Ανακοινώθηκε έτσι στα ξαφνικά πως η καταβολή των Δημοτικών τελών που μας είχε επιβληθεί τότε, επί χούντας,
να καταβάλλεται μαζί με τον λογαριασμό του ρεύματος, για να μην ξεφεύγει ίσως «μπαταξής» ουδείς, καταργείται και εφεξής θα εισπράττεται από τους Δήμους, το πως, δεν διευκρινίστηκε.
Αυτό με την ΔΕΗ εισπράκτορα, ίσχυε για να εισπράττουν οι δήμαρχοι τα δημοτικά τους τέλη αδιαλείπτως μαζί με την εξόφληση του λογαριασμού της ΔΕΗ.
Τώρα γυρίζει πάλι αλλιώς, και αυτό ίσως διότι με τα φωτοβολταϊκά ή άλλα ανεξάρτητα ΔΕΗ οικήματα, οι δήμαρχοι της περιφέρειας ίσως, διέγνωσαν «χασούρα» εισπράξεων.
Το «χαράτσι» ΕΡΤ πάντως παραμένει ώς έχει.
