“Θα τον κατεβάσω στα μηδέν. Στα μηδέν!”
netakias
Το Lockheed T-33A Shooting Star, ήταν η “δασκάλα” όλων των Ελλήνων Ικάρων για 50 χρόνια! Από τις 21 Σεπτεμβρίου 1951 που προσγειωθηκε το πρώτο στη Ελευσίνα, μέχρι τις 19 Ιανουαρίου 2000 που “αποστρατευτηκε” ειχε συμπληρώσει 450.000 ωρες πτησεις κι είχε εκπαιδευσει πάνω από 1.600 Ικάρους!
Οποιοσδήποτε στο κόσμο, στο άκουσμα και μόνο αερομαχίας Τ-33A με ένα υπερσύγχρονο F-16C Fighting Falcon, το πιο διαδεδομένο αναχαιτιστικό της δύση, θα ξεσπούσε στα γέλια.
Οχι όμως όταν τα στικ βρίσκονται στα χέρια των Ελλήνων Ικαρων!
Η απίστευτη Ιστορία, πρωτοφανής στα παγκόσμια δεδομένα, ελαβε χώρα πάνω από το Αιγαίο τον Ιουνιο του 1993.
Οι Ελληνες ξέρουν να ανατρέπουν όλα τα στατιστικα, ξέρουν να γράφουν Θερμοπύλες.
Εκείνη την Ιστορική Δευτέρα, ένα εκπαιδευτικό ζεύγος T-33 με κωδικό “Πινδος Black” απογειώθηκαν με δυο έμπειρους Κυβερνήτες, ο ένας μάλιστα βετεράνος των F-104G και τους εκπαιδευόμενους Ανθγούς.
Τα T-33A, εκπαιδευτικά, χωρίς ραντάρ και οπλισμό, καθώς πετούσαν 30μίλια ανατολικά της Σκύρου ακούγεται στα ακουστικά τους η φωνή του συγκυβερνήτη του Νο2
-“Ωπα,Ωπα, το F-16 ανάμεσα μας το είδατε; Νάτο, νάτο..”
-“Κοίτα δεξια σου Κώστα, έχεις ένα αεροπλάνο” ενημερώνει σοβαρά τον Νο.2 ο Αρχηγός
-“Πούστης” καλεί το ραντάρ ο επισμηναγος “υπάρχει ανάμεσα μας ένα F-16, για κοιτάξτε τι γίνεται”
-“Ειναι σε δεξιά στροφή κι έρχεται απο εδώ τώρα”
–“Αστον να πιάσει! Αστον να πιάσει! Τούρκικο είναι γαμώ τη φάρα του, γαμώ….” φώναζει ο “Πίνδος Black 1”
Ο Τουρκος, με την αυτοπεποίθηση της τεχνολογίας κάνει το λάθος να “παίξει” με την 40χρονη “σακαράκα” ή έτσι νόμιζε.
Ο Αρχηγός δίνει εντολή στον απειλούμενο Νο.2
-“Σε ακολουθει, στρίψε και κατέβαινε”
Και ο ίδιος ρίχνεται ξωπίσω του
–“FOX 2 τον έχω, τον έχω”
Ο Τούρκος αφήνει τον Νο.2 και στρέφει προς τον Νο.1
–“Τον βλέπεις που τον έχω; Ειναι στην ώρα 6, την δικιά μας, γαμώ το μουνι της Ευας”
–“Δεν φεύγει από πίσω”
–“Θα τον κατεβάσω στα μηδέν. Στα μηδέν!”
Και στρέφει το αεροσκάφος σε βύθιση σχεδόν 90 μοιρών, με τις στολές αντι-g να σφίγγουν και οι ενδείξεις να γράφουν 6,5g με όριο του σκάφους τα 6,7g !!
–“Πέρναμε τα 5.000 ποδια” ενημερώνει ο συγκυβερνήτης
–“Θα τον γαμήσω τον πούστη” βρυχάται ο αρχηγός
Αυτός ο Τούρκος έμπλεξε άσχημα! Ο Εμπειρος κυβερνήτης των F-105G ήξερε πως να πετάει χαμηλά, το Τουρκικό F-16 φορτωμένο ακολουθούσε χωρίς να καταλάβει την παγίδα, περιμένοντας το T-33 να καρφωθει στην θάλασσα.
Εκείνη την ώρα ο αρχηγός του σχηματισμού πατάει αιφνιδιαστικά τα brakes και στρέφει δεξια με κλιση 90 μοιρών.
Ο Τουρκός ξαφνικά βλέποντας το φρεναρισμένο ελληνικό να γεμίζει το οπτικό του πεδιο, το προσπέρασε , άνοιξε την μετάκαυση του F-16 κι έφυγε ταπεινωμένος λίγα μέτρα πάνω από το νερό, καθώς δεν του είχαν μείνει επιλογές, ή θα “στολαρε” και θα εγκατέλειπε ή θα καρφωνε στην θάλλασα.
Τα T-33 με ηθικό πλεονέκτημα αλλά οχι…τεχνικό συνέχισαν να κυνηγούν το F-16 αλλά οντας ταχύτερο επέστρεψε στην “ασφάλεια” του δικού τους Isanbul FIR
–“Α, ρε να μην έχω ένα ίδιο εργαλείο να τους γαμήσω τη μάνα” ωρύεται ο Κυβερνήτης
Ετσι ακόμη και η “δασκάλα” στα χερια του Ελληνα Ικάρου, ξεφτίλισε το Τουρκικό Γεράκι.
netakias
περισσότερες πληροοφορίες στην ΠΤΗΣΗ τ.176 2/2000