Η Σφαγή των Νηπίων και Τα Πάθη των Χριστουγέννων

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Βασίλης Δημ. Χασιώτης

Τότε ο Ηρώδης, ιδών ότι ενεπαίχθη υπό των μάγων, εθυμώθη σφόδρα, και αποστείλας εφόνευσε πάντας τους παίδας τους εν Βηθλεέμ, και εν πάσι τοις ορίοις αυτής, από δύο ετών και κατωτέρω, κατά τον καιρόν τον οποίον εξηκρίβωσε παρά των μάγων.

Κατά Ματθαίον ευαγγέλιο, β, 16

Η Σφαγή των Νηπίων, η Σφαγή των Αθώων, (είτε εκλάβουμε το περιστατικό ως ιστορικό γεγονός είτε ως συμβολικό μύθευμα), αποτελεί την διαλεκτική γέφυρα που ενώνει το Ανθρώπινο και το Θείο, στην πιο τραγική τους μορφή και σχέση : αυτή του Θανάτου και της Ανάστασης της Ζωής.

Η Σφαγή των Αθώων, αποτελεί για τα Χριστούγεννα, το αντίστοιχο Πάθος του Πάσχα.

Η Ζωή δεν δίνεται ως Δωρεά αλλά ως Έπαθλο του Αγώνα του Δίκαιου. Ιδού το Μήνυμα της Σφαγής των Αθώων.

Από την Γέννηση του Θεανθρώπου ως την Σταύρωσή Του και την Ανάσταση, οικοδομείται το Νόημα και το Περιεχόμενο του Νέου Υποδείγματος της Ζωής.

Τα Χριστούγεννα, (η Γέννηση δηλαδή του Χριστού), είναι παρόντα σε κάθε βήμα τούτης της διαλεκτικής που χτίζει το Νόημα, το Περιεχόμενο και το Υπόδειγμα της Ζωής που επαγγέλλεται. Βρίσκεται στην Ανοχή μπρος στον συνάνθρωπο, ισότιμο ή και κατώτερο από άποψη φυσικής δύναμης, το ράπισμα του οποίου αντιμετωπίζεται με πρόθεση διαλόγου ώστε να μην επαναληφθεί. Δεν είναι εθισμός στο ράπισμα, διότι είναι Αυτός ο ίδιος Άνθρωπος, που με αποφασιστικότητα θα πάρει στο χέρι του το φραγγέλιο (μπρος στις συνέπειες του οποίου ωχριά η ανεκτικότητα στο ράπισμα) και θα επιτεθεί εναντίον των Εμπόρων της Ζωής του Ανθρώπου. Δεν τους επιτίθεται επειδή εμπορεύονται μέσα στο Ναό, στον «Οίκο του Θεού». Ο «Οίκος του Θεού», δεν είναι ένα άθροισμα οικοδομήσιμων υλικών που έχουν τοποθετηθεί κατάλληλα το ένα πάνω στο άλλο για να φτιάξουν ένα οικοδόμημα. Ο «Οίκος του Θεού» είναι μια Κιβωτός Νοημάτων και Ιδεών που οικοδομούν το Νόημα της Ζωής του Ανθρώπου. Το φραγγέλιο εκδίωξε κάτι πολύ χειρότερο από τη φυσική υπόσταση των εμπορευμάτων που συναλλάσσονταν μέσα στο Ναό, και των Εμπόρων. Επιτέθηκε εναντίον μιας ύπουλης διείσδυσης των Εμπόρων της Ζωής και του Αγοραίου Υποδείγματος της Ζωής που εκπροσωπούν μέσα στον ίδιο τον «Οίκο» του Αντίπαλου Υποδείγματος, ώστε να το αλώσουν εκ των έσω. Τι τους εμπόδιζε άλλωστε να στήσουν το παζάρι τους έξω από τον Ναό και όχι εντός του; Το ίδιο και όταν θα δώσει την εντολή στον μαθητή Του να βάλει το μαχαίρι στη θήκη του. Ήταν η άρνηση να υπερασπιστεί, ένα κιότεμα; Όχι ασφαλώς! Ήταν η άρνηση να αποφύγει την Μεγάλη Θυσία, τον Σταυρό. Αυτό που φαίνονταν ως «παράδοση» και «υποταγή», δεν είχε καμία σχέση με ό,τι επρόκειτο να ακολουθήσει και που ήταν η ολοκλήρωση του Νοήματος της Ζωής όπως την δίδασκε. Ότι η ΖΩΗ του ΑΝΘΡΩΠΟΥ, δεν είναι δωρεά αλλά Αγώνας προκειμένου να παραμείνει τέτοια : δηλαδή, μια Ζωή Ανθρώπινη και όχι μια Ζωή Αγοραία όπως εκείνη που πήγαν να εγκαθιδρύσουν -και εξακολουθούν να επιχειρούν- οι Έμποροι της Ανθρώπινης Ζωής. Εμπόριο της Ζωής του Ανθρώπου, δεν είναι μονάχα να εκμεταλλεύεσαι τον Άνθρωπο ως εμπόρευμα. Είναι, πολύ χειρότερο, να τον κάνεις να ξεχάσει πως υπάρχει οτιδήποτε άλλο που θα μπορούσε να νοηματοδοτήσει το Περιεχόμενο της Ζωής του Ανθρώπου διαφορετικά απ’ ό,τι του έχουν επιβάλλει ως αντίληψη, με χίλιους δυό τρόπους, οι Έμποροι της Ζωής. Η διαλεκτική σχέση της Γέννησης και του Θανάτου πάνω στον Σταυρό, άρα των Χριστουγέννων και της Σταύρωσης, επίσης θα εντοπιστεί και στη Δίκη του Χριστού από τον Αρχιερέα και στη συνέχεια από τον Πόντιο Πιλάτο. Στον τελευταίο, εκεί όπου ο Πιλάτος του υπενθυμίζει, όταν ο Χριστός αρνούνταν να απαντήσει στις ερωτήσεις του προκειμένου να υπερασπιστεί τον εαυτό Του, αρνούμενος στην ουσία να αρνηθεί το Τέλος της Αποστολή Του, πως ήταν στο χέρι του να του γλυτώσει τη ζωή ή να τον στείλει στον θάνατο, ο Χριστός του απαντά πώς «Δεν έχεις ουδεμίαν εξουσίαν κατ’ εμού, εάν δεν σοι ήτο δεδομένον άνωθεν» (Κατά Ιωάννην ευαγγέλιο, ιθ, 11). Τι λέει εδώ, στον εκπρόσωπο της πλέον κραταιάς Αυτοκρατορίας της εποχής, και του Αυτοκράτορα; «Δεν έχεις ουδεμίαν εξουσίαν κατ’ εμού», που ως απλή δήλωση, συνιστά έγκλημα καθοσιώσεως κατά του Αυτοκράτορα-Θεού. Ήδη με τη δήλωση αυτή, κάτι που ο Πιλάτος αδυνατεί να συλλάβει, ίσως διότι θεωρεί πως μονάχα ένας «τρελός» θα μπορούσε να αμφισβητήσει την εξουσία του Αυτοκράτορα, ο Χριστός θέτει τα θεμέλια της Νέας Εξουσίας του Ανθρώπου που οικοδομείται πάνω στο Νέο Νόημα και Υπόδειγμα Ζωής, που γρήγορα θα διέβρωνε τα σάπια θεμέλια της Παλαιάς Αυτοκρατορίας της οποίας ήταν υπήκοος. Η εικόνα του Νέου Νοήματος και Υποδείγματος της Ζωής του Ανθρώπου που προσωποποιείται στον Χριστό που στέκεται με το ακάνθινο στεφάνι στο κεφάλι και το αίμα να στάζει στο μέτωπό Του, μπρος στον εκπρόσωπο της Αυτοκρατορίας της Παρακμής, που αρνείται να «υπογράψει» μια απλή μεταμέλεια η οποία θα του έσωζε τη ζωή, αποτελεί το προτελευταίο σκαλί πριν τον Σταυρό, διαλαλώντας την αλήθεια που ήθελε να κληροδοτήσει στην Ανθρωπότητα, πως η Υπόθεση της Υπεράσπισης της Ζωής του Ανθρώπου, δεν αποτελεί δωρεά, αλλά, μαχητό Δικαίωμα, που οικοδομείται και εξασφαλίζεται με τον Αγώνα.

Ακόμα, τούτη η Θυσία και τούτος ο Αγώνας, δεν γίνονται με άλλο Σκοπό και άλλο Στόχο, εξόν από την εγκαθίδρυσης του Νοήματος και του Περιεχομένου της Ζωής του Ανθρώπου. Κανένα άλλο κίνητρο δεν υπάρχει εξόν από την Καθαρή Συνείδηση που είναι στρατευμένη στην Αποστολή αυτή. Κάθε άλλη σκέψη, πέρα απ’ αυτή, υποθάλπει το δηλητηριώδες φίδι που θα δαγκώσει σε πρώτη ευκαιρία. Ο Χριστός αναμφίβολα, αν ήθελε άλλου είδους μηνύματα να στείλει στην Ανθρωπότητα, ασφαλώς και θα άδραχνε την ευκαιρία να αρπάξει την κοσμική εξουσία, μιας και διέθετε αρκετούς πιστούς οπαδούς και ίσως την πλειοψηφία των πιο μαχητικών τμημάτων του λαού που επεδίωκε την αποτίναξη του ρωμαϊκού ζυγού.

Η ίδια η «ιδιότητα» του «Θεανθρώπου», δίνει ένα Μήνυμα Ανθρώπινο και όχι Θεϊκό , σε ό,τι αφορά το Αίτημα της Υπεράσπισης του Νοήματος και του Περιεχομένου της Ζωής του Ανθρώπου. Η «ιδιότητα» του «Θεανθρώπου», αποτελεί το Σημείο Συνάντησης του Θείου, του Υπερβατικού και του Ανθρώπινου, του Γήινου. Ο Θεάνθρωπος δεν καλεί τον Άνθρωπο να κάνει πράγματα έξω από τις δυνατότητές του. Ενεργεί όπως ο κοινός άνθρωπος. Εμφανίζει ενίοτε τις ίδιες αδυναμίες και τις ίδιες φοβίες, όπως το «παρελθέτω απ’ εμού το ποτήριον τούτο», και το «Θεέ μου, Θεέ μου, ίνα τι με εγκατέλειπες», όμως, τούτες οι Στιγμές Αδυναμίας, δεν αναιρούν την Αποφασιστικότητα της Θέλησης να εγκαθιδρυθεί το Νόημα και το Περιεχόμενο της Ζωής του Ανθρώπου, ακριβώς όπως μια γυναίκα που γεννά φυσιολογικά, θα υποστεί τις ωδίνες του τοκετού με καρτερία, και θα αποζημιωθεί πλήρως με το άκουσμα του κλάματος του παιδιού που θα φέρει στο κόσμο ζωντανό. Ο Άνθρωπος δεν καλείται να αγωνιστεί για ένα Νόημα και Περιεχόμενο Ζωής που δεν είναι του κόσμου τούτου και που βρίσκεται πέραν των δυνατοτήτων του. Ο Πόνος και η Δυστυχία που του επιβάλλεται από την Αθλιότητα, είναι υπέρτερα του Πόνου και της Θυσίας που απαιτεί ο Αγώνας για την Ανατροπή της Βασιλείας της Αθλιότητας. Επί πλέον, ενώ η Υποταγή στην Αθλιότητα επιφέρει Πόνο και Δυστυχία διαρκή, ο Πόνος της Θυσίας για να ανακτηθεί η Ζωή του Ανθρώπου, ασφαλώς, δεν έχει αυτή τη διάρκεια. Διάρκεια, από τη στιγμή της Ανάκτησης της Ζωής του Ανθρώπου θα έχει η επιφυλακή και η προσοχή να μην επιτραπεί η Επιστροφή της Αθλιότητας, κάτι που έχει συμβεί και συμβαίνει δυστυχώς συχνά.

Οι Ρίζες του Δικαίου τρέφονται από τον Αγώνα του Ανθρώπου για να επιβάλλει την Ανθρώπινη Ζωή, με Ξίφος σε τούτο τον Αγώνα την Δικαιοσύνη και Ασπίδα την Αποφασιστικότητά του να υπερασπιστεί το Έπαθλο της Ανθρώπινης Ζωής που δεν έχει ακόμα κατακτήσει, έχει όμως διανύσει αρκετό δρόμο στον Αγώνα του προς αυτή την κατεύθυνση, παρότι οι κίνδυνοι μιας μεγάλης Οπισθοδρόμησης και Προδοσίας του Νοήματος και του Περιεχομένου της Ζωής του Ανθρώπου, καιροφυλακτούν και είναι υπαρκτοί. Άλλωστε, το Νόημα της Ζωής που κληροδοτήθηκε από τα Χριστούγεννα, τη Σταύρωση και την Ανάσταση, έρχεται να συμπληρώσει τον Αγώνα προς αυτή τη κατεύθυνση που προϋπήρχε. Στην αρχαία Ελληνική (και όχι μόνο, κυρίως όμως σ’ αυτή) Φιλοσοφία και Σκέψη, θα βρει κανείς υψηλές νοηματοδοτήσεις και περιεχομενοποιήσεις που αφορούν τη Ζωή του Ανθρώπου. Όμως είναι ο Χριστιανισμός, τουλάχιστον εκεί που επικράτησε, έδωσε στη Ζωή του Ανθρώπου, το μέγεθος της Θυσίας και του Αγώνα που απαιτεί η οικοδόμηση του Οράματος και εν συνεχεία της Ζωής αυτής ως Πραγματικότητας και υπό μια έννοια, ανάστησε και τα αρχαία Οράματα της Ζωής του Ανθρώπου της, εκεί όπου υπήρχαν και είχαν πέσει στη λησμονιά.

Η Σφαγή των Αθώων, η Σφαγή των Νηπίων, υποδηλώνει την Αποφασιστικότητα του Κτήνους να υπερασπίσει την Εξουσία του. Εφόσον δεν μπορεί να εντοπίσει τον Εχθρό που απειλεί τη βασιλεία του, επιστρατεύει τη Συλλογική Ευθύνη : εξολοθρεύει όλο τον πληθυσμό στον οποίο ανήκει και κατά πάσα πιθανότητα κρύβεται ο Εχθρός. Γιατί όμως τα Νήπια και όχι οι γονείς τους ή και οι γονείς τους; Διότι είναι η Απόλυτη Αθωότητα του Απόλυτου Δικαίου -του Δικαίου που δεν κάνει καμία έκπτωση στο Νόημα και το Περιεχόμενο της Ζωής του Ανθρώπου, εκείνης που αποτελεί τον αντίποδα του Αγοραίου Νοήματος και Περιεχομένου της- που απειλεί το Κτήνος και που ταυτόχρονα είναι η πιο αδύναμη από άποψη φυσικής. Η Απόλυτη Αθωότητα του Δικαίου είναι Ιδέα και ως τέτοια δεν μπορεί να καταπολεμηθεί με τα συμβατικά όπλα και τη φυσική δύναμη. Μονάχα μια άλλη Ιδέα θα μπορούσε να την καταπολεμήσει, αν υπήρχε, όμως, δεν υπάρχει. Συνεπώς το Δίκαιο του Ανθρώπου που απειλεί την Εξουσία του Κτήνους, μπορεί μονάχα είτε να διαβρωθεί διαβρώνοντας την ατομική και κοινωνική ηθική όσων θεωρούνται υπερασπιστές του, είτε να καταπολεμηθεί άμεσα και βίαια είτε και τα δύο.

Το κοινό ανάμεσα στη Σφαγή των Νηπίων και του Σταυρού πάνω στον οποίο ακούγεται το τελευταίο Τετέλεσται του Θεανθρώπου είναι ο Φόρος Αίματος στον Αγώνα κατά των Απειλών της Ζωής και της Οικοδόμησης του Νέου Νοήματος της Ζωής. Εκεί που η διαλεκτική αυτή σχέση ενοποιείται σε μια νέα σχέση, είναι η Ανάσταση η οποία επαγγέλλεται όχι το Τέλος της Βασιλείας του Κτήνους αλλά ότι ο Άνθρωπος μπορεί τελικώς, αν όχι να το νικήσει, αν όχι να το αχρηστεύσει, τουλάχιστον να το καταστήσει αδύναμο να τον απειλήσει ξανά.

Η Ανάσταση χτίζει τη Νέα Διαλεκτική της Ελπίδας, όχι ως προσμονή μα ως μια Πραγματικότητα δημιουργημένη απ’ τον Αγώνα του Ανθρώπου και στη περίπτωσή μας ως μιας Πραγματικότητας η οποία κατέβαλε βαρύ φόρο αίματος, ως εάν να θέλει να υπογραμμίσει την μεγάλη αξία της ΖΩΗΣ, όταν αυτή την τιμολογούμε όχι με αγοραία μέτρα και σταθμά αλλά με την ίδια ανεκτίμητη αξία του ίδιου του Ανθρώπου. Την Ανάσταση στο επίπεδο της Οικοδομούμενης σε Πραγματικότητα Ελπίδας, μπορούμε να τη δούμε σε κάθε ιστορικό βήμα της Ιστορίας του Ανθρώπου και της Ανθρωπότητας. Το δικό μας 1821, είναι ένα πολύ πρόχειρο παράδειγμα.

  1. Μην βγαζεις ξυγκι απο την μυγα ενος μυθου που αναφερεται σε “σφαγη” ανηλικων οπως της Ιφιγενειας ή του Ισαακ.Απλα,ο συγγραφεας”,του’ρθε και το βαλε.Τωρα απο θεολογικης πλευρας,ο,τι θελει να υοστηριξει καποιος και να ερμηνευσει κατα το δοκουν,καλως.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

40χρονος από την Αλβανία έσφαξε την 36χρονη σύζυγό του και μετά το έβαλε στα πόδια να κρυφτεί

Να διαφύγει από την δολοφονική επίθεση με μαχαίρι του 40χρονου συζύγου της προσπάθησε η 36χρονη η οποία το πρωί της Παρασκευής έπεσε νεκρή στην...

Η δικτατορία των διακοπών: Αποφασίζομεν και διατάσσομεν ποσες selfie θα ανεβάσεις και πόσα likes θα πάρεις

Πρέπει να πας διακοπές θες δεν θες για να δείξεις πως κάτι κάνεις. Για να γεμισεις τις μπαταρίες σου σου λένε. Ομως οι διακοπές...

Νίκος Μωραϊτης για τον Αλέξη Τσίπρα: Το βλέπω γύρω, υπάρχει μία tsipro-stalgia

Μερικές προσωπικές σκέψεις για το χθεσινό «χτύπημα Τσίπρα».1. Το βλέπω γύρω, υπάρχει μία tsipro-stalgia. Η φράση «είναι ο μόνος έντιμος, αυτός τουλάχιστον δεν έκλεψε»...

Γιώργος Μαζωνάκης: Αποφασισμένος να συνεχίσει τον αγώνα του, τόσο στη δικαστική διαμάχη με την οικογένειά του, όσο και στην καριέρα του

Οριστικό εξιτήριο από το Δρομοκαϊτειο έλαβε ο Γιώργος Μαζωνάκης και βρίσκεται πλέον σπίτι του. Ο γνωστός τραγουδιστής φέρεται να σκοπεύει να καταθέσει μήνυση εις...

Η κυβέρνηση Μητσοτακη δηλώνει την ετοιμότητά της και την προθυμία της να συνεργαστεί με τη Λιβυη παρά τις δραματικές εξελίξεις

Υπεράνω προκλήσεων και ταπεινώσεων εξακολουθεί να είναι η ελληνική Κυβέρνηση, η οποία παρά τις δραματικές και σε βάρος της εξελίξεις στη Λιβύη, δηλώνει την...

Κάθε Σεπτέμβριο, οι μισοί Έλληνες γυρίζουν στήν πόλη μέ μαυρισμένο δέρμα καί άδεια πορτοφόλια καί οι άλλοι μισοί χωρίς διακοπές αλλά μέ τό πορτοφόλι...

«Ούφ, ειμαι πτωμα! Πέφτω γιά ύπνο ξερή!» Η φίλη μου, η Μαρία, έχει πάει διακοπές γιά δύο βδομάδες μαζί μέ τήν κόρη της. Κάθε...

Άνθρακες το σχέδιο για το Στεγαστικό

Παρότι γίνεται ένα πρώτο βήμα για νέα στεγαστικά προγράμματα, εντούτοις είναι αποσπασματικό, ελλιπές και αμφίβολης αποτελεσματικότητας, σημειώνουν οι εργαζόμενοι στον τέως ΟΕΚ-ΟΕΕ, με αφορμή...

Μανώλης Κοττακης: Το φιάσκο του “Russiagate” δείχνει πώς ζουμε σέ μιά εποχή όπου η αφήγηση μετράει όσο καί τά δεδομένα

Μυθος η ρωσσική «ανάμειξις» στίς αμερικανικές προεδρικές εκλογές – Πως η Χίλλαρυ Κλίντον οργάνωσε επιχείρηση αντιπερισπασμου γιά νά «φύγει» τό ενδιαφέρον της κοινης γνώμης...

Μαρία Δεναξά: Ετσι λοιπόν θα ανταγωνιστεί η ΕΕ τις ΗΠΑ – Παραγγέλνοντας, πληρώνοντας, προσκυνώντας

Σε μια παραληρηματική επίδειξη δουλοπρέπειας, ο Μάρος Σέφτσοβιτς, Ευρωπαίος Επίτροπος για το Εμπόριο ανακοίνωσε σήμερα τα εξής:🔴 Κατάργηση όλων των δασμών σε όλα τα...

Συγκλονίζει η μητέρα του Βασίλη Καλογηρου, Σοφία: Tό δίκαιο του καθενός, απόλυτο, ακέραιο καί ατόφιο

Όλα περνανε καί όλα φεύγουν. Άς κάνομε υπομονή. Kι άν φύγει καί κανένας άνθρωπος, μέ τόν μαρτυρικό τρόπο, αυτός τυχερός θά ’ναι. ΕΤΣΙ ΑΠΑΝΤΑΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ .Ο...

Η Ελλάδα στέλνει 2 πυροσβεστικά αεροσκάφη σε Ισπανία και Πορτογαλία

Η Ισπανία και η Πορτογαλία έχουν δει περισσότερα από 5.000.000 στρέμματα να καίγονται μέσα σε δέκα ημέρες. Πρόκειται για σχεδόν διπλάσια καμένη έκταση από...

Η Ευρώπη θα πληρώσει τα σπασμένα του πολέμου στην Ουκρανία

Το κόστος που θα κληθεί να καταβάλει η Ευρώπη για να προστατεύσει τα ανατολικά της σύνορα, αλλά και η μορφή των εγγυήσεων ασφαλείας για...

θλιβερή πρωτιά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο: Το υψηλότερο ποσοστό ατόμων με ανικανοποίητες ιατρικές ανάγκες καταγράφηκε στη χώρα μας

Καταρρέει το κυβερνητικό αφήγημα για το Εθνικό Σύστημα Υγείας, καθώς, λίγα 24ωρα μετά τα… μαθηματικά του πρωθυπουργού και του υπουργού Υγείας που θεωρούν ικανοποιημένο...

Το βιβλίο του Βασιλείου Κοκοτσακη για τα Τεμπη

O Βασίλης Κοκοτσάκης δημοσίευσε βιβλίο, στο οποίο περιλαμβάνεται η έκθεσή του για τα Τέμπη. Ο πραγματογνώμονας συγγενών θυμάτων στο πολύνεκρο έγκλημα γράφει στην ανάρτησή...

Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή δίνει ο Βρετανός δισεκατομμυριούχος Τομ Γκρίνγουντ έπειτα από τροχαίο που είχε στη Μύκονο

Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή δίνει τις τελευταίες ώρες ο Βρετανός δισεκατομμυριούχος Τομ Γκρίνγουντ έπειτα από σοβαρό τροχαίο που είχε στη διάρκεια των...

Προθυμία της Γαλλίας να εργαστεί πάνω σε μια φιλόδοξη διμερή ατζέντα με την Τουρκία

Εμανουέλ Μακρόν και Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν οδεύουν παράλληλα και σε στενή συνεργασία. Οι πρόεδροι Γαλλίας και Τουρκίας συμπλέουν στα ζητήματα της Ουκρανίας και της...

Άργησε το ασθενοφόρο: Ο Απόστολος Βεσυρόπουλος υπέστη ανακοπή καρδιάς, ενώ βρισκόταν σε beach bar στη Σιθωνία Χαλκιδικής και άφησε την τελευταία του πνοή

Θλίψη για τον αιφνίδιο θάνατο του Απόστολου Βεσυρόπουλου, ο οποίος υπέστη ανακοπή καρδιάς, ενώ βρισκόταν σε beach bar στη Σιθωνία Χαλκιδικής και άφησε την...

Η Ελλάδα πεθάνει: Μόνο στην Ήπειρο κλείνουν 38 σχολεία (δημοτικά και νηπιαγωγεία) λόγω έλλειψης μαθητών

Μονάχα θλίψη προκαλεί το γεγονός πως την φετινή σχολική χρονιά δεν θα χτυπήσει το κουδούνι σε 38 σχολεία της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ήπειρο καθώς...

Τηλεφωνική επικοινωνία Μακρον – Ερντογαν πριν λίγη ώρα

📌🇫🇷🇹🇷 Τηλεφωνική επικοινωνία Μακρον - Ερντογαν νωρίτερα σήμερα.🔴 Συνομίλησαν για τη διεθνή κατάσταση: Ρωσία, Ουκρανία, Ισραήλ, Γάζα, Αρμανια, Αζερμπαϊτζάν… κουβέντα για την Ελλάδα,...

Και ξαφνικά, «σνομπάρουμε» τους τουρίστες…

Διαφωνούν οριζοντίως και καθέτως οι μη ποιοτικοί των εισπράξεων συμπολίτες μας όταν εκφέρουν την αποστροφή για τους χαμηλής «ποιότητας» φετινούς επισκέπτες μας, εννοώντας τους,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ