Σε ανάρτηση του ο Πάνος Καμμένος αναφέρει:
Αυτοί με τα WiFi επιδοτούμενα κατσίκια που παίζουν τζόκερ και κερδίζουν πάντα και κυκλοφορούν με Ferrari τι γούρια έχουν βρει ;;;
Αυτοί με τα WiFi επιδοτούμενα κατσίκια που παίζουν τζόκερ και κερδίζουν πάντα και κυκλοφορούν με Ferrari τι γούρια έχουν βρει ;;;
Αυτοί με τα WiFi επιδοτούμενα κατσίκια που παίζουν τζόκερ και κερδίζουν πάντα και κυκλοφορούν με Ferrari τι γούρια έχουν βρει ;;;
— Panos Kammenos (@PanosKammenos) November 26, 2025
Copyright 2025 © ΟΛΥΜΠΙΑ
Made by minoanDesign
Τα ίδια που βρήκες και εσύ, μασόνι του κερατά…
ε όχι και τα ίδια… αυτά είναι λόγια ή ενόχων ή φανατικών
μπορεί να ευθύνεται για άλλα, όχι όμως για αυτά εδώ
δεν μπορεί να εξισώνουμε τα πάντα σε αυτή τη χώρα
πρέπει να πάψουν οι αθωώσεις διά συμψηφισμών
ο καθένας να κρίνεται για τα δικά του κρίματα
έφταιξε σε κάτι ο Καμμένος; να κριθεί για αυτό
και οι ΟΠΕΚΕΠΕδες να κριθούν για τα δικά τους
έτσι στήνεται σοβαρή χώρα και όχι χώρα λαμογιών
ειδάλλως στήνεται απάτη κουτοπόνηρων ραγιάδων
και αυτοί που την πληρώνουν είναι οι μη εμπλεκόμενοι
εδώ υπάρχει μείζον σκάνδαλο και πρέπει να μαθευτούν όλα
άρα συμφωνώ με όλα όσα λέει αυτός ή ο οποιοσδήποτε; όχι
έχει όμως δίκιο που ρωτάει σε αυτήν εδώ την περίπτωση; ναι
κι αν προκύψει ότι ο ΟΠΑΠ μας κλέβει όλους στις κληρώσεις;
ας μη βιάζονται ορισμένοι, γιατί υπάρχουν σοβαρά ερωτήματα
Υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά παραπτώματα από τις κλοπές.
Όποιος είναι μασόνος είναι εξ’ ορισμού προδότης του έθνους.
Αν τους βάλουν όλους τους 300+ σε τεστ πολυγράφου, για να καταλάβουν ποιος είναι τι, σε διαβεβαιώ ότι δεν θα “περάσουν” ούτε τρεις από δαύτους. Και οι υπόλοιποι θα είναι λαμόγια. Οι σωστοί παίρνουν δρόμο με τις κλωτσιές.
Επομένως, μην διυλίζεις τον κώνωπα. Μόνο που έχουν τα λεφτά για να κάνουν κόμματα και γραφεία και προεκλογικές καμπάνιες, σημαίνει ότι από κάπου τα παίρνουν. Και αν δεν τα παίρνουν αλλά τα έχουν μόνοι τους, σημαίνει ότι είναι μέρος το σάπιου συστήματος που δεν αφήνει τους Έλληνες να προοδεύσουν, παρά μόνο τα παράσιτα.
οι κλοπές αυτές δεν είναι ασήμαντο παράπτωμα
αυτές είναι που έριξαν το Έθνος στα γόνατά του
το χειρότερο δεν καθιστά καλό το λιγότερο κακό
και πάντα υπάρχει κάτι χειρότερο για να συμβεί
οπότε αυτό το σκεπτικό δεν συνιστά δικαιολογία
το να είσαι ακριβοδίκαιος είναι σημαντικό πράγμα
η μη κατάποση καμήλου δεν είναι διύλιση κώνωπος
υπάρχουν τακτικές που χρησιμοποιούν οι άχρηστοι
ας μην τους δίνουμε πατήματα να τις εφαρμόζουν
δίκαιο είναι το να πληρώσει ο καθένας τα δικά του
δεν υπάρχει κόμμα που να μη χρειάζεται χρήματα
κατά το σκεπτικό σου, όλα τα κόμματα είναι σάπια
επίσης, δεν μπορεί να υπάρξει ποτέ κανένα τίμιο
άρα πρέπει να αλλάξουμε όλη τη λογική εκλογών
περιμένω εναγωνίως την καινοτόμο πρότασή σου
Δεν δικαιολογώ κανέναν, ούτε βρίσκω τις κλοπές ασήμαντες.
Λέω ότι θέλουν όλοι τους εκτέλεση, χωρίς εξαιρέσεις. Αν θέλουμε να ισχύει το Σύνταγμα τουλάχιστον, που αυτό προβλέπει για τους προδότες.
Και επειδή δεν λειτουργεί τίποτα σε αυτή τη “χώρα” και οι υψηλόβαθμοι στρατιωτικοί μας είναι λούγκρες, πρέπει να γίνει εξωσυστημικά.
Αν και εγώ δεν θα τους εκτελούσα, αλλά θα τους έβαζα να δουλεύουν σαν σκλάβοι για την υπόλοιπή τους ζωή, μαζί με τα παιδιά τους. Μέχρι τελικής πτώσης κυριολεκτικά.
> δεν υπάρχει κόμμα που να μη χρειάζεται χρήματα
κατά το σκεπτικό σου
Κανένα κόμμα δεν (θα έπρεπε να) χρειάζεται χρήματα.
Το μόνο που χρειάζεται ένα κόμμα είναι χρόνο προβολής στα ΜΜΕ (ισόποσο με όλα τα άλλα κόμματα), που θα έπρεπε να επιβάλλεται από το Σύνταγμα και να ήταν προαπαιτούμενο για απόκτηση άδειας για τηλεοπτικό κανάλι.
Σχετικά με τον εκλογικό νόμο, ΦΥΣΙΚΑ και πρέπει να τον αλλάξουμε! Δεν είναι δυνατόν να χρειάζεται μια περιουσία για να δηλώσεις συμμετοχή στις εκλογές…! Για να μη μιλήσουμε και για το πως μοιράζονται οι έδρες.
Μέχρι να αλλάξουν όλα αυτά, απλά δεν υπάρχει ελπίδα. Πολύ απλά, γιατί κανένας λογικός άνθρωπος δε θα προσπαθήσει να να μπει σε ένα σύστημα που είναι προφανώς στημένο.
Και αυτό είναι μόνο η αρχή.
Κανονικά, όλο το σύστημα διακυβέρνησης και αντιπροσώπευσης θέλει ξήλωμα, πέταμα, και φτιάξιμο από την αρχή. Που δεν είναι θέμα τετραετίας, αλλά μισού αιώνα.
Επίσης, σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν ήταν οι κλοπές που έριξαν το έθνος στα γόνατά του. Το έθνος κυρίως είναι στα γόνατά του γιατί οι πολιτικοί μας ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ να καταστρέψουν την εγχώρια βιομηχανία, επιχειρηματικότητα, ανάπτυξη, και όχι μόνο. Και λειτουργούν με βάση αυτή την απόφαση εδώ και δεκαετίες. Με εξαίρεση, φυσικά, την ανάπτυξη των κολλητών τους και της εγχώριας μαφίας, που πάντα προστατεύεται και επιδοτείται.
Αν υπαινίσσεσαι πραξικόπημα, νομίζω ότι πρέπει να επανεξετάσεις ριζικά τη θέση σου, γιατί η κατάληψη της εξουσίας διά της βίας στερείται ηθικής βάσεως.
Ενώ δεν διαφωνώ με τον ίσο χρόνο στα κανάλια ή με την ποινή ανάκλησης αδείας επί της αρχής, πρέπει να περιορίσεις τον ανταγωνισμό και στο διαδίκτυο, όπου μεγάλες διεθνείς ιστοσελίδες παίρνουν χρήματα για διαφημίσεις στον δικό τους χώρο, κάτι που δεν θα το δεχτούν πρόθυμα, ιδίως μάλιστα όταν στο εξωτερικό η έννοια των «χρημάτων-ως-ελευθερίας-του-λόγου» έχει εδραιωθεί, και όταν η επίδραση αυτής της οδού διαφήμισης ξεπερνά εκείνη των παραδοσιακών ΜΜΕ. Για να μην αναφέρουμε άλλες οδούς διαφήμισης, με τεχνικές που μπορεί να φαίνονται παλιές, όμως όλες συντελούν στην εκλογική προβολή των υποψηφίων.
Ο εκλογικός νόμος δεν αλλάζει αν δεν υπάρξει από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία θέληση να αλλάξει, κάτι που η πλειοψηφία δεν θα κάνει, ακριβώς για να μην αλλάξει η σύστασή της, εκτός βεβαίως αν γίνει κάποια Επανάσταση και συγκληθεί Εθνοσυνέλευση. (όπου άλλο Επανάσταση τύπου 3ης Σεπτεμβρίου με στρατό και πολίτες, και άλλο Δικτατορία Απριλιανών)
Το να μειώσεις το κόστος συμμετοχής στις εκλογές δεν μεταβάλλει τους συσχετισμούς συμφερόντων και ισχύος, ούτε αναιρεί την ύπαρξη παλαιών κομματικών μηχανισμών, ούτε διασφαλίζει ότι η υπερπροσφορά υποψηφίων θα αυξήσει τη δύναμη της φωνής τους.
ΑΚΡΙΒΩΣ οι κλοπές είναι που γονάτισαν την Ελλάδα, γιατί κλοπές δεν είναι μόνο οι υπεξαιρέσεις ποσών, αλλά κατεξοχήν η καταστροφή όλων των υποδομών και των προοπτικών, που απέφερε κέρδη σε εκείνους που τη διέπραξαν και ολική καταστροφή της ζωής σε εκείνους που την υπέστησαν. Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν είναι ασήμαντες ή/και δευτερεύουσες οι κλοπές, γιατί μεταξύ άλλων οδηγούν στην ανάδειξη όλης της φαυλοκρατίας, και των μηχανισμών της απάτης, και της ενοχής των υπαιτίων, που αν την αποδείξει ένας τίμιος δικαστικός επί παραδείγματι, μπορεί να τους βάλει φυλακή και να τους εξουδετερώσει, κάνοντας το πολιτικό σύστημα πιο υγιές για όλη τη χώρα. Άρα, το να τις υποτιμά κανείς είναι ένα τεράστιο σφάλμα.
Επίσης, αν είναι να περιμένουμε μισό αιώνα, τότε μας υποχρέωσες. Γιατί δεν το κάνεις και χίλια χρόνια, για να είσαι μέσα πιο σίγουρα; Έως τότε δεν μπορεί παρά να έχουμε βρει τη λύση σε κάθε πρόβλημα της χώρας, αν βέβαια αυτή δεν έχει καταστραφεί ολοσχερώς από τους πολιτικούς μέχρι τότε, κάνοντας τις αναζητήσεις λύσεων περιττές εξ ορισμού, μαζί με κάθε άγχος μας.
Δεν υπαινίσσομαι εγώ πραξικόπημα. Το Σύνταγμα και η κοινή λογική το υπαινίσσεται…
Διαφορετικά, σου είπα. Απλά δεν υπάρχει ελπίδα.
Επίσης, το τι είναι ηθικό ορίζεται από την βάση της ηθικής που χρησιμοποιείς. Αν είσαι άθεος και αντίχριστος, σαν και αυτούς που μας κυβερνάνε, ΟΛΑ επιτρέπονται. Αν δεν ξέρεις τι είσαι και πας με το ρεύμα, απλά κάνεις αυτό που λέει το Σύνταγμα (χρησιμοποιείς ΚΑΘΕ μέσο για την εφαρμογή του Συντάγματος – Άρθρο 120). Πράγμα που δεν είναι και πολύ μακριά από το προηγούμενο. Αν είσαι χριστιανός, μπορείς να κάνεις πραξικόπημα χωρίς να τους βλάψεις, και απλά να τους βάλεις να δουλεύουν σαν σκλάβοι μέχρι την τελευταία τους πνοή. Γιατί τίποτα λιγότερο δεν ξεπληρώνει το κακό που έκαναν.
Επίσης, η ηθική δεν λαμβάνει υπ’ όψιν μόνο το τι θα πάθουν αυτοί, αλλά και το τι θα πάθει ο ελληνικός λαός αν αυτοί δεν πάθουν τίποτα…
Το θέμα της διαφήμισης είναι μεγάλη συζήτηση και δεν θα το ανοίξω τώρα. Το βασικό πρόβλημα είναι οι ηλικιωμένοι που ενημερώνονται αποκλειστικά με την TV και που ψηφίζουν ακόμα. Ειδικά στην Ελλάδα, που είμαστε τα ΚΑΠΗ του κόσμου. Το τι γίνεται στην κάθε γωνιά του διαδικτύου είναι πολύ μικρότερης σημασίας και όχι πρωταρχικό ζήτημα.
> Το να μειώσεις το κόστος συμμετοχής στις εκλογές δεν μεταβάλλει τους συσχετισμούς συμφερόντων και ισχύος
Αυτά που σου γράφω είναι τα προκαταρκτικά. Δεν είναι πανάκεια. Οι συσχετισμοί συμφερόντων και ισχύος είναι θέμα που κάθε σοβαρό κράτος χειρίζεται με τον δικό του τρόπο. Το πρόβλημα είναι ότι εμείς δεν έχουμε κράτος αλλά κάτι υποδεέστερο από προτεκτοράτο.
> ούτε αναιρεί την ύπαρξη παλαιών κομματικών μηχανισμών
Δεν ξέρω τι εννοείς με το “παλαιών κομματικών μηχανισμών”, αλλά : 1) αν το μονότονο πολιτικό αφήγημα που μας πλασάρουν τα κατοχικά κόμματα αλλάξει, οι “παλαιοί κομματικοί μηχανισμοί” θα είναι πλέον αδιάφοροι και 2) δεν ξέρω αν αυτοί οι μηχανισμοί μπορούν να υπάρχουν και χωρίς τους ανθρώπους που τους στελεχώνουν… Τώρα, παλιά κόμματα που δεν μπορείς να τα κατηγορήσεις για εγκλήματα, δεν ξέρω αν θα παρέμεναν σχετικά μετά από τις αλλαγές που προτείνω, αλλά νομίζω ότι αυτά τα κόμματα είναι ήδη αδιάφορα έτσι κι αλλιώς.
> ούτε διασφαλίζει ότι η υπερπροσφορά υποψηφίων θα αυξήσει τη δύναμη της φωνής τους.
Όπως έγραψα, αυτά που προτείνω εδώ είναι μόνο τα προκαταρκτικά. Υπάρχουν πολύ εύκολοι τρόποι για να αυξηθεί η δύναμη της φωνής των πολιτών. Αλλά το πρόβλημα είναι και η φωνή των πολιτών να μην ακούγεται σαν ένα “μπε”, όπως τώρα. Αν η αντίληψη, η ευφυία, η ενημέρωση, και η παιδεία των πολιτών είναι για τα μπάζα, και άγονται και φέρονται σαν πρόβατα, τότε καλύτερα να μην ακούγεται η φωνή των πολιτών καθόλου και να έχουμε κάναν μονάρχη…
Οι κλοπές ΕΙΝΑΙ δευτερεύουσας σημασίας. Η εθνική προδοσία είναι πολύ βαρύτερη από την κλοπή και την απάτη. Και θα πρέπει να ξέρεις ότι ένα κράτος στο μέγεθος της Ελλάδας, και με την οικονομία της Ελλάδας, μπορεί να θρέψει ΠΟΛΛΑ παράσιτα, χωρίς να πάθει τίποτα. Το πρόβλημα εμφανίζεται ότι τα παράσιτα πάψουν να ενδιαφέρονται για την επιβίωση του ξενιστή (που στην πολιτική μεταφράζεται σαν: όταν γίνουν προδότες).
Για τον χρόνο που απαιτείται, μπορείς να ονειρεύεσαι όσο θες, αλλά σου λέω ότι χρειάζονται πολλές δεκαετίες για να αντιστρέψεις όλη τη ζημιά που έχει γίνει, που κυρίως δεν είναι οικονομική. Και όπου αυτή γίνεται να αντιστραφεί… Και μετά αυτές τις δεκαετίες θα πρέπει να εξασφαλιστεί ότι δεν θα γυρίσουμε πίσω στα παλιά από κάποια νέα γενιά πολιτικών με τάσεις εθνικής προδοσίας.
Δεν σου επιτρέπω (και δεν έχεις κανένα δικαίωμα) να με αποκαλείς αντίχριστο ή ανήθικο, ποτέ εν γένει, και ιδίως όταν το κάνεις επειδή δεν σου αρέσει η κριτική, και ιδίως όταν εσύ είσαι ο ανήθικος και ο αντίχριστος με το πραξικόπημα που είπες. Διά της βίας κατάληψη της εξουσίας μπορεί να γίνει από τον καθένα, όμως η πράξη αυτή δεν σημαίνει ότι το δίκιο βρίσκεται με το μέρος εκείνου που τη διαπράττει. Μάθε να σέβεσαι, τόσο τους ανθρώπους όσο και τα νοήματα, ειδάλλως φύγε από τη συζήτηση και πήγαινε να οργανώσεις τη συνωμοσία σου, μέχρι να συλληφθείς από τις Αρχές.
Το Άρθρο 120 που ανέφερες (Ακροτελεύτια Διάταξη) αναφέρει επακριβώς, ρητώς και σαφώς, ότι καθένας από εμάς έχει καθήκον ως πολίτης να ανθίσταται σε οποιαδήποτε κατάλυση του Συντάγματος με τη βία, και αν δεν κατανοείς ότι με αυτό που λες καταπατάς αυτό το άρθρο, ή αν πιστεύεις ότι δεν οφείλουμε να σεβόμαστε το Σύνταγμα, τότε σταμάτα να μου μιλάς.
Οι ανήθικες πράξεις δεν καθίστανται ηθικές διά των ακροβασιών των απαιδεύτων που νομίζουν ότι αρκεί ένας συμψηφισμός προκειμένου να αποποιηθούν των ευθυνών. Κάτι που παρεμπιπτόντως αποτελεί τακτική των κυβερνώντων, τους οποίους δήθεν κατά τα άλλα κατηγορείς. Και ούτε συνιστά απόδοση δικαιοσύνης (εκτός φυσικά αν ζούμε σε καθεστώς βαρβαρότητας) η συγνή εκδικητική εξόντωση του παραβάτη, δηλαδή το άλλο άκρο της σημερινής ατιμωρησίας. Αλλά από επίδοξο πραξικοπηματία ποιος περίμενε να ακούσει καλό; Μόνο τα κτήνη «σκέφτονται» με τέτοιο τρόπο.
Αυτό που λες για το διαδίκτυο είναι η εντύπωσή σου, όχι η πραγματικότητα. Και για το γιατί δεν μπορεί να ελεγχθεί στην πράξη η τηλεόραση, σου απάντησα με αναλυτικό τρόπο στο τέλος των σχολίων. Αν εσύ δεν θέλεις να καταλάβεις, αυτό είναι δικό σου πρόβλημα.
Ούτε εγώ μπορώ να τα γράψω όλα, ούτε και έχω την ελπίδα ότι θα υπάρξει συνεννόηση, γιατί φαίνεται ότι έχω απέναντί μου ένα άτομο ανίκανο προς αντίληψη.
Εάν βρίσκεις το αφήγημα μονότονο, ίδρυσε ένα νέο κόμμα και φέρε μια νέα άποψη στο τραπέζι. Αν αυτό είναι πολύ ακριβό, φτιάξε μια ιστοσελίδα. Αν δεν το κρίνεις ούτε αυτό εφικτό, δημοσίευσε ένα άρθρο, να το δει ο κόσμος. Αν έχεις να πεις κάτι χρήσιμο για τη χώρα και το μέλλον της, θα σε ακούσουν. Αυτός που έχει την αλήθεια με το μέρος του, δεν έχει ανάγκη να κάνει κανένα πραξικόπημα. Γιατί τίποτα δεν είναι πιο επαναστατικό σε καιρούς ψευδών από την αλήθεια.
Οι εμπεδωμένοι κομματικοί μηχανισμοί ΔΕΝ θα είναι αδιάφοροι τη στιγμή της μετάβασης από το σημερινό σύστημα σε οποιοδήποτε άλλο ριζικά διαφορετικό με τον τρόπο που εσύ ή διάφοροι άλλοι φαντασιώνονται ότι μπορεί να προκύψει αιφνιδίως και να ευσταθήσει, ιδίως αν πρόκειται για τεχνητή ισορροπία, τηρούμενη μέσω ανελεύθερης λειτουργίας της κοινωνίας. Τους κομματικούς μηχανισμούς αυτούς ή αναγκαστικά θα πρέπει να τους καταστείλεις (ή να τους καταστρέψεις βίαια, όπως μάλλον θέλεις) ή θα τους ανταγωνιστείς στην πολιτική κονίστρα προσφέροντας ένα σύγχρονο πιο ανταγωνιστικό όραμα. Και θα κρίνουν οι πολίτες.
Ποιος θα είναι ο κριτής αυτός που θα κρίνει αν αξίζει ή όχι και αν πρέπει ή όχι να ακούγεται (και το πότε) η φωνή των πολιτών; Εσύ; Ή μήπως ο «μονάρχης» της φαντασίωσής σου; Ποιο θα είναι το κριτήριο; Ποιος θα ακούγεται, και ποιος θα σωπαίνει; Και κάτι ακόμα. Ποιος σου εγγυάται ότι δεν θα είσαι εσύ σε μια άλλη στιγμή εκείνος που φιμώνεται; Μήπως η δύναμη που μόνο εσύ αποκλειστικά θα έχεις, και όχι οι άλλοι; Μα τότε, είσαι όμοιος με αυτούς που κατηγορείς, και το μόνο που σε στρέφει εναντίον τους είναι ο φθόνος, η όρεξη να τους αντικαταστήσεις και να τους μιμηθείς.
Οι κλοπές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δευτερεύουσας σημασίας. Στο βαθμό που μπορούν να θεωρηθούν ως ανεξάρτητες, ισχύει το έτερον εκάτερον, με τη διαφορά ότι έφεραν την καταστροφή στο δημόσιο ταμείο, και προξένησαν τις συνέπειες που πληρώνουμε τώρα. Στο βαθμό που γίνει κατανοητό ότι διαπράττονται από τα ίδια άτομα, είναι και αυτές μέρος της ανωμαλίας που ταλαιπωρεί τη χώρα, με τη διαφορά ότι μπορείς να καταδικάσεις πολιτικούς για αυτές συννόμως, ενώ (καλώς ή κακώς) δεν μπορείς να καταδικάσεις πολιτικούς για πολιτικές που εφήρμοσαν. Στο βαθμό δε που καταλάβει κανείς ότι οι κλοπές είναι η μέθοδος διά της οποίας συνέβη το γενικότερο κακό, αυτές έχουν κεντρική θέση, τόσο στη διερεύνηση όσο και στην αποδεικτική διαδικασία.
Δεν νοείται ψυχικώς υγιής άνθρωπος που να δέχεται και να ανέχεται την ύπαρξη παρασίτων σε κάθε σώμα του οποίου έχει την ευθύνη και την επίβλεψη, είτε με «δικαιολογία» την ταυτόχρονη παρουσία σε εγγύτητα σαρκοβόρων θηρίων που επιβουλεύονται το εν λόγω σώμα, είτε όχι. Επειδή τα παράσιτα δεν ήταν άσχετα με την προσέλκυση των θηρίων (συνήθως επιτίθενται στον πιο αδύναμο) ούτε είναι άσχετα με την ευχέρεια ή μη του πάσχοντος να υπερασπιστεί αποτελεσματικά τον εαυτό του (έλλειψη δυνάμεων ακριβώς λόγω των παρασίτων) ούτε είναι αναγκαία άσχετα τα παράσιτα με τα θηρία και την οδό αποδυνάμωσης του θύματος (κάποιες φορές τα ίδια τα θηρία τα μεταδίδουν). Δεν είναι δυνατόν να νοείται ως ρόλος ούτε του κράτους ούτε των πολιτών η ανεύρεση του μεγίστου αριθμού παρασίτων που δύναται να υποστηρίζει μια χώρα πριν την απώλεια επιβίωσής της ως ξενιστού. Μόνο ένας βλαξ ή απατεώνας θα άφηνε τα παράσιτα άθικτα και ανενόχλητα με το στρεβλό αρρωστημένο αιτιολογικό ότι τυγχάνει ταυτοχρόνως να δεχόμαστε και κάποιας άλλης μορφής απειλή. Είναι σαν να αδιαφορεί ένας γονέας για την ασιτία που απειλεί το παιδί του επειδή συμβαίνει να κινδυνεύει και από υποθερμία. Το ότι η υποθερμία είναι επείγουσα προτεραιότητα σε άμεσο χρονικό ορίζοντα δεν σημαίνει ότι δεν ισχύει το ίδιο και για την ασιτία σε ευρύτερο ορίζοντα, αν υποτεθεί ότι και τα δύο αυτά είχαν ίσο ή περίπου ίσο χρόνο να επιφέρουν κίνδυνο. Και μάλιστα η ασιτία επιδεινώνει την υποθερμία, και ελαττώνει τις πιθανότητες για την εύρεση θεραπείας. Άρα, δεν είναι και δεν μπορεί να είναι λογική το να είμαστε τυφλοί στο ένα πρόβλημα επειδή υπάρχει παράλληλα και ένα (συναφές) άλλο. Αυτό μας έλειπε, να καθόμαστε και να καμαρώνουμε τα παράσιτα, και να αυτοπαραμυθιαζόμαστε ότι τάχα δεν φταίνε αυτά, και ότι τάχα δεν είναι κακό που μας πίνουν το αίμα όσο δεν μας σκοτώνουν, γιατί δήθεν αρκεί να μας πίνουν τόσο μόνο ώστε να μας κρατάνε ζωντανούς, και όταν δεν πίνουν παραπάνω τότε είναι άκακα και ανώδυνα, ή ότι τα γενικότερα συμπτώματα της καχεξίας μας και η αδυναμία να αντιμετωπίσουμε άλλες απειλές δήθεν οφείλονται σε άλλα αίτια και όχι στο αίμα που έχουμε χάσει εξαιτίας των παρασίτων. Μήπως θέλεις να λέμε και ότι «ξέρουν αυτά πόσο να πιουν» για να αισθανθούν ακόμα πιο βολεμένα και να συνεχίσουν ακάθεκτα το θεάρεστό τους έργο; Γιατί μόνο αυτό δεν μας έχεις πει ακόμα. Γιατί να βιάζεσαι να ξεχαστεί το βασικότερο αίτιο της χρεωκοπίας μας;
Δεν είναι οικονομική η ζημιά; Θα ήταν αστείο, αν δεν ήταν τραγικό. Πήγαινε πες το αυτό στους πολίτες και θα δούμε τί έχουν να σου πουν. Ξέχασα όμως, με τα πραξικοπήματα δεν ερωτώνται οι πολίτες. Αντιθέτως, τους ζητείται να σωπάσουν, όπως γίνεται και σήμερα.
Ποιος θα κρίνει ποιοι είναι οι προδότες; Και με ποιο κριτήριο; Εσύ; Ποιοι είναι οι πατριώτες; Όσοι έχουν τις ίδιες απόψεις με εσένα; Έτσι σου μάθανε να λες;
Τα υπόλοιπα αναλυτικά για όποιον τυχόν τα διαβάζει.
Στην παραπάνω αναλογία: Αν μάλιστα η ίδια η ασιτία είναι η αιτία της υποθερμίας και ο γονέας την αγνοεί, τότε οι ευθύνες του είναι ακόμα μεγαλύτερες, γιατί ούτε καν αντιλαμβάνεται ποιο είναι το πρόβλημα που καλείται να λύσει στο παιδί.
Μια μικρή προσθήκη που πρέπει να συνυπολογιστεί για την καλύτερη κατανόηση.
Για να λέμε τα πράγματα όπως πρέπει, και όχι όπως θέλει ή βολεύεται ο καθένας.
Για αρχή, ΠΟΤΕ δεν σε είπα αντίχριστο, επομένως υπάρχει κάποιο τεράστιο πρόβλημα στην επικοινωνία μας ή στην αντίληψή σου. Πήγαινε και ξαναδιάβασε αυτά που σου έγραψα και πες μου πως το σκέφτηκες αυτό…
Από αυτό και μόνο καταλαβαίνω ότι σπαταλάω τον χρόνο μου μαζί σου. Και δεν ξέρω καν αν θα διαβάσω όλα αυτά που έγραψες πλέον.
Εκτός κι αν είσαι μέρος του κΥνοβουλίου, οπότε ίσως σε είπα αντίχριστο και δεν το ξέρω… Εσύ πες μου!
Αυτά περί ηθικής και δικαίου να τα αφήσεις κατά μέρος. Δεν υπάρχει αντικειμενικός τρόπος ορισμού του τι είναι ηθικό και δίκαιο, και ο μόνος τρόπος που μπορεί να οριστεί είναι μέσω υποκειμενικών πεποιθήσεων (πίστη). Την εξουσία ο καθένας μπορεί να την πάρει δια της βίας, και αυτό γίνεται σε όλον τον κόσμο, αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμα… Και ο ορισμός της βίας δεν είναι αυτό που σου έμαθαν στο σχολείο και στην τηλεόραση.
Τα υπόλοιπα που έγραψες δεν τα διάβασα ακόμα και θα το σκεφτώ αν θα τα διαβάσω, αλλά φαντάζομαι ότι προσπαθείς να με πείσεις ότι η προδοσία (για την οποίαν είναι όλοι τους εμφανώς ένοχοι) είναι ίση με την κλεψιά (για την οποίαν ποτέ δεν θα μάθουμε ποιοι είναι ένοχοι). Σίγουρα κάποιοι θα το ήθελαν να ξεπλύνουν ολόκληρο το πολιτικό σύστημα, δίνοντας μερικές εικονικές ποινές σε μερικούς δικούς τους, αλλά αυτό δεν θα περάσει. Αυτή τη φορά θα πάνε για εθνική προδοσία και η ποινή για αυτό είναι θάνατος, σύμφωνα με το Σύνταγμα και τους νόμους που οι ίδιοι έχουν γράψει.
Διάλεξε σε ποια πλευρά θα στέκεσαι όταν έρθει η ώρα.
Τώρα πουλάς τρέλα, και κακώς ασχολούμαι μαζί σου, αλλά να τί είπες, αφού κάνεις ότι δεν το βλέπεις: «Αν είσαι άθεος και αντίχριστος, σαν και αυτούς που μας κυβερνάνε, ΟΛΑ επιτρέπονται.», και έλαβες ακριβώς τη σωστή απάντηση. Τώρα, αν πιστεύεις ότι αυτό το οποίο είπες δεν είναι παρεξηγήσιμο, και αν νομίζεις ότι θα το αφήσω να βρίσκεται στη γκρίζα ζώνη της συγκεκαλυμμένης ύβρεως, τότε εσύ είσαι αυτός που έχει πρόβλημα αντίληψης, και όχι εγώ. Φρόντισε να μάθεις τρόπους, και μην παριστάνεις τον αδικημένο.
Αυτά περί ηθικής και δικαίου να τα αφήσεις εσύ κατά μέρος, γιατί τα βασανίζεις αναιτίως, και τα λερώνεις, και είναι κρίμα, γιατί είναι τίμια πράγματα. Άτομα σαν κι εσένα που εύκολα σχετικοποιούν και υποσκάπτουν και ακυρώνουν τα πάντα βλάπτουν την κοινή ζωή σαν κι αυτούς που κατηγορούν. Αν νομίζεις ότι ηθικό και δίκαιο είναι ό,τι γουστάρει ο καθένας, τότε είσαι ίδιος με τον κούλη τον ξεφτίλα και την αισχρή φαμίλια του.
Υπάρχουν πολλές μορφές βίας, και φαίνεται πως σου αρέσουν όλες, ιδίως όταν φέρνουν την εξουσία στα χέρια σου. Κάθε βιαστής είναι ανώμαλος, τόσο στην τυπική χρήση, όσο και στην πολιτική μεταφορά. Εσύ είσαι με τους βιαστές. Εγώ όμως τους θεωρώ κτήνη.
Δεν έχεις ιδέα ποιος μου έμαθε τί, και δεν βρίσκεσαι σε καμία θέση να περιφρονήσεις κανέναν. Άξιος της περιφρόνησης είσαι εσύ. Όχι γιατί είσαι απαίδευτος, αλλά γιατί εμμένεις στην απαιδευσιά σου, και βγάζεις στην επιφάνεια τη βαρβαρότητα που έχεις μέσα σου.
Εγώ δεν είμαι ούτε απατεώνας, ούτε απολογητής της εξουσίας, ούτε διαστρεβλωτής των νοημάτων για να βοηθάω συμφέροντα. Όρισε τί εννοείς ως προδοσία για να δούμε τί συμβαίνει μέσα στο μυαλό σου. Κάθε αλήθεια την αναγνωρίζω εγώ και δεν παίζω παιχνίδια.
Δεν θα μάθουμε ποτέ ποιοι είναι ένοχοι; Αυτό θα το ήθελαν πολύ οι ένοχοι. Μήπως αυτό θέλεις να γίνει; Γιατί εγώ θέλω πάρα πολύ να μάθω τα ονόματά τους.
Μην επικαλείσαι το Σύνταγμα όταν δεν το σέβεσαι με τα πραξικοπήματά σου. Μην παριστάνεις τον θιγμένο επαναστάτη και τον λαϊκό δήμιο. Μην πιστεύεις ούτε στιγμή ότι οποιοσδήποτε από τους άλλους πολίτες θα κληθεί να λογοδοτήσει σε εσένα ή/και στους ομοίους σου. Μην τολμήσεις να κατατάξεις εμάς μαζί με τους κλέφτες και τους απατεώνες. Και μην ονειρεύεσαι να εκτελέσεις εσύ ποτέ άτομο, έστω και καταδικασμένο.
προδότη που βγήκες πάλι στο προσκήνιο με τις μπριζολαρες μου έτρωγες στην Αμερικη και πληρωνε το Ελληνικό κρατος
ενώ ο κούλης που πηγαινοέρχεται με το αεροσκάφος του δημοσίου σαν να ήταν δικό του προσωπικό ταξί, και πηγαίνει στον ΟΗΕ με ένα σκασμό άτομα ακολουθία, και έχει βολέψει σε υπουργεία τα περισσότερα κομματόσκυλα από όλους, (κάνοντας επίσης τις περισσότερες προδοσίες από όλους!) αυτός δεν πληρώνεται από το Ελληνικό Κράτος, μαζί με όλο του το κωλόσογο, και δεν τα κλέβει από τους Έλληνες φορολογουμένους, θες να μας πεις… λοιπόν άκου, να τιμωρηθούν αναλογικά όλοι, ανάλογα με το τί φάγανε! πώς σου φαίνεται;
Όλες αυτές τις ημέρες ακούγονται πολλά όσον αφορά για την επιλογή των συνεργατών του Κυρίου Αλέξη Τσίπρα , και καλώς ακούγονται , ΑΛΛΑ
Πότε θα ακουστούν και οι επιλογές του Κυρίου Κυριάκου Μητσοτάκη , διότι μέχρι τώρα το μόνο που ξέρει να μας πει ΕΙΝΑΙ
1. Δεν ήξερα για τις Υποκλοπές ενώ ο επικεφαλής ήταν συγγενείς του .
2. Δεν ήξερα για τα Τέμπη αλλά κάνει τα αδύνατα δυνατά να συγκαλύψει τα αμαρτήματα της διακυβέρνησή του .
3. Δεν ήξερα για τον ΟΠΕΚΕΠΕ , και μάλιστα μας λέει ότι η Δικαιοσύνη ψάχνει το Σκάνδαλο , αφού πρώτα ξεκίνησε την Ιστορία η Ευρωπαία Εισαγγελέας .
4. Δεν ξέρει για τι συμβαίνει με την Υγεία αλλά προωθεί την Ιδιωτικοποίηση της .
5. Δεν ξέρει απολύτως τίποτα για το τι συμβαίνει με την εγκληματικότητα και για την GRECE MAFIA αλλά κάθε λίγο και λιγάκι υπάρχουν θύματα .
6. Δεν ξέρει και δεν έχει ακούσει απολύτως τίποτα για το τι συμβαίνει στην Κοινωνία και ο κόσμος υποφέρει , αλλά αυτός μπορεί να ζήσει με τα ψίχουλα που δίνει .
7. Δεν ξέρει απολύτως τίποτα για τα Θαλασσοδάνεια της Ν.Δ.
αλλά το 2011 Η Κυρία Μπακογιάννη μας έλεγε ότι οι τράπεζες πρέπει να σταματήσουν την χρηματοδότηση των Κομμάτων .
8. Μας λέει ότι είναι με την σωστή πλευρά της ιστορίας , αλλά δεν μας έχει πει τίποτα μέχρι τώρα τι έχει γίνει με τον Οπλισμό που έχει στείλει και στέλνει στην Ουκρανία που καταλήγουν σε μικρό χρονικό διάστημα σκουπίδια .
9. Μας είπε ότι η Πράσινη Ενέργεια είναι η σωτηρία μας και το Αιγαίο – Ιόνιο δεν θα γίνουν Κόλπος του Μεξικού , αλλά τώρα πληρώνουμε χρυσάφι την ενέργεια , και δίνει την εκμετάλλευση των Υδρογονανθράκων πέρνοντας ψίχουλα από τις αμερικάνικες εταιρείες .
Μπορώ να γράψω άλλα τόσα για τον Κύριο Μητσοτάκη αλλά σας ρωτώ κυρίες και Κύριοι γνωρίζει να χωρίσει δυών Γαϊδουριών άχυρα και να ξεχωρίζει τους συνεργάτες του ή τους ξεχωρίζει προκειμένου να τους ικανοποιήσει πρόσκερα
και μετά να τους πετάξει στον Καιάδα ?
ΚΑΊ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΦΑΞΟΥΝ ΟΙ ΛΑΘΡΟ ΔΙΑΡΚΩΣ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ
ΕΥΓΕ ΣΑΣ, ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ.
ΤΟ ΕΝΝΟΩ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΙ, ΔΕΝ ΣΑΡΚΑΖΩ.
ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΟΥ SITE.
κυρία Πόπη μη τους βάζεις δύσκολα.
Αναφορικά με την Νομοθέτηση Ισότιμου Χρόνου Προβολής των Κομμάτων
(α) Αν αυτό σημαίνει συγκεκριμένο χρόνο εκπομπής για ανάπτυξη πολιτικών προγραμματικών θέσεων (ίσα λεπτά της ώρας) σε κάθε κόμμα, αυτό υπάρχει ήδη ως ένα βαθμό στις προεκλογικές περιόδους, και δεν διασφαλίζει τίποτα, γιατί πρέπει να εξεταστούν και όλες οι άλλες πτυχές του προγράμματος κάθε σταθμού (με έμφαση στον τρόπο παρουσίασης των δελτίων ειδήσεων, λόγου χάρη, με πολλές τεχνικές επηρεασμού κοινής γνώμης να εφαρμόζονται εκεί) καθ’ όλη την τετραετία, έτσι ώστε να διασφαλιστεί η ισότητα προβολής στην ουσία, και όχι μόνο στους τύπους (και μόνο προεκλογικά) όπως γίνεται τώρα.
(β) Αν αυτό σημαίνει κρατική παρέμβαση στα δελτία ειδήσεων, οι σταθμοί θα ουρλιάξουν ως τον ουρανό για παραβίαση της ελευθερίας του λόγου και του τύπου και της δημοσιογραφικής ανεξαρτησίας, όπως και για την τεχνική που κρίνουν (ή θα ισχυριστούν ότι κρίνουν) ως ορθή, βάσει του «πώς πωλούνται» οι ειδήσεις, αφού σχεδόν όλοι οι σταθμοί είναι ιδωτικοί κερδοσκοπικοί, και η κερδοφορία είναι το κριτήριο – άσχετα αν επίσης χρηματοδοτούνται από την Λίστα Πέτσα, κάτι που σημαίνει μάλιστα ισχυρό κίνητρο να μην αλλάξουν, με αποτέλεσμα να σταθεροποιείται και το σύστημα της φαυλοκρατίας συνολικά.
(γ) Αν μειωθεί το κόστος ίδρυσης κομμάτων, πόσα νέα θα ιδρυθούν, πόσα εξ αυτών θα έχουν θετική επίδραση στα κοινά, πόσες επιλογές μπορεί πρακτικά να διαχειριστεί ο κόσμος, και πόσος χρόνος θα απαιτηθεί στον αέρα για την ίση προβολή όλων; Δεν θα είναι πρακτικό να προκύψει η εκ των πραγμάτων πίεση συνένωσης όσων κομμάτων εκφράζουν παρόμοιες αρχές; Δεν οδηγεί αυτό τελικά σε δομές παρεμφερείς με τα σημερινά κόμματα; Με άλλα λόγια, η πρόταση αυτή επιστρέφει σε ένα παρελθόν που εγγενώς έχει την δυναμική να παράξει ένα μέλλον παρόμοιο με το δικό μας παρόν. Εν τέλει, έπειτα από την επίδραση των μεσαζόντων, πιθανότατα στο ίδιο σημείο θα καταλήξουμε.
(δ) Αν με κάποιο μαγικό τρόπο εφαρμόσουμε ένα σύστημα στο οποίο όλοι οι σταθμοί, ως σημείο αφετηρίας, ξεκινούν να πραγματοποιούν αληθώς ισότιμη προβολή όλων των κομμάτων, είτε συμφωνούν τα συμφέροντά τους με αυτά είτε όχι, τότε και πάλι συν τω χρόνω θα επιδράσουν οι οικονομικές δυνάμεις και θα προκύψει διολίσθηση στην ανισότητα, με προτίμηση των σταθμών στα κόμματα με τα οποία έχουν μεγαλύτερη δυνητική ταύτιση συμφερόντων. Και ας μην ξεχνάμε ότι θα προκύψει ταυτοχρόνως διολίσθηση και των ιδίων των κομμάτων προς τα μεγάλα συμφέροντα, για λόγους ανεξάρτητους του (έστω ανύπαρκτου πλέον) κόστους προβολής στα ΜΜΕ. Με άλλα λόγια, όπως και στο προηγούμενο σημείο, είναι καθαρά η εγγενής δυναμική των πραγμάτων τέτοια, που θα οδηγηθούμε ξανά εν τέλει στο ίδιο ή περίπου στο ίδιο σημείο όπως και τώρα. Εναλλακτικά, θα πρέπει να εφαρμόζεται διαρκής επιτήρηση του συστήματος και να ανακόπτεται η διολίσθησή του. Όμως το αν και κατά πόσον κάτι τέτοιο θα ήταν είτε αποδεκτό είτε αποτελεσματικό είναι ασφαλώς αμφισβητήσιμο, και βασίζεται όχι στη βούληση μεμονωμένων πολιτικών, αλλά στην αδιάλειπτη και ανυποχώρητη επιταγή των εκλογέων, πράγμα ανύπαρκτο.
(ε) Αν κατά παράδοξο τρόπο δεν προκύψει κανένα μείζον πρόβλημα από όλα όσα ειπώθηκαν, τότε το μεγαλύτερο εμπόδιο θα είναι οι ίδιοι οι πολίτες. Γιατί πρώτον μεν, η πληθώρα των νέων κομμάτων θα λειτουργήσει αποτρεπτικά σε αυτούς μέσω του μηχανισμού της υπερφόρτωσης εναλλακτικών, θα επιφέρει ασύμμετρο κατακερματισμό πολιτικών χώρων όταν οι παραδοσιακές ομάδες εξουσίας θα διατηρήσουν εν πολλοίς συμπαγή μέτωπα, και θα διαμορφώσει υπόβαθρο εκτεταμένης εκλογικής απάτης λόγω άγνοιας της αληθινής θέσης πολλών νεόκοπων υποψηφίων. Γιατί δεύτερον δε, η εξοικείωση με τα παλαιά κόμματα θα τους στρέψει πιθανότατα προς αυτά ή τα διάδοχά τους, αφού οι ηγέτες τους προσεταιριστούν και οικειοποιηθούν και απορροφήσουν κάποια από τα νέα κόμματα και τις προγραμματικές αρχές τους, έστω και προσωρινά μέχρις ότου επανεδραιωθούν. Και τρίτον και κυριότερον, γιατί όπως και στα προηγούμενα σημεία, ακόμα και οι ίδιοι οι πολίτες θα διολισθήσουν προς τα μεγάλα συμφέροντα αντί μικρού κόστους – αν δεν οδηγηθούν διά του φόβου προς τις «γνωστές και δοκιμασμένες» επιλογές που είναι υποτίθεται λιγότερο επικίνδυνες. Όποιος αμφιβάλλει, ας μετρήσει πόσες φορές θα ακουστούν οι λέξεις «κυβερνησιμότητα» και «ακυβερνησία» στα κανάλια από αυτή τη μέρα ως τις επόμενες εκλογές, αν όχι και πέρα από αυτές. Οι απατεώνες έχουν τα μέσα και την τεχνογνωσία να παίζουν με όλα τα αρχέγονα συναισθήματα, και να «χειρίζονται» τον πολίτη ως εάν να ήταν υποζύγιο, με μαστίγια και καρότα.
Και τρεις επισημάνσεις:
(α) αυτά που γράφω εδώ δεν είναι πλήρη, ούτε θεωρώ εαυτόν αυθεντία.
(β) όλα όσα παραθέτει ο καθένας ελέγχονται για το αν είναι ή όχι αληθή.
(γ) το να μην βρεθεί αμέσως η λύση, δεν σημαίνει ότι σταματάει η σκέψη.
Συνεχίστε να αναζητάτε τις βελτιώσεις.
Αφήστε να εκτεθούν στην κριτική.
Θα προκύψει κάτι που αξίζει.