Έχουν πλέον ξεσαλώσει άπαντες οι Μητσοτακικοί της Νέας Δημοκρατίας να επιχειρηματολογούν, γαντζωμένοι πάνω στο πόρισμα Καρώνη, που ποτέ δεν δικαιολόγησε το γιατί του πήρε τόσο χρόνο για να το εκπονήσει, πεπεισμένοι, δήθεν, όντες ότι τα έλαια σιλικόνης δύνανται να προκαλέσουν πυρόσφαιρα, σαν αυτή που βλέπουμε στο βίντεο, και να κάψουν τόσο πολύ κόσμο, λες και αυτό τους απενοχοποιεί της ευθύνης. Είτε έτσι είτε αλλιώς η πυρόσφαιρα υπήρξε και χορτάσαμε να την βλέπουμε.
Τώρα το γιατί τα βαγόνια των τραίνων ειναι εφοδιασμένα με κλιματιστικά λιπαινόμενα με τόσο επικίνδυνα έλαια, λες και δεν υπάρχουν άλλα εξ ίσου αποτελεσματικά όπως και οι μετασχηματιστές, δεν μας το εξήγησε κανένας. Και δεν μας το εξήγησε διότι εάν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος σε μία τέτοια τέτοια εγκληματική, και μάλιστα εν γνώσει των κατασκευαστών αυτών, κατασκευή θέλουν …ας μην αναφερθεί το τι τους πρέπει.
Όπως και σε αυτούς που τα επέλεξαν για να εφοδιάσουν με τέτοιο κλιματισμό χώρους κοινής ωφελείας. Η απάντηση ότι δεν συντρέχει κανένας τέτοιος κίνδυνος έχει ήδη δοθεί από μη κυβερνητικούς επιστήμονες και, γιατί όχι, από την σιγή αυτών που τα μελέτησαν και τα ενέκριναν προς κατασκευή αυτών.
Τώρα το γιατί η σιλικόνη των υδραυλικών και άλλων συναφών αυτών επαγγελμάτων, είναι ή και μετατρέπεται σε εκρηκτικό σκέυασμα με την παρουσία «τόξου» συναρτήσει υψηλής θερμοκρασίας, και γίνεται όπως αυτό που είδαμε στα Τέμπη, δεν είναι και τόσο πειστική ερμηνεία από τους κρατικούς σύμφωνα με όσα αναφέρονται στα πορίσματα τους. Γιατί τότε θα πρέπει και να απαγορευτεί η χρήση του υλικού σιλικόνη στα εμπλουτισμένα με αυτήν έλαια, παρά το ότι βελτιώνουν την λίπανση που θα πρέπει να είναι και ο λόγος που την χρησιμοποιούν.
Όμως κάτι τέτοιο δεν αντιμετωπίζεται ούτε συζητείται διεθνώς διότι πασιφανώς δεν ισχύει. Συνεπώς στα βαγόνια των τραίνων θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν όμοια κλιματιστικά και μετασχηματιστές διότι απλά δεν εγκυμονούν κινδύνους τύπου ΕΛΑΣ και Καρώνη που «επιφυλάσσεται».