ΑΝΑΦΟΡΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΟΙΝ:ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΕ
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
Μετά απο προσφυγή πολίτη,στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο και τη κατάθεση αίτησης ακυρώσεως κατά της μαζικής ιθαγένειας και συμμετοχής αλλοδαπών τρίτων χωρών στις δημοτικές εκλογές,η Ολομέλεια του ΣτΕ προχώρησε σε αρνητική γνωμάτευση,όσον αφορά την
ψήφο των μεταναστών και ο νόμος 3838/2010 κρίθηκε παράνομος και αντισυνταγματικός.
Η εισήγηση του Συμβουλίου της Επικρατείας,υπογράμμιζε ότι οι διατάξεις δεν είναι σύμφωνες με το Σύνταγμα και τόσο η άσκηση του δικαιώματος του εκλέγειν όσο και η άσκηση του δικαιώματος του εκλέγεσθαι για την ανάδειξη των οργάνων της τοπικής αυτοδιοίκησης
«επιφυλάσσεται μόνο στους Έλληνες πολίτες και δεν μπορεί να επεκταθεί και στους μη έχοντες την ιδιότητα αυτή,χωρίς αναθεώρηση της σχετικής διατάξεως του Συντάγματος».
Το Ελληνικό Σύνταγμα,δεν προβλέπει την άσκηση του εκλογικού δικαιώματος,σε μη Ελληνες πολίτες και δεν ορίζονται ρητά στο
Σύνταγμα,τα κριτήρια για το εκλέγειν και εκλέγεσθαι για τις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης,όπως ρητά ορίζονται για τις βουλευτικές εκλογές.
Το σκεπτικό του ΣτΕ για την αντισυνταγματικότητα της ψήφου των μεταναστών,είναι κατά βάση το εξής:Ο Λαός είναι ενιαίος και αδιαί-
ρετος,οπότε δεν μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τον χαρακτήρα της εκλογικής διαδικασίας,ήτοι για το Κοινοβούλιο,τις περιφέρειες
και τους δήμους.
Οι εκλογικοί κατάλογοι,που ισχύουν για τις βουλευτικές εκλογές,ισχύουν και για τις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Η απόφαση αυτή του ΣτΕ σημαίνει,οτι έχουν υποχρέωση να συμμορφώνονται χωρίς καθυστέρηση προς τις δικαστικές αποφάσεις,να
απέχουν απο κάθε ενέργεια που είναι αντίθετη προς αυτή και να προβαίνουν σε όλες τις ενέργειες που επιβάλλονται για την εκπλήρωση αυτής και για την εκτέλεση των αποφάσεων,ακυρώνοντας και καταργώντας την προσβαλλόμενη πράξη.
Εν τούτοις ο Υπουργός Εσωτερικών,δεν προέβαινε σε καμμία ενέργεια προς συμμόρφωση με την απόφαση,μετά τη δημοσίευση και κοινοποίησής της,αγνοώντας την και μη εφαρμόζοντας την,με αποτέλεσμα η κυβέρνηση να βρίσκεται εκτεθειμένη.
Προ του κινδύνου-λόγω των αυτοδιοικητικών εκλογών του 2014-να υποβληθούν ενστάσεις και προσφυγές κατά της νομιμότητας των εκλογών και να ακυρωθούν,ο Υπουργός Εσωτερικών ανακοίνωσε οτι η κυβέρνηση οφείλει να νομοθετήσει την κατάργηση του δικαιώματος
της ψήφου των μεταναστών,προκειμένου να σεβαστεί τη “νομιμότητα”,εξαιτίας της απόφασης 460/2013 της Ολομέλειας του ΣτΕ.
Ως εκ τούτου κατετέθη τροπολογία,με την οποία δεν έχουν πλέον το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι στις δημοτικές εκλογές,
ομογενείς και νόμιμα διαμένοντες αλλοδαποί.
Απο τη συζήτηση,λόγω και των διαφωνιών που προέκυψαν,διαφάνηκε οτι το θέμα με τους αλλοδαπούς,παρουσίαζε μεγάλες δυσκολίες,
με αποτέλεσμα η τροπολογία να αποσυρθεί και να επανακατατεθεί,χωρίς αλλαγή.
Στην απόφαση αυτή,βάρυνε το αίτημα της Κεντρικής Ενωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ)για διαβούλευση επι του θέματος,με τη συνδρομή συνταγματολόγων,ώστε να διερευνηθεί αν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγών,με τρόπο που να παρέχει πλήρη προστασία απο τον κίνδυνο ακυρότητας της εκλογής των αιρετών,εξ΄αιτίας προσφυγών και την αναζήτηση μιας λύσης,που να μην προσέκρουε στην απόφαση του ΣτΕ.
Η “λύση”όμως που επέλεξαν-δολίως και εν κρυπτώ-προσκρούει στην απόφαση του ΣτΕ,που ορίζει οτι οι εκλογικοί κατάλογοι,που ισχύουν για τις βουλευτικές εκλογές,ισχύουν και για τις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Που σημαίνει εκλογικοί κατάλογοι,με εγγεγραμμένους μόνο Ελληνες ψηφοφόρους ή πολιτογραφημένους Ελληνες,κοινώς ο ΝΟΜΙΜΟΣ πληθυσμός.
Για τη διενέργεια των βουλευτικών εκλογών,λαμβάνεται υπόψη το άρθρο 54-παρ.2 του Συντάγματος που ορίζει οτι ο αριθμός των βουλευ-τών κάθε εκλογικής περιφέρειας ορίζεται με προεδρικό διάταγμα,με βάση το ΝΟΜΙΜΟ πληθυσμό.
Ως ΝΟΜΙΜΟΣ πληθυσμός,θεωρείται ο αριθμός των δημοτών κάθε δήμου της χώρας,με την υπηκοότητα της χώρας και διαμένουν μόνιμα στην χώρα.
Το Υπουργείο Εσωτερικών,όταν δημοσίευσε τις εγκυκλίους για τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές,χρησιμοποίησε στον υπολογισμό των εδρών τον De Facto πληθυσμό (δηλαδή όλους όσους βρέθηκαν στη χώρα,ανεξάρτητα από το αν ήταν Έλληνες ή αλλοδαποί).
Ως De Facto πληθυσμό ή σύμφωνα με την ορολογία της απογραφής,πραγματικό πληθυσμό ενός τόπου ορίζουν οι στατιστικές υπηρεσίες,
το συνολικό πληθυσμό που βρέθηκε και απογράφηκε κατά την απογραφή,στο συγκεκριμμένο αυτό τόπο,ανεξάρτητα απο το αν διαμένει μόνιμα στον τόπο αυτό,ή αν είναι προσωρινός ή περαστικός.
Δηλαδή η βάση του σχεδιασμού,στηρίχτηκε στα άτομα που βρέθηκαν παρόντα στον τόπο της απογραφής,με αποτέλεσμα σε πολλές περιοχές να έχει μεταβληθεί ο εκλογικός καταμερισμός των εδρών και να έχουν διαφοροποιηθεί τα πληθυσμιακά δεδομένα.
Με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών και με βάση τα αποτελέσματα της απογραφής πληθυσμού 2011,που αφορούν στον De Facto
πληθυσμό της χώρας,ορίστηκε ο αριθμός των δημοτικών συμβούλων κάθε εκλογικής περιφέρειας.
Με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών κ. Γιάννη Μιχελάκη καθορίστηκε ο αριθμός περιφερειακών συμβούλων «κάθε εκλογικής
περιφέρειας,με βάση τον de facto πληθυσμό της,όπως προκύπτει από τη τελευταία απογραφή»
Σε κάθε περίπτωση όμως,το γεγονός θέτει επίσημα πια υπό αμφισβήτηση όλες τις πράξεις τους που σχετίζονται με τις εκλογές,καθώς και
τις σχετικές πράξεις του υπουργείου τους.
Πρόκειται για μεθοδεύσεις και ενέργειες που είναι αντισυνταγματικές,κυρίως όμως στερούνται πολιτικής ηθικής,λογικής και νομικής βάσης,
καθώς αποβαίνει σε βάρος των πολιτών,παραβιάζοντας ευθέως και πραξικοπηματικά,ρητές συνταγματικές διατάξεις και νόμους.
.
Σύμφωνα με τα προαναφερόμενα,είναι ξεκάθαρο οτι η λαϊκή βούληση παραβιάστηκε και όσοι την παραβίασαν είναι μεταξύ άλλων,ένοχοι
εσχάτης προδοσίας,λόγω σφετερισμού της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών,που απορρέουν απο αυτή.
Βάσει αυτών των διαπιστώσεων,άμεσα συνεπάγεται το συμπέρασμα,ότι οι εκλογές διεξήχθησαν με ψευδή στοιχεία και άρα το αποτέλεσμα
τους είναι επίσης ψευδές και συνεπώς άκυρο.
Από όλα τα παραπάνω στοιχεία αποκαλύπτεται το σκηνικό της μεθοδευμένης εξαπάτησης του Ελληνικού Λαού,προκειμένου να πετύχουν
την πλήρη διάλυση των δημοκρατικών μας θεσμών,την ολοκληρωτική απαξίωση του κοινωνικού ιστού,την κατάλυση του Ελληνικού
Συντάγματος και των νόμων του Κράτους,με στόχο την πολιτική και νομική υποτέλεια των Ελλήνων.
Τις πράξεις αυτές,εχω έννομο συμφέρον να προσβάλλω ως παράνομες,με την αιτιολογία ότι εν γνώσει τους και με πρόδηλο δόλο και
ανυπολόγιστη και ίσως ανεπανόρθωτη ζημία και καταστροφή,οικονομική,διπλωματική, κοινωνική και Ανθρωπιστική,στην Χώρα και τον
Ελληνικό Λαό,συγκάλυψαν,δέχθηκαν και καρπώθηκαν ωφελήματα παρανόμως από εκλογές,που βασίστηκαν σε νοθευμένα στατιστικά και
εκλογικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις εκλογές άκυρες.
Κατόπιν όλων των ανωτέρω και επειδή νομιμοποιούμαι,να ασκήσω το δικαίωμα αντίστασης του άρθρου 120 παρ.4 του Συντάγματος,
προτείνεται η άσκηση ποινικής δίωξης κατά παντός υπευθύνου,για τα κάτωθι αξιόποινα αδικήματα:
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ
ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ
ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΕΚΛΟΓΕΩΝ
ΨΕΥΔΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΙ ΝΟΘΕΥΣΗ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΜΕ ΠΡΟΦΑΝΗ ΔΟΛΟ
ΝΟΘΕΥΣΗ ΕΚΛΟΓΗΣ Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ
ΤΗΣ ΑΠΙΣΤΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ
Επειδή κατ΄άρθρο 36 ΚΠΔ,έχετε υποχρέωση ηθική και νομική να προβείτε σε αυτεπάγγελτη κίνηση ποινικής διώξεως.
Ο κανόνας του άρθρου 36 ΚΠΔ είναι κανόνας αναγκαστικού δικαίου (jus cogens) και οφείλετε κ.κ.Εισαγγελείς,ανεξάρτητα από τη δική μου
αναφορά με την οποία διαπιστώσαμε πραγματικά περιστατικά,να κινηθείτε και αυτεπάγγελτα,αφού δώσατε τον όρκο ως Δικαστικοί
Λειτουργοί,ότι θα τηρείτε τους Νόμους,το Σύνταγμα,συνεπώς και το άρθρ.36 ΚΠΔ.
Επειδή τίθεται βάσιμος λόγος,της νόθευσης του εκλογικού αποτελέσματος των αυτοδιοικητικών εκλογών 2014,
Επειδή τίθεται βάσιμος λόγος νόθευσης του εκλογικού αποτελέσματος των επερχόμενων βουλευτικών εκλογών,που θα θέσει σε άμεσο
κίνδυνο τα συμφέροντα μου ως εκλογέα,
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΛΟΓΟΥΣ,Με ρητή επιφύλαξη των δικαιωμάτων μου,ΑΙΤΟΥΜΑΙ:
α. Να γίνει δεκτή και να ερευνήσετε την παρούσα αναφορά
β. Να προχωρήσετε στην ποινική δίωξη κατά οιουδήποτε προσώπου,το οποίο ευθύνεται για τα προαναφερθέντα εγκλήματα.Ειδικότερα
αιτούμαι να ερευνηθεί η ποινική ευθύνη όσων προσώπων είχαν εξουσία/αρμοδιότητα λήψης πολιτικών αποφάσεων,αναφορικά με τα
εγκλήματα που διαπράχθησαν.
γ. Να αρχίσουν όλες οι αναγκαίες έρευνες σχετικά με τα εγκλήματα που αναφέρονται στην παρούσα αναφορά,καθώς επίσης σε σχέση με
οποιοδήποτε άλλο έγκλημα που τυχόν έχει διαπραχθεί σε βάρος του Ελληνικού Λαού.
δ. Να διαπιστωθεί η παράνομη παράλειψη της Διοίκησης να συμμορφωθεί στην υπ’ αριθμόν 460/2013 απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας
ε. Να κληθεί η Διοίκηση σε άμεση συμμόρφωση προς την ως άνω δικαστική απόφαση και σε αντίθετη περίπτωση να ληφθεί η κύρωση του άρθρου 3 παρ. 3 Ν. 3068/2002.
Αθήνα 13 Ιανουαρίου 2015
Η ΑΙΤΟΥΣΑ
Φρύνη.Γαζή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ