Εξαιρετική ανάλυση του Θανάση Καμπαγιαννη για τα τεράστια κέρδη της Αττικης Οδού

Αν είχα βγάλει 3 δισεκατομμύρια ευρώ σε 15 χρόνια και είχα υποχρέωση να κρατάω έναν δρόμο 70 χιλιομέτρων ανοιχτό, μετά από τέτοιο φιάσκο κι εγώ θα συμφωνούσα να δώσω 7 εκατομμύρια και να κλείσει η υπόθεση…

Με δεδομένο ότι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε ότι σήμερα το πρωί εξακολουθούσαν να είναι εγκλωβισμένα 1200 οχήματα στην Αττική Οδό, “το ένα τρίτο”, όπως είπε, μπορεί κανεις να υπολογίσει την τάξη μεγέθους της αποζημίωσης που θα κληθεί να πληρώσει η εταιρεία: 3600 * 2000 ευρώ (με εντολή Μητσοτάκη!) = 7 εκατομμύρια ευρώ περίπου.

Τα κέρδη της Αττικης Οδού (ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ (65,75%), όμιλος ΑΒΑΞ Α.Ε. (34,21%) και γαλλική EGIS PROJECTS (0,04%)):

“Αθροιστικά, σε αυτή τη δεκαπενταετή περίοδο, τα έσοδα από τα διόδια της Αττικής Οδού ανήλθαν στα 2,93 δισ. ευρώ, δηλαδή κατά μέσο όρο 195 εκατ. ευρώ τον χρόνο… Όμως, τα κέρδη που καταγράφονται στους ισολογισμούς της Αττικής Οδού δεν δίνουν παρά μόνο ένα μέρος της συνολικής εικόνας του οφέλους που έχουν αποκομίσει οι μέτοχοί της, από μια αρχική επένδυση ύψους 1,25 δισ. ευρώ, την οποία κάλυψαν κατά 15% με ίδια κεφάλαια, ενώ το υπόλοιπο χρηματοδοτήθηκε με δανεισμό και κρατική συμμετοχή”.

Η έννοια της λογοδοσίας επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ