ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΕΛΛΑΔΑ

Κομβοι απο λεωφορεία με Τούρκους επισκέπτες στη Θεσσαλονίκη για την επέτειο θανάτου του σφαγέα Κεμάλ

Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Μετά την φασιστική σύναξη Ράμα με τους Αλβανούς, ακόμη μία πρόκληση στη Θεσσαλονίκη, από τους Τούρκους. Χιλιάδες Τούρκοι εκδρομείς βρίσκονται ήδη και άλλοι καταφθάνουν στη Θεσσαλονίκη, με αφορμή την 86η επέτειο, από τον θάνατο του σφαγέα των Ελλήνων, Κεμάλ Ατατούρκ. Αυτή την ώρα πραγματοποιείται τελετή μνήμης στο σπίτι όπου γεννήθηκε ο «ηγέτης» της χώρας τους, εκεί όπου στεγάζεται το προξενείο της Τουρκίας στην Θεσσαλονίκη.

Για τον λόγο αυτό, κλειστή είναι για τους οδηγούς η οδός Αποστόλου Παύλου, ενώ τα τουριστικά λεωφορεία με τα οποία έχουν φτάσει οι Τούρκοι εκδρομείς στην πόλη, είναι σταθμευμένα και στα δύο ρεύματα της οδού Αγίου Δημητρίου, μέχρι το ύψος του Τελλογλείου Ιδρύματος Τεχνών του ΑΠΘ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *