προσφέρουν, το εδέχθησαν ευχαρίστως και ουδείς διαμαρτυρήθηκε !
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» στις 10-3-2009 από τον Φ.Π.
Ανδρεα Γουλα Συγγραφεα Ιστορικο .
Η ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ
Ως συνήθως οι κατηγορούμενοι δικαστικοί λειτουργοί συνήθως απαλάσσονται από τις τυχούσες παράνονες ενέργειές τους . Π.χ. οι .κ.κ. Γ. Σανιδάς , Κυρ. Καρούτσος και Ν. Ζαγοριανός !… Ούτω κρίνω σκόπιμο νε θέσω υπ’ όψει της Εξεταστικής Επιτροπηςς , αλλά και της κοινής γνώμης τα εξής :
Κατόπιν της παραπομπής της προέδρου του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ροδόπης κ. Μαρίας Ψάλτη , {συμφωνα μετα απο την καταγγελια του Φ.Π. Ανδρεα Γουλα}, η οποία κατόπιν της παρανομίας που διέπραξεν υπέρ των μοναχών και των συνεταίρων τους , προήχθη σε εφέτη Δωδεκανήσου, αλλά τελικώς παρεπέμφθη στο Τριμελές Εφετείο Κακουργηματων Κομοτηνής μαζί με τους “Βασίλειο Κουτσού” {Εφραίμ} και “Αντώνιο Φίλο” {Αρσένιο} όπου κατεδικάσθησαν στις {9-10-2009} στην … χαριστικη ποινή των … {15} μηνών φυλάκισης με… τριετή αναστολή !
Ομως προφανώς αυτή η ποινή ήταν για να καθησυχάσουν το δημόσιο αίσθημα , ότι η Δικαιοσύνη είναι πάντοτε παρούσα ! Ούτω οι καταδικασθέντες ήσκησαν έφεση στη … βαρύτατη αυτή ποινή που τους επεβλήθη , οπότε η υπόθεση παρεπέμφθη στο Πενταμελές πλέον Εφετείο Θράκης , όπου βαίνει από αναβολή σε αναβολή. Για να μη μακρυγορήσω αναφέρω τα σοβαρώτατα αδικήματα σε βαθμό κακουργήματος που διέπραξαν και κρίθησαν με μεγάλη επιείκεια. Αλήθεια ο κ. προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών Θράκης γιατί δεν άσκησε και αυτός αντέφεση , αφού αυτή η ποινή είναι ωσεί πταισματική , δυνάμει των διαπραχθέντων κακουργημάτων, που σύμφωνα με το κατηγορητήριο είναι τα εξής :
«Παραβίαση της μυστικότητας δικαστικής διαδικασίας. Παράβαση Καθήκοντος , που έγινε αιτία για τη διασπάθιση δισεκατομμυρίων του Δημοσίου, με την παράνομη παραχώρηση της «Λιμνοθάλασσας» της Βιστωνίδας , καθώς και την επίσης παράνομη παραχώρηση {27.000} στρεμμάτων παραλίμνιων περιοχών στη μονή Βατοπεδίου».
Μήπως ο κ. Σανιδάς κατήργησε ως αναχρονιστικό και το νόμο {1608/1950} βάσει
του οποίου έπρεπε να κριθούν οι κατηγορούμενοι ; Μήπως τελικώς αφού και τα δύο κόμματα εξουσίας εμπλέκονται , πιθανως να προαχθεί εν συνεχεία και σε Αρεοπαγίτισσα η εν λόγω κ. εφέτης λόγω των υπηρεσιών της στην σχετική ομάδα ; Κατά την ταπεινή μου γνώμη , όλα αυτά είναι αποτελέσματα της εκλογής της Ανωτάτης Διοίκησης της Δικαιοσύνης από την εκάστοτε κυβέρνηση , αφού καταργεί τη διάκριση των εξουσιών που προβλέπει το Σύνταγμα.
Η Ολομέλεια του Αρείου Πάγου αθώωσε τον κ. Σανιδά , όστις εξέδωσε προκαταβολικώς και χωρίς να έχει κανένα δικαίωμα , την εξοργιστική γνωμοδότησή του περί … παραπλανημένων υπουργών από τους υφισταμένους τους . Η δε Ολομέλεια του Αρείου Πάγου το απεδέχθη δημιουργώντας και δικαστικό προηγούμενο πλέον !…
Δημοσιεύθηκε στις 25-5-2010 στην εφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ από τον Φ.Π. Ανδρεα Γουλα.
ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ ΕΙΣ ΩΤΑ ΜΗ ΑΚΟΥΟΝΤΩΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΑΓΩΝ
14-09-2022 Φ.Π. {Ανδρεας Γουλας}
Πρεπει να ειναι αφελης η βλαξ οστις πιστευει στο παραμυθι των … Εξεταστικων – Κοκουλωματικων Επιτροπων που ο σκοπος τους ειναι η συγκαλυψη και οχι η διαλευκανση .
Εν κατακλειδι αυτος ειναι ο λογος που οι κυβερνησεις διοριζουν την Ανωτατη Ηγεσια της Δικαιοσυνης , προκειμενου να καταχρωνται το Δημοσιο χρημα . Αυτος ειναι και ο λογος που κατηργησαν {οπως ειχα προβλεψει και καταγγειλει } τον προστατευτικο για το ελληνικο Δημοσιο Νομο {1608/1950} περι των Καταχραστων του Δημοσιου !…
Αυτος επισης ειναι και ο λογος που διορισεν ο Κουλης {παρα το βεβαρυμενο παρελθον του} , τον «Παναθηναικακια» ως Εισαγγελεα του Αρειου Παγου .
Διεγνωσα επισης προσφατως οτι τα θυματα των παρακολουθησεων παρανομως των τηλεφωνων τους , θα βρεθουν και κατηγορουμενοι . Κι’ αυτο διοτι ο Ανωτατος Εισαγγελεας δηλωσεν ανευ αιδους οτι : «Δεν τον ενδιαφερουν οι κακουργηματικες παρανομιες του Κουλη και της Συμμοριας του , αλλα ποιοι απεκαλυψαν αυτες τις καραμπινατες παρανομιες ; Ιδου η Ελληνικη ΟΜΕΡΤΑ.
Επισης η Βασιλομητωρ Ντορα Α’ με πειρα στις εν λογω παρακολουθησεις που τη γλυτωσε απο το Ειδικο Δικαστηριο το 1994 για το ιδιο αδικημα . Ουτω προεβη σε Δημοσια εκβιαστικη ανακοινωση οτι : «Οποιος απο την Ε.Υ.Π. ανοιξει το στομα του θα παει {10} χρονια στη Φυλακη , δια του νομου που θεασπισεν ο τοτε υπουργος Δικαιοσυνης κ. Χατζηγακης πο τα Τρικαλα., για την οπροστασια του κ. Κωστα Καραμανλη , {που εγω σεβομαι και εκτιμω πεισσοτερο απο τον θειον του} και ο αρμοδιος εισαγγελεας εποιησεν ως σνηθως τη «νησσα».
Δηλαδη ο ντον «Κορλεονε» ηταν αρνακι αλακτος εμπρος στη θρασυτατη αυτη γυνη που βαρυνεται και με αντεθνικες συμφωνιες με τον Ερντογαν ως ΥΠΕΞ της Ν.Δ.
Ουτω το ιδιο θα συμβει και τωρα και τα θυματα θα τα μετατρεψει σε θυτες ο «Πανατηναικακιας ο Γ….ς». {Ο σχετικος τιτλος του απεδοθη απο τον τεως πρωθυπουργο κ. Σαμαρα }.
Δημοσιευτηκε στις στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ 14-09-2022 απο τον Φ.Π. {Ανδρεα Γουλα}