ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ – ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ στην παρουσίαση του Ευριπίδη Στυλιανίδη, ΛΑΓΟΣ ο Μητσοτάκης!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

imageΤην αποθέωση γνώρισαν στην ασφυκτικά γεμάτη αίθουσα του Πανεπιστημίου Αθηνών για την παρουσίαση του εξαιρετικού βιβλίου του Ευριπίδη Στυλιανίδη «Θράκη: Το επόμενο βήμα…» ο ΠτΔ Προκόπης Παυλόπουλος και ο Κώστας Καραμανλής.

Αντίθετα, ο Μητσοτάκης έγινε λαγός αφού προφασίστηκε …εγκαίνια τοπικής στο Κερατσίνι για να μην εμφανιστεί! 

“Να κάνουμε μαζί το επόμενο βήμα: Η Θράκη μας ενώνει». Με αυτή την πρόταση δια στόματος του πρώην υπουργού και βουλευτή της ΝΔ Ευριπίδη Στυλιανίδη ολοκληρώθηκε η παρουσίαση του βιβλίου του με τίτλο «Θράκη: Το επόμενο βήμα…» που παρουσιάστηκε απόψε στην αίθουσα του Πανεπιστημίου Αθηνών παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλου, του πρώην Πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, του αρχηγού της Ένωσης Κεντρώων Βασίλη Λεβέντη, πρώην και νυν υπουργών, βουλευτών, δικαστικών, διπλωματών, των δύο μητροπολιτών Ξάνθης και Ροδόπης και πλήθους κόσμου.

Ένα βιβλίο που έδωσε την ευκαιρία στην παρουσίασή του να τεθούν πολιτικά ζητήματα, να ανοίξει ένας διάλογος για τη Θράκη και να τεθεί εκ νέου στο τραπέζι η πρόταση του κ. Στυλιανίδη για την ύπαρξη εθνικής ενότητας και διακομματικής συνεννόησης. Πρόταση που βρήκε ανταπόκριση από τον υπουργό Εξωτερικών Νίκο Κοτζιά ο οποίος ήταν ένας από τους ομιλητές στην παρουσίαση , μαζί με τον αντιπρόεδρο της βουλής Νικήτα Κακλαμάνη και τον Άγγελο Συρίγο επίκουρο καθηγητή διεθνούς δικαίου, υπό τον συντονισμό του δημοσιογράφου Μανώλη Κοττάκη.

Είναι ένα βιβλίο απλό στη γραφή, αλλά όχι απλουστευτικό, μιλά την γλωσσά της αλήθειας και διατυπώνει προτάσεις, είπε ο κ. Κοτζιάς επισημαίνοντας ότι το βιβλίο μιλά με πόνο, αγάπη και ελπίδα, είναι πατριωτικό χωρίς ψευτοεθνικισμούς. Η Θράκη, όπως τόνισε, είναι ελληνική, δημοκρατική και ευρωπαϊκή και η Ελλάδα μία χώρα με δημοκρατία που σέβεται, προασπίζεται και αναπτύσσει τα δικαιώματα ειδικών ομάδων, όπως είναι οι μειονότητες, σεβόμενη τη διαφορετικότητα και τα δικαιώματα που συνδέονται με τις πολιτικές ελευθερίες και δεν διασφαλίζονται πάντα αλλού. Υπογράμμισε δε ότι η Ελλάδα δεν θα επιτρέψει σε κάποιους να μετατρέψουν τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης σε εργαλείο εξωτερικής πολιτικής αντί να αποδεχθούν τον ρόλο της ως γέφυρα φιλίας για όλη την περιοχή.

Ο κ. Κοτζιάς τόνισε επίσης την γεωστρατηγική σημασία της Θράκης και την ανάγκη διοικητικής μεταρρύθμισης και δημιουργίας νέων θεσμών για επενδύσεις που θα αναπτύξουν και τις ενεργειακές δυνατότητές της και συμφώνησε με την πρόταση του κ. Στυλιανίδη για την ανάγκη διαμόρφωσης μίας εθνικής διακομματικής συμφωνίας ώστε να υπάρξει ένα πρόγραμμα κοινωνικής και οικονομικής ανάπτυξης της περιοχής. Πρόταση την οποία, όπως είπε, υιοθετεί και θα μεταφέρει στη Βουλή.

Ο κόσμος της Θράκης είναι ένας πολυποίκιλος ζωντανός οργανισμός ενός μωσαϊκού ανθρώπων που κατόρθωσαν να συλλειτουργήσουν ειρηνικά και δημιουργικά τόνισε ο κ. Κακλαμάνης κάνοντας μία αναδρομή στην Ιστορία, στα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει αλλά και στα ελλείμματα που υπάρχουν ακόμη και σήμερα ασκώντας κριτική στην κυβέρνηση. Από τη μελέτη αυτού του βιβλίου, είπε, όλοι μπορούμε να βρούμε σωστές απαντήσεις για να βγει η Θράκη από την κρίση που βιώνει με στιβαρό σχεδιασμό και διακομματική συναίνεση, ματιά με θάρρος και νου καθαρό.

Πρέπει να ξέρουμε που πατάμε σήμερα για τη Θράκη και το βιβλίο αυτό αποτυπώνει καθαρά τι έχει γίνει την τελευταία 15ετία για τη μουσουλμανική μειονότητα και μάλιστα χωρίς να φοβάται να πει τα πράγματα με το όνομά τους, διατυπώνοντας παράλληλα ρεαλιστικές προτάσεις, τόνισε ο κ. Συρίγος.

Ο κ. Συρίγος αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στα προβλήματα της περιοχής, όπως οι μηχανισμοί χειραγώγησης της μειονότητας και η δράση εκτουρκισμού της μειονότητας από το τουρκικό προξενείο, ενώ επισήμανε και τα θετικά βήματα που έχουν γίνει όπως ο αγώνας του κ. Στυλιανίδη το 2009 για τη δημιουργία 70 νηπιαγωγείων που δεν υπήρχαν εκεί, εκ των οποίων τα 56 λειτουργούν μέχρι σήμερα, αλλά και ο αγώνας της ελληνικής πολιτείας για τον διορισμό ιεροδιδασκάλων- που διδάσκουν το κοράνι στα τζαμιά και τα σχολεία.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ – ΜΠΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ