Στον πάτο της τηλεθέασης το κανάλι του Φαλήρου
Πρωί πρωί έφτασαν τα ραβασάκια της AGB με τα νούμερα τηλεθέασης και στο κανάλι του ΣΚΑΪ…ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΑΝ
Καθημερινά αποδεικνύεται ότι το Φάληρο διανύει μία από τις χειρότερες (αν όχι τη χειρότερη) σεζόν. Πώς και πώς περίμεναν το δεύτερο μισό της τηλεοπτικής χρονιάς μήπως και ανακάμψουν με την έναρξη των ΤΟΥΡΙΚΩΝ ριάλιτι Survivor και Power of Love.
https://www.dailymotion.com/video/x73lz7l
Στον πάτο της τηλεθέασης ο ΣΚΑΪ
Στο σταθμό επικρατεί αναβρασμός και οι ιθύνοντες καθημερινά προσπαθούν να βρουν τρόπους να κρατήσουν την τηλεθέαση έστω και σε αξιοπρεπή επίπεδα.
Στο χθεσινό prime time όμως, ούτε αυτό δεν κατάφεραν.
Το πάλαι ποτέ δοξασμένο κανάλι, βρέθηκε στον πάτο της τηλεθέασης, σημειώνοντας 7,8! Την ίδια στιγμή το Star με το MasterChef, «σάρωνε» σημειώνοντας το εκπληκτικό 30,4! ANT1 και Alpha (με τις σειρές «Η Επιστροφή» και «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» αντίστοιχα) δεν τα πήγαν άσχημα κάνοντας 20,0 και 18,2. Μένει, πλέον, να δούμε αν στο Φάληρο έχουν τα αποθέματα αλλά και τη διάθεση αντεπίθεσης…
Αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης του δυναμικού κοινού
- MASTER CHEF 30,4
- Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 20,0
- ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ 18,2
- ΞΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ 7,8
- ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ 21,7
- ΜΗΝ ΨΑΡΩΝΕΙΣ 16,2
https://www.dailymotion.com/video/x737y8m
«Κατακεφαλιά» Μελέτη σε Κανάκη και ΣΚΑΪ
Πετάνε τη σκούφια τους, στο κανάλι του Alpha, με την εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη «Μετά τα μεσάνυχτα» καθώς «τσάκισε» σε τηλεθέαση τον ΣΚΑΪ και τον Αντώνη Κανάκη με το «Βινύλιο» το βράδυ της Τρίτης.
https://www.dailymotion.com/video/x73jn8o
«Δαγκώνει» η Ελεονώρα Μελέτη
Η Μελέτη έχει πάρει κεφάλι στη τηλεθέαση και σαρώνει στο πέρασμα της. Μέχρι και ο πολύπειρος Αντώνης Κανάκης έχει «παραδοθεί» στον τυφώνα …Ελεονώρα.
Μέχρι και 50,4% χτύπησε το κοντέρ της εκπομπής
Συγκεκριμένα, η εκπομπή «Μετά τα Μεσάνυχτα» αναδείχθηκε την Τρίτη νικήτρια στη μεταμεσονύκτια ζώνη, τόσο στο σύνολο κοινού με ποσοστό 23,1%, αφήνοντας πίσω τον άμεσο ανταγωνισμό 11,1 μονάδες (ΣΚΑΪ:12%) όσο και στο δυναμικό κοινό με ποσοστό 17,3% , αφήνοντας πίσω τον άμεσο ανταγωνισμό 5,3 μονάδες. (ΣΚΑΪ:12%). Αξίζει να σημειωθεί ότι το πιο φανατικό κοινό ήταν οι γυναίκες ηλικίας 15-24 οι οποίες έδωσαν στην εκπομπή ποσοστό 50,4%