ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
ΑΠΟΨΕΙΣ

Στα ίχνη της δεξαμενής – φάντασμα

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Παύλος Νεράντζης

Αρχεία από τους σκληρούς δίσκους της εταιρίας φύλαξης και βιντεοεπιτήρησης των εγκαταστάσεων του ΟΣΕ, Interstar, που έχω στα χέρια μου και ανακτήθηκαν από τη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών (ΔΕΕ) με μεγάλη καθυστέρηση, δείχνουν ότι στις 28 Φεβρουαρίου 2023, στις 12.32 το μεσημέρι, στον Επιβατικό Σταθμό Θεσσαλονίκης, στην τελευταία γραμμή, βρίσκεται ένα εμπορικό βαγόνι (πλατφόρμα), χωρίς να υπάρχει δίπλα του κανένα άλλο, επάνω στο οποίο είναι φορτωμένη μια λευκή δεξαμενή μεταφοράς υγρών καυσίμων. Συνεχίστε την ανάγνωση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *