Θεσσαλονίκη: Μικρή έκρηξη χωρίς ζημιές σε υποσταθμό της ΔΕΗ
Πρόσθεσε το olympia.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Έκρηξη σημειώθηκε σήμερα το πρωί, Πέμπτη 27/03, σε υποσταθμό της ΔΕΗ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα, ο υποσταθμός της ΔΕΗ που βρίσκεται στην οδό Αγίας Σοφίας 28, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ζεστάθηκε και σημειώθηκε έκρηξη χωρίς να προκληθεί ζημιά.
Στο σημείο έσπευσαν, χωρίς να ενεργήσουν, τρία οχήματα της πυροσβεστικής με 8 άτομα.
Επί τόπου βρίσκεται και συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ.
Αφήστε μια απάντηση