Πως η ληστεία των Ελλήνων καταστρέφει την ίδια τη δημοκρατία

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πάντοτε ήταν γνωστό και ημισιωπηλώς αποδεκτό πως ότι δημόσιο είναι και μια ευκαιρία ιδίας αυτών εκμετάλλευσης των την «Ιερουσαλήμ αυτήν παροικούντων». Τώρα όμως το πως τα καταφέραν και ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο άξιον συζήτησης εστί. Όμως από πού να αρχίσεις και πού να το αφήσεις. Ιδού η απορία.

Σχετικά με τους λογαριασμούς της ΔΕΗ. Με την πρώτη διαρροή, πρώιμη τέτοια, περί του τί τον λαό τον περιμένει, νάσου και σπεύδει ο Άρχων ο «πολυχρονεμένος» να εξαγγείλει επίδομα ελάφρυνσης όλων των επιβαρυνομένων. Δηλαδή και των πτωχών συνδρομητών.

Εδώ θα πρέπει να υπομνησθεί πως ένα πρότερον δοθέν επίδομα υπέρ συνεπών τη προθεσμία εξώφλησης, συνδρομητών,σε παλαιότερη αναταραχή της τιμής της ΚΒΩ, ηχηρά ανακοινωθέντος τότε και « στα μουλωχτά» μετ ολίγον διακοπέντος ξεχάστηκε. Όμως το επίμαχο τωρινό δεν διευκρινήστηκε ποίοι έλαβον, άν έλαβον που δεν, αφού υπήρξαν καταγγελίες πονεμένων.

Αντιθέτως! Οι συνδρομητές είδαν «γουρλωμένοις όμμασι» απρόσμενη, στους λογαριασμούς τους χρέωση κάνα εβδομηντάρι Ευρώ δικαιολογημένο ως προηγούμενες ανεξόφλητες χρεώσεις, έτσι γενικώς και αορίστως, όντες ημερολογιακά συνεπέστατοι στην εξώφληση των χαρατσωμένων τιμολογίων της ΔΕΗ!!

Ξανά: Συνεπέστατοι και όχι «μπαταξήδες» ως αύτοι αποκαλέστηκαν από Νεόκοπους, με την Δημοκρατία να τρέχει από τα ανύπαρκτα, σήμερα, στα παντελόνια «μπατζάκια τους» Νεονεοδημοκράτες θέτοντας εν δικαίω, ακόμα μια φορά, το Ντόρας απόφθεγμα, που λέει πως «στις Δημοκρατίες δεν υπάρχουν αδιέξοδα» εννοώντας προφανώς και πασιφανώς τις έξω τέτοιες.

Και αυτό διότι εν Ελλάδι η δημοκρατία διέξοδο δέν βρίσκει να υπάρχει άν αυτή υπάρχει. Πως να υπάρχει, όταν ο λαός εγκλωβισμένος,με την επικουρία διαύλων, υποχρεούται να επιλέγει έναν από τους δύο μεγάλους παντελώς ασύμφωνους μεταξύ τους δημοσία;

Τι να εκλέξει όταν από την μία πλευρά της ζυγαριάς βρίσκονται οι στηρικτές των «αρχειοθετών» και από την άλλη οι των «μολοτοφατζήδων» τέτοιοι; Ή, από τη μιά η “δυναστεία” και από την άλλη «το Αλέξι με την τρέλλα του, συν το Φιλί* με τήν ομπρέλα του;».

Ξανά, ιδού η απορία!!

* Όχι του Ιούδα,το άλλο!

ΔΗΜΟΦΙΛΗ