Δημογραφικό – Μέσα σε 5 χρόνια, η Ελλάδα έχασε σχεδόν 20.000 γεννήσεις ανα έτος
Τα επίσημα στοιχεια της ΕΛΣΤΑΤ σοκαρουν.
Οι αριθμοί, χρονιά με χρονιά;
2020: 84.764 γεννήσεις.
2021: 85.346.
2022: 76.095 — μια πτώση-σοκ, σχεδόν 9.000 λιγότερα παιδιά μέσα σε έναν χρόνο.
2023: 71.455.
2024: 68.467.
2025: 65.594.
Η ΝΔ αυτοπροβλήθηκε ως κόμμα της οικογένειας,
ακολουθεί όμως μια αντι-οικογενειακή πολιτική που έριξε τις γεννήσεις πάνω από 20% σε μια πενταετία
Κάθε χρόνο, λιγότερα παιδιά γεννιούνται από τον προηγούμενο.
Αυτό δεν είναι φυσικο φαινομενο. Είναι αποτέλεσμα πολιτικων επιλογών.
Νέοι άνθρωποι που δεν μπορούν να νοικιάσουν σπίτι, πόσο μάλλον να αποκτήσουν δικό τους.
Μισθοί που δεν φτάνουν για να ζήσεις, πόσο μάλλον να μεγαλώσεις παιδί.
Τα προγραματα «Σπίτι μου 1 και 2 δάνεια απο τράπεζες» απέτυχαν Κανένα ουσιαστικό στεγαστικό πρόγραμμα δεν το αντικατέστησε.
Όταν η ζωή είναι επισφαλής, κανείς δεν φέρνει παιδιά στον κόσμο με σιγουριά.
Δεν λύνεις το δημογραφικό με γιορτές και διαφημιστικά σποτ.
Το λύνεις με στέγη, με δουλειά, με μέλλον.
Η κυβέρνηση έχει αριθμούς. Δεν έχει απαντήσεις.

Όλοι αυτοί που μιλούν για το δημογραφικό, πρέπει πρώτα να λένε πόσα παιδιά έχουν.
Αυτη η χωρα για να σωθει , πρεπει να ερθουν τα πανω κατω , δεν ειμαστε σε θεσει να κανουμε κατι .Ετσι ειναι αυτα ειναι πολλα τα στουρναρια , και οι τεμπελιδες που ασχολουντε με την πολιτικη .