Ελπίδα και τηλεκπαίδευση

Στο διάστημα της πανδημίας εδω και δύο χρόνια, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ δεν δημιούργησε τις προϋπόθεσεις για την ισότιμη συμμετοχή όλων των μαθητών στην τηλεκπαίδευση. Η τηλεκπαίδευση ήταν μία μορφή που επιλέχτηκε εξαιτίας της μακροχρόνιας αναστολής λειτουργίας των σχολείων λόγω κορωνοϊού. Δεν ήταν, ούτε είναι, ούτε θα πρέπει να είναι μία μορφή που θα επιλέγεται ελαφρα τη καρδια.

Ειδικά στην περίπτωση των δυσμενών καιρικών συνθηκών ειναι αδιανόητο να επλέγεται η εφαρμογή τηλεκπαίδευσης, για να καλυφθουν ετσι, οι ολιγωρίες και ανεπάρκειες του κρατικού μηχανισμού που εξαιτίας τους παραμένουν εγκλωβισμένοι εκπαιδευτικοί, μαθητές αλλά και γονείς οι οποιοι δεν μπορούν να μεταβούν με ασφάλεια στις εργασίες τους 3 ημερες μετά την επέλαση της ΕΛΠΙΔΑΣ που τελικά προκάλεσε απελπισία και ανασφάλεια στους πολιτες, ενώ αποκάλυψε την επιπολαιότητα με την οποία η Κυβέρνηση και τα επιτελεία της διαχειρίζονται τις κρίσεις, είτε πρόκειται για πανδημία, είτε πρόκειται για πυρκαγιές, ειτε προκειται για πλημμύρες, ειτε για σφοδρες χιονοπτώσεις. Εστω και αν υπηρξε ο οποιος σχεδιασμός , κατέπεσε εξαιτιας ελλειψης συντονισμού μεταξύ των αρμοδίων..

Οσον αφορά στα σχολεία το ΥΠΑΙΘ δεν μπορει να παραβλέπει ή να αποσιωπά το γεγονός ότι τα έχει αφήσει ανοχύρωτα τόσο έναντι της πανδημίας του ιού covid 19 όσο και σε σχέση με τον τεχνολογικό εξοπλισμό και τις υποδομές.
Επιπλέον δεν μπορεί να προκρίνει την τηλεκπαιδευση, όταν εξακολουθούν να υφίστανται διακοπές παροχής ρευματος που η ΔΕΔΗΕ δεν εχει ακόμα αποκαταστήσει, κάτι που εχει ως αποτελεσμα πολλές μαθήτριες και μαθητές όχι μόνο να μην μπορούν να κάνουν τηλεκπαίδευση αλλά και εν μέσω ιδιαίτερα χαμηλών θερμοκρασιών , να μην έχουν καν θέρμανση στα σπίτια τους, γεγονός που δεν φαίνεται να απασχολεί την Κυβέρνηση!

Η Κυβέρνηση πρεπει να κατανοήσει ότι δεν αρκούν τα παιχνίδια επικοινωνία, ουτε κινησεις εντυπωσιασμού μεσω των ΜΜΕ. Η αλήθεια δεν κρυβεται!

Τινα Στεργιωτη
ΜSc Πολιτική της Εκπαίδευσης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ