Μια σωστή γκάφα της κυβέρνησης
Επειδή οι σωστές "γκάφες" πρέπει να επιβραβεύονται, οφείλω να δώσω συγχαρητήρια στην Κυβέρνηση για την απόφασή της να απαλλάξει από τον ΕΝΦΙΑ,…
Επειδή οι σωστές "γκάφες" πρέπει να επιβραβεύονται, οφείλω να δώσω συγχαρητήρια στην Κυβέρνηση για την απόφασή της να απαλλάξει από τον ΕΝΦΙΑ,…