Πεδίο δόξης λαμπρόν

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Διαβάζω ότι η αριστερίζουσα, προερχόμενη από τη ΔΗΜ.ΑΡ., ηγεσία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ενός δημόσιου οργανισμού ο οποίος έχει ρόλο συμβούλου του υπουργείου Παιδείας στη διαμόρφωση των σχολικών προγραμμάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αποφάσισε να εντάξει στα σχολικά βιβλία Ιστορίας ειδικό κεφάλαιο για τη Χρυσή Αυγή.

Από τον Μανώλη Κοττάκη

«ΕΣΤΙΑ»

Με αναλυτική αναφορά στην ίδρυση, στην πορεία, στο καταστατικό, στις συλλήψεις των μελών της, την καταδίκη της κ.λπ. Δεν γνωρίζω αν για τη διαρροή στις κυριακάτικες εφημερίδες η ηγεσία του ΙΕΠ, υπό τον Γιάννη Αντωνίου, ενημέρωσε την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως ούτε είναι αυτό το θέμα μου. Πρόκειται για ζήτημα εσωτερικής λειτουργίας της κυβέρνησης.

Το μόνο που επισημαίνω για ενημέρωσή σας είναι ότι η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως ακύρωσε τα προηγούμενα συριζόπληκτα προγράμματα σπουδών του ΙΕΠ που συντάχθηκαν υπό την προεδρία Κουζέλη με τη συνδρομή του διάσημου καθηγητή Λιάκου, υπερασπιζόμενη το δόγμα ότι η Ιστορία πρέπει να δημιουργεί «εθνική συνείδηση».

Σε αντίθεση με το δόγμα του τέως προέδρου του ΙΕΠ κ. Κουζέλη, ο οποίος υποστηρίζει παγίως το επιχείρημα ότι η Ιστορία πρέπει να δημιουργεί «κοινωνική συνείδηση». Το ζήτημα είναι άλλο: Προτείνεται να ενταχθεί η ιστόρηση της δράσης της Χρυσής Αυγής σε ειδικό κεφάλαιο σχολικού βιβλίου με τίτλο «Κράτος και θεσμοί».

Επί της αρχής δεν διαφωνούμε. Ο ναζισμός πρέπει να είναι αποσυνάγωγος και η νεολαία πρέπει να απομακρυνθεί εγκαίρως από τις σειρήνες του. Ναι, αυτό είναι πράγματι θέμα δημοκρατίας. Δεν είναι, όμως, το μοναδικό θέμα δημοκρατίας. Υπάρχει και άλλο. Θέμα δημοκρατίας είναι και η δράση της 17 Νοέμβρη, η οποία, σημειωτέον, καταδικάστηκε και αυτή όπως η Χρυσή Αυγή με επίκληση του άρθρου 187 του Ποινικού Κώδικα. Οσο εγκληματική οργάνωση είναι η μία άλλο τόσο εγκληματική οργάνωση είναι με βάση την ετυμηγορία της ελληνικής Δικαιοσύνης και η άλλη.

Και η 17 Νοέμβρη δεν σκότωσε δύο ούτε το οπλοστάσιό της ήταν σουγιάδες και μαχαίρια. Ηταν ρουκέτες και βόμβες. Η 17 Νοέμβρη σκότωσε από το 1975 έως το 2002 23 Ελληνες και ξένους αξιωματούχους χωρίς κανείς να γνωρίζει έως τη σύλληψή τους ποια ήταν τα μέλη της. Η 17 Νοέμβρη δεν δρούσε στο φως, με παρεμβάσεις στη Βουλή ή με ανοιχτές ομιλίες για να γνωρίζουμε από την πρώτη στιγμή τα πρόσωπα της ηγεσίας της, όπως αντιστοίχως συμβαίνει σήμερα με τη Χρυσή Αυγή.

Δρούσε στο σκότος και διεκδικούσε να επηρεάζει τα δημόσια πράγματα με αιματοβαμμένες προκηρύξεις που έστελνε σε γνωστά μέσα ενημέρωσης.

Είμαι απολύτως βέβαιος ότι η δράση της «Επαναστατικής Οργάνωσης 17 Νοέμβρη», όπως η ίδια προσδιοριζόταν, η ηγεσία της, οι αποκαλύψεις περί αυτήν (βιάστηκαν να πυροδοτήσουν τη ρουκέτα που δολοφόνησε τον άτυχο Θάνο Αξαρλιάν για να πάνε διακοπές), η ιστόρηση του γεγονότος ότι ο Παύλος Μπακογιάννης ήταν ο πρώτος Ελληνας βουλευτής που δολοφονήθηκε το 1989 μετά τη δολοφονία Λαμπράκη το 1963, η υπενθύμιση ότι ο δολοφόνος του έδειξε τόση μεταμέλεια ώστε με την πρώτη άδεια εξόδου από τις φυλακές πραγματοποίησε προκλητική βόλτα στο σημείο του εγκλήματος θα αποτελέσουν πρώτης τάξεως υλικό για το βιβλίο Ιστορίας του προερχόμενου από τη ΔΗΜ.ΑΡ. προέδρου του ΙΕΠ Γιάννη Αντωνίου, ο οποίος αποστρέφεται τον λαϊκισμό και τα παράγωγά του.

Αυτό και αν είναι θέμα δημοκρατίας! Αυτό και αν ήταν παρακράτος που επηρέαζε τη διεθνή εικόνα της χώρας! Αυτός και αν ήταν ένας δολοφονικός λαϊκισμός! Αυτή και αν ήταν εγκληματική οργάνωση με βάση τον ορισμό του άρθρου 187 του Ποινικού Κώδικα, για τη δράση της οποίας πρέπει να είναι ενήμερη η νεολαία!

Εμπρός, λοιπόν, τολμητίες της Ιστορίας, που ενδιαφέρεστε να προστατέψετε τη νεολαία από τη δράση αυτού του είδους των οργανώσεων. Εμπρός, αγαπητέ κύριε Αντωνίου. Εμπρός, γενναίοι συγγραφείς που θέλετε να αφήσετε το αποτύπωμά σας στα νέα βιβλία της Ιστορίας. Ναι. Και Χρυσή Αυγή. Και 17 Νοέμβρη. Εντάξατε και τις δύο καταδικασθείσες για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης στα νέα βιβλία της Ιστορίας. Εισηγούμεθα ενθέρμως και εμείς. Η προστασία της δημοκρατίας από αυτές δημιουργεί και εθνική και κοινωνική συνείδηση. Θα συμπέσουμε σε αυτό.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ