Σήμερα θα εγκαινιαστεί ο νέος οδικός άξονας που ξεκινά αρκετά χιλιόμετρα έξω από την Πατρα και φτάνει αρκετά χιλιόμετρα πριν την Ολυμπία, μέχρι έξω από τον Πύργο. Επομένως κοντά στο 75..τόσο% που θάπρεπε να έχει κατασκευαστεί. Εύκολα λοιπόν καταλαβαίνει κανείς το τι θα γίνεται κατά τις θερινές, κυρίως, ώρες αιχμής, στο μη ολοκληρωμένο κομμάτι του άξονα.
Το κέρδος, το μεγάλο θέμα, όμως που είναι ο περιορισμός των θανατηφόρων ατυχημάτων, που ήταν και ο κύριος λόγος κατασκευής του άξονα, ας ελπίσουμε πως θα λειτουργήσει και στο μη κατασκευασμένο τμήμα. Αυτό διατυμπάνιζε η εξουσία για τον χρόνο που θα χρειαστεί ο οδηγός για να διανύσει την απόσταση Αθήνα Πύργος! Υπολογίζοντας προφανώς ως να μην υπάρχει κανένα άλλο αυτοκίνητο στον εγκαινιαζόμενο σήμερα άξονα, και στο μη ίδια δρομολογημένα ακόμα, και αρκετών χιλιομέτρων μήκους κομμάτι.
Θα καταργηθούν ίσως και οι σταθμοί διοδίων; Λιγότερο από τρεις ώρες ανακοίνωσαν, μέχρι τον Πύργο. Και ίσως να το «απαγγείλει» και σήμερα στα εγκαίνια ο Μητσοτάκης, ότι θα είναι η διάρκεια διαδρομής (το της αιχμής Αθηνών Κορίνθου δεν μετράει) για να «θαμπώσουν» τα αυτιά του κόσμου λες και τα αυτιά είναι μάτια.
Εν κατακλείδι ωραίο και άξιο το μέχρι σήμερα επιτελούμενο έργο, αν ολοκληρωθεί με ίδιους ρυθμούς και στο εναπομείναν μέχρι την Πάτρα τμήμα. Όμως όχι και ο τόσο πρόωρα υπερβολικός έπαινος. Καλύτερα θα ήταν αν το είχαν αποφύγει.
