Η ψήφος των αποδήμων δηλαδή Έλληνες που δεν ζουν εδώ,
και δεν τους πολυνοιάζει για το τι συμβαίνει εδώ, με τον Μητσοτάκη άρχισαν να ψηφίζουν επηρεάζοντας τα εδώ, και όπως βλέπουμε δεν είναι και όλα «τίμια» γινομένα αυτά που έγιναν με την κυβέρνηση Μητσοτάκη, που τόσο πολύ αγαπούσε τους απόδημους.
Περίπου όσο αντιπαθούσε τους εδώ. Που δεν τον ψηφίζουν.
Τώρα, σήμερα, και παρά τις δημοσκοπήσεις η επιμονή του να βλέπει αυτοδυναμία της Νέας Δημοκρατίας στο επόμενο εκλογικό αποτέλεσμα,, «οσμίζει» ξανά «Αποδημίαση»!
