Η μοναδικότητα του μετρό της Θεσσαλονίκης,ενός εξαιρετικά σημαντικού έργου υποδομής για την πόλη.
Ρεκόρ στην καθυστέρηση της κατασκευής.
Ρεκόρ στα καπέλα υπέρ μεγαλοεργολάβων-διαπλοκής.
Ρεκόρ στη ζημιά στους επαγγελματίες εξαιτίας των όρων και του ρυθμού κατασκευής.
Εγκαινιάστηκε δύο φορές,μία επί ΣΥΡΙΖΑ και μία επί ΝΔ.
Χρησιμοποιείται από την κυβέρνηση σαν..επίτευγμα παρά την πρόσθετη τετραετή καθυστέρηση για την οποία ευθύνεται.
Χρησιμοποιείται και από τους χούλιγκαν σαν..διαπραγματευτικό χαρτί.
Αυτή είναι η Ελλάδα.
Η μοναδικότητα του μετρό της Θεσσαλονίκης,ενός εξαιρετικά σημαντικού έργου υποδομής για την πόλη.
Ρεκόρ στην καθυστέρηση της κατασκευής.
Ρεκόρ στα καπέλα υπέρ μεγαλοεργολάβων-διαπλοκής.
Ρεκόρ στη ζημιά στους επαγγελματίες εξαιτίας των όρων και του ρυθμού κατασκευής.
Εγκαινιάστηκε…— Γιώργος Κύρτσος (@GiorgosKyrtsos) November 30, 2024