Το Ιράν προτείνει σχέδιο σύμφωνα με το οποίο θα χρεώνει τέλη μαζί με χώρες του Περσικού Κόλπου
για πλοία που επιθυμούν να διασχίσουν το Στενό του Ορμούζ, σύμφωνα με την WSJ.
Οι λεπτομέρειες:
1. Το Ιράν εκτιμά ότι μπορεί να εισπράξει 40 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως χρεώνοντας για υπηρεσίες ασφαλείας και περιβαλλοντικής προστασίας στο Ορμούζ
2. Το Ιράν προωθεί την ιδέα στη ευρύτερη Μέση Ανατολή αλλά και στο Πεκίνο!
3. «Όλοι πρέπει να γνωρίζουν ότι η διαχείριση του Στενού δεν θα επιστρέψει ποτέ στον τρόπο που ήταν πριν», δήλωσε ο Πρόεδρος της Βουλής του Ιράν
4. Το Ιράν έχει ήδη συστήσει εταιρεία ασφάλειας την οποία, όπως λέει, οι εφοπλιστές πρέπει να χρησιμοποιούν για να διασχίσουν το Στενό του Ορμούζ
Το Ιράν φαίνεται να προετοιμάζεται για χρεώσεις διέλευσης του Ορμούζ μετά την παύση ισχύος της 60ήμερου Μνημονίου Κατανόησης ΗΠΑ-Ιράν.
