Πάνε χρόνια από τότε που η Ευρώπη έχει επιδοθεί μέσω των πιστών της μπιστικών (γερμανών, ολλανδών και χωρών της Βαλτικής) σε μια άνευ προηγουμένου προσπάθεια να “εξ-αμερικανιστεί”.
Τα βήματα τις περισσότερες φορές δεν στοιχειοθετούνταν από ότι θετικό θα μπορούσε να αφομοιωθεί από την αμερικανική πολυπραγμοσύνη, αλλά από ότι -κυριολεκτικά- χειρότερο.
Ας θυμηθούμε πως ήταν οι στολές των αστυνομικών προ 20ετίας και ας τις συγκρίνουμε με
τις σημερινές, που ελάχιστα διαφέρουν απ’ αυτές των ειδικών δυνάμεων των ΗΠΑ. Ας θυμηθούμε τα νερά που έτρεχαν σε πλαγιές και σε δάση στην Ευρώπη και ας συγκρίνουμε αυτή την κατάσταση με την υφιστάμενη όπου “πρέπει” να δηλώνονται όλες οι υπάρξεις και οι χρήσεις του, από τους χρήστες, έστω κι αν αυτά βρίσκονται ως πηγάδια ιδιωτικά σε ιδιωτικές περιοχές.
Ας θυμηθούμε ακόμη την παιδεία που λάμβαναν τα παιδιά στα σχολεία, η οποία ήταν πολυσχιδής, ενώ τώρα πλέον δίδεται γραμμή -σχεδόν- μονοκατευθυντική και μάλιστα με τεράστιους όγκους διδακτέας ύλης. Ας φέρουμε στο μυαλό μας πως πλέον είναι επιτακτική (;;;) η ανάγκη διδασκαλίας και δεύτερης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά λες και όλοι, μεγαλώνοντας, θα την έχουν ανάγκη ή λες και όλα τα παιδιά, μεγαλώνοντας θα είναι μέλη ενός jet set που θα γυρίζει από από … σε … μέρος.
Ας θυμηθούμε ακόμη τις παραγόμενες ποικιλίες κηπευτικών στην Ευρώπη που πλέον αντικαθίστανται -σταδιακά- από αυτές που δημιουργούν στα εργαστήρια (Γ.Τ.Ο.) οι αμερικάνικές monsanto, και DuPont, καθώς και οι γερμανικές Bayer και BASF.
Μέχρι εδώ, … καλή η διαπίστωση, μα το θέμα είναι τι μέλλει γενέσθαι και κυρίως για ποιο λόγο δημιουργείται αυτό το “γενέσθαι” της επιβολής ενός νομίσματος σε βάρος των υφισταμένων (χωρίς να ρωτηθούν οι λαοί), της επιβολής των ΓΤΟ σε βάρος των γηγενών, της επιβολής καταγραφής των υδάτων, του φόρτου των νέων με μονοκατευθυντικές γνώσεις σε βάρος των πολυπραγμόνων. Για ποιο λόγο να υποχρεώνονται τα παιδιά να διδαχθούν Αγγλικά και Γερμανικά (και για … ξεκάρφωμα να υπάρχουν τα Γαλλικά και το Ιταλικά) ΟΤΑΝ αν και εφόσον κάποιος ήθελε να σχεδιάσει το μέλλον των παιδιών, θα έδινε το περιθώριο εκπαίδευσής τους ΚΑΙ στα Ιαπωνικά και στα Κινέζικα ή γιατί όχι και στα Ρωσικά.
Η απάντηση μάλλον είναι απλή. Σχεδόν απλοϊκή μάλιστα. Με την επιβολή διδαχής 2 μίζερων γλωσσών (γερμανικά – αγγλικά), με τον περιορισμό του ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ των παιδιών προς … όφελος της … διδαχής τους και με την επιβολή των αστυνομικών – στρατιωτικών μονάδων, ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ και περνάει στο υποσυνείδητο το “σκάσε, εργάσου για “εμάς” (αγγλοσαξωνικό και γερμανικό κατεστημένο) και … κολύμπα στο τέλμα της απλής ύπαρξής σου όπου δεν ζεις, αλλά απλώς υπάρχεις”. Εκεί όπου το νερό είναι εμπόρευμα, η διαμαρτυρία είναι ποινικό αδίκημα και η αντίρρηση επισύρει ακόμη και τον θάνατο (αν δεν τον έχει προλάβει ο φυσικός θάνατος από την κατανάλωση Γ.Τ.Ο.).
Γονείς, γρηγορείτε και αντιδράστε. Κυβερνήτες, ξυπνήστε και πράξτε ότι οφείλετε έναντι των εργοδοτών σας Πολιτών.
Υ.γ. Ιδιώτες, μετατραπείτε ΑΜΕΣΑ σε Πολίτες μιας και η λαίλαπα σύντομα μπορεί να είναι μη αναστρέψιμη. Και κάτι ακόμη. Πάψτε να πιστεύετε πως η γερμανία είναι προσβεβλημένη από την … παρακολούθηση της από την NSA μιας και προχθές απεδείχθη πως συλλειτουργούσαν κατά τρίτων (;;;) … στόχων.
Και κάτι ακόμη. Τιμωρήστε δια της μη εκλογής τους τους … επαγγελματίες πολιτικούς που αλλάζουν … κόμμα σαν να είναι πουκάμισο, την ίδια ώρα που σας θυμίζουν πως “πρέπει” να … μείνετε … δεξιοί ή αριστεροί ή … ότι να ‘ναι. Διαβάστε επίσης το τι συμβαίνει στην Ισλανδία που ΕΠΕΛΕΞΕ να μείνει ΕΞΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΑΥΤΑ και τιμώρησε τα κτήνη τραπεζίτες και πολιτικούς που την μάτωσαν !
ΙΣΛΑΝΔΙΑ: ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΟΚ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΠΟΤΕ
Γιώργος Θ. Κανελλάκης