Ακούστηκε και αυτό από το στόμα του υπουργού της Υγείας μας Γεωργιάδη, και νιώσαν όλοι οι Έλληνες …. πλήρεις υγείας
Η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ είπε – αυτό το δεύτερο πως άραγε να το το γνωρίζει αφού ο Πρόεδρος του είχε δηλώσει πως θα εξοφληθούν όλα – δεν πρόκειται ΠΟΤΕ (!) να επιστρέψουν τα δανεικά (κι αγύριστα!) στον Ελληνικό λαό.
Επειδή όμως εκτιμήθηκε πως ποτέ ένας υπουργος της Νέας Δημοκρατίας του Μητσοτάκη δεν θα έπιπτε σε μια τέτοιου μεγέθους διολίσθηση, καλό θα ήταν να την επαναλάβει.
Πάντως και επειδή ο Ανδρουλάκης, και σε πείσμα της πρότερης του δήλωσης πως θα επιστραφούν όλα
ακόμα δεν διέψευσε το λογύδριο, εκθέτει έτσι την υπόληψη της παράταξης της οποίας σήμερα προεδρεύει. Μάλιστα τότε είχε παρουσιάσει και κάποιο μέρος επιστροφής του από τον λαό δανείου, προς τον λαό.
Τουλάχιστον αμφότεροι Μητσοτάκης Ανδρουλάκης να βεβαιώσουν πως δεν θα «αρπάξουν» κι άλλα περισσότερα. Ούτε κι αυτό το λένε, μετατρέποντας έτσι τα λεφτά του λαού, σε τυπικά άτυπο ΟΠΕΚΕΠΕ, και εαυτούς σε Φραπέ και Χασάπη!

Αυτό για τους δεξιούς μαλακες ψηφοφορους
Δηλαδη οι Ακριδες δεν πληρωνουν και δεν υπαρχει θεμα με της τραπεζες . Τον αλλον του περνουνε το σπιτι για λιγα χιλιαρικα , και ειναι σαν να τους λες αυτοι βγηκαν απο κωλο . Τη Μλκ πεφτει σε αυτην την χωρα , πια δικαιοσυνη και μπουρδες . Ζουλου
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ, ΑΝ ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΩΝ ΚΟΜΜΑ (ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ)Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ Η ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ, ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΩΜΕΝΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ; Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΠΩΣ ΚΡΙΝΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ; ΟΙ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ/ΜΝΗΜΟΝΙΑ;