Τι προβλέπει η αναδιάρθρωση του Μαρινόπουλου – Ποιο όνομα θα χρησιμοποιείται

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ecf043b909a7a1a2ff3d0df71d031a1a_XL

Το όνομα «Σκλαβενίτης» και το σήμα του Μαρινόπουλου θα φέρουν τα 33 υπερμάρκετ που θα μεταβιβασθούν στην κοινοπραξία που σύστησαν οι δύο λιανεμπορικές εταιρείες και η λειτουργία της οποίας –υπό την αίρεση πάντα της έγκρισης από την Επιτροπή Ανταγωνισμού– τοποθετείται για τις αρχές Ιουνίου. Με αυτό τον τρόπο, θα σηματοδοτηθεί η παρουσία και των δύο μεγάλων οικογενειών του λιανεμπορίου, οι οποίες συμμετέχουν στην κοινή εταιρεία με 50% εκάστη.

Οι δύο πλευρές, σύμφωνα με πληροφορίες, υπέγραψαν την τελική συμφωνία τη Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016, γεγονός που θα δρομολογήσει τη γνωστοποίηση της εν λόγω συγκέντρωσης στην Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Την ίδια ώρα, βρίσκεται σε εξέλιξη το συνολικό σχέδιο αναδιάρθρωσης του Μαρινόπουλου, με πρώτο και βασικό μέλημα την έναρξη αποπληρωμής των προμηθευτών εντός του πρώτου δεκαπενθημέρου του Απριλίου, γεγονός που θα επιτρέψει την επιστροφή των καταναλωτών στα καταστήματα. Ηδη εντός της εβδομάδας έγιναν συναντήσεις της διοίκησης του ομίλου Μαρινόπουλου με δεκάδες προμηθευτές, στους οποίους παρουσιάστηκε η νέα στρατηγική της εταιρείας, συναντήσεις οι οποίες θα συνεχισθούν στο πλαίσιο της αποκατάστασης των σχέσεων της εταιρείας μαζί τους και της σύναψης νέων εμπορικών συμφωνιών.

Μέσα στον Απρίλιο, εξάλλου, αναμένεται να λειτουργήσουν, με βάση το νέο μοντέλο που θα εφαρμόσει ο όμιλος Μαρινόπουλου για το δίκτυο που παραμένει αποκλειστικά υπό τον έλεγχό του, τα τέσσερα πρώτα καταστήματα νέου τύπου, ένα από τον κάθε τύπο. Σημειώνεται ότι το δίκτυο του ομίλου (χωρίς σε αυτό πλέον να συνυπολογίζονται τα 33 υπερμάρκετ που περνούν στη νέα εταιρεία) αποτελείται από 353 εταιρικά καταστήματα και 129 που λειτουργούν με το σύστημα της δικαιόχρησης (franchising). Η αναμόρφωση των καταστημάτων αναμένεται να είναι αρκετά ριζική, με την εταιρεία να θέλει να συνδυάσει, αφενός, την καινοτομία και την απλότητα, αφετέρου, τη σχέση που έχει διαμορφώσει εδώ και δεκαετίες με το καταναλωτικό κοινό, αξιοποιώντας στοιχεία που αποτέλεσαν στο παρελθόν το σήμα κατατεθέν της και παραπέμπουν στην ελληνικότητά της.

Οι τέσσερις αυτοί τύποι καταστημάτων θα είναι οι ακόλουθοι:

α) Μεγάλα καταστήματα στα οποία θα δοθεί αρκετά μεγάλη έμφαση στα προϊόντα που δεν είναι τρόφιμα (π.χ. είδη ένδυσης, οικιακού εξοπλισμού κ.ά.). Πρόκειται για περίπου 30 καταστήματα.

β) Τα μεσαία καταστήματα που θα αποτελέσουν και το κύριο κομμάτι δραστηριοποίησης του ομίλου Μαρινόπουλου. Πρόκειται για περίπου 200 καταστήματα.

γ) Τα μικρά καταστήματα («καταστήματα γειτονιάς»), που σήμερα λειτουργούν υπό το σήμα «Carrefour Express». Πρόκειται για περίπου 100 καταστήματα.

δ) Καταστήματα ντελικατέσεν, με έμφαση στα φρέσκα προϊόντα. Πρόκειται για νέο τύπο καταστήματος που θα αναπτύξει η εταιρεία, μετατρέποντας κατάλληλα μικρό αριθμό επιλεγμένων υφιστάμενων σημείων πώλησης του δικτύου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ