Την επαναδιαπραγμάτευση των όρων των συμβάσεων παραχώρησης και κατασκευής των 5 μεγάλων οδικών αρτηριών προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομώ, Χρ. Σπίρτζης.
Ειδικότερα, στα περιθώρια συνέντευξης Τύπου, ο αναπληρωτής υπουργός ξεκαθάρισε πως όσον αφορά τους 5 μεγάλους αυτοκινητόδρομους (Ολυμπία Οδός, Ιονία Οδός, Ε65, Μαλιακός και Κόρινθος – Καλαμάτα) θα υπάρξει επαναδιαπραγμάτευση του μοντέλου παραχώρησης, αφού το προηγούμενο αποδείχθηκε αποτυχημένο.
Πάντως, διευκρίνισε πως τα έργα δεν θα σταματήσουν, καθώς στόχος της κυβέρνησης είναι να ολοκληρωθούν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
Παράλληλα, στα πλαίσια αναδιαπραγμάτευσης των συμβάσεων, θα επαναξιολογηθεί τόσο η Αττική Οδός όσο και η γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου.
Όσον αφορά το ζήτημα των διοδίων, ο Χρ. Σπίρτζης εξήγησε πως «όσο ανεβαίνουν τα διόδια μειώνεται ο κυκλοφοριακός φόρτος και όσο μειώνεται ο φόρτος αυξάνονται τα διόδια».
Έτσι, προανήγγειλε την σύναψη συμφωνιών, οι οποίες θα προβλέπουν την ελεύθερη πρόσβαση σε κοινωνικά ασθενείς ομάδες.
Ειδικότερα, στα περιθώρια συνέντευξης Τύπου, ο αναπληρωτής υπουργός ξεκαθάρισε πως όσον αφορά τους 5 μεγάλους αυτοκινητόδρομους (Ολυμπία Οδός, Ιονία Οδός, Ε65, Μαλιακός και Κόρινθος – Καλαμάτα) θα υπάρξει επαναδιαπραγμάτευση του μοντέλου παραχώρησης, αφού το προηγούμενο αποδείχθηκε αποτυχημένο.
Πάντως, διευκρίνισε πως τα έργα δεν θα σταματήσουν, καθώς στόχος της κυβέρνησης είναι να ολοκληρωθούν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
Παράλληλα, στα πλαίσια αναδιαπραγμάτευσης των συμβάσεων, θα επαναξιολογηθεί τόσο η Αττική Οδός όσο και η γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου.
Όσον αφορά το ζήτημα των διοδίων, ο Χρ. Σπίρτζης εξήγησε πως «όσο ανεβαίνουν τα διόδια μειώνεται ο κυκλοφοριακός φόρτος και όσο μειώνεται ο φόρτος αυξάνονται τα διόδια».
Έτσι, προανήγγειλε την σύναψη συμφωνιών, οι οποίες θα προβλέπουν την ελεύθερη πρόσβαση σε κοινωνικά ασθενείς ομάδες.