Απομιμήσεις το 40% των προϊόντων που πωλούνται διαδικτυακά στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου!
Η Κίνα προσπαθεί να αποτινάξει τη φήμη της ως χώρα κατασκευής παραποιημένων προϊόντων και απομιμήσεων, το οποίο είναι μακροχρόνιο και μεγάλο πρόβλημα για γνωστές μάρκες που θέλουν να διεισδύσουν στην κινεζική αγορά όπως η Apple με το iPhone και η γραμμή πολυτελών προϊόντων LVMH.
Πάνω από 40% των προϊόντων που πουλήθηκαν στην χωρα με την μεγαλύτερη αγορα του κόσμου, την Κίνα μέσω του διαδικτύου πέρσι ήταν είτε απομιμήσεις είτε κακής ποιότητας, είπε σήμερα το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων της Κίνας Σινχουά, δίνοντας μια εικόνα της έκτασης του προβλήματος που στοιχειώνει τον γρήγορα ανερχόμενο κλάδο των διαδικτυακών πωλήσεων.
Σύμφωνα με την αναφορά, η οποία παραδόθηκε στους ανώτατους αξιωματούχους της χώρας σήμερα, λιγότερα από 59% των προϊόντων που πουλήθηκαν μέσω του διαδικτύου πέρσι ήταν αυθεντικά ή καλής ποιότητας, είπε το Σινχουά.
Η Κίνα προσπαθεί να αποτινάξει τη φήμη της ως χώρα κατασκευής παραποιημένων προϊόντων και απομιμήσεων, το οποίο είναι μακροχρόνιο και μεγάλο πρόβλημα για γνωστές μάρκες που θέλουν να διεισδύσουν στην κινεζική αγορά όπως η Apple με το iPhone και η γραμμή πολυτελών προϊόντων LVMH.
Η γιγαντιαία κινεζική διαδικτυακή επιχείρηση Alibaba Group Holding έχει δώσει μάχη για να μείνει εκτός της αμερικανικής “μαύρης λίστας” προϊόντων-μαϊμού μετά από ανανεωμένη πίεση φέτος από τις ΗΠΑ που αφορά προϊόντα τα οποία διακινεί μέσω του διαδικτύου.
Στην αναφορά του, το πρακτορείο κάλεσε τις αρχές να “αυξήσουν τους νόμους σχετικά με το διαδικτυακό εμπόριο, να βελτιώσουν την επόπτευσή του και να ξεκαθαρίσουν τα δικαιώματα των καταναλωτών και τις ευθύνες των πωλητών.” Πρόσθεσε ότι αυτά ήταν αναγκαία λόγω της αλματώδους αύξησης των διαδικτυακών πωλήσεων, οι οποίες ανέβηκαν κατά 40% πέρσι σε 2,8 τρισεκατομμύρια γιουάν (441,84 δισεκατομμύρια δολάρια).
Η Κίνα θέλει να ενδυναμώσει την προστασία των καταναλωτών που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, όπου υπάρχουν αρκετές ασάφειες για το πώς μπορούν οι καταναλωτές να διεκδικήσουν αποζημίωση ή ευθύνες από τους πωλητές. Σύμφωνα με την έκθεση, πέρσι καταγράφηκαν 77.800 παράπονα καταναλωτών για τις διαδικτυακές αγορές τους, μια απότομη αύξηση 356,6% από το 2013.