Μαθηματικά και αριθμοί και στο σεξ; Τί λέει ο Όμηρος. (1)

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Του  Χρυσόστομου   Τσιρίδη
.
copypasteimage 272

.
Αν   ένας   άνδρας   και μια γυναίκα  αισθάνονται   την   ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ   της σχέσης τους   στο… 10/365,   γιατί   θα πρέπει  να  αγχώνονται  ή    συγκριτικά  να νιώθουν  μειωτικά    απέναντι  λ.χ  στο   3/7.
.
“Το σεξ, συνυφασμένο  με πολλές πλευρές   της ανθρώπινης φύσης και ψυχολογίας, στοιχειακός   όρος  της   ανθρώπινης συμπεριφοράς, ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ και ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ μέτρο εννοιοδότησης  της εκάστοτε ΗΘΙΚΗΣ,  είναι   πολύ   προσωπικά   σημαντικό, για να γίνει  συγκρίσιμο  είδος και   ανταγωνιστικό” 
.
Στις μέρες  μας    πέφτουν κατακόρυφα οι   ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ    μετοχές ενός καθόλα ά ξ ι ο υ και πετυχημένου ανθρώπου, μόλις μαθευτεί ότι είναι “μικρός”   ή   “συγκρατημένος”  ή  και   “άπειρος”(=με…. μηδενική,   δηλαδή ,    ερωτική   εμπειρία     και   δραστηριότητα  εκτός    της   μίας, της   συζυγικής)
.
ΑΔΙΚΟ πέρα για πέρα.
.
Υποσυνείδητα   δημιουργείται    θέμα  “αριθμητικής”,    αλλά…
….(με   προϋπόθεση  ΠΑΝΤΑ   και    την     συναίνεση    της   γυναίκας),   γιατί   το    10/365  να θεωρείται      λιγότερο….  ευτυχισμένο   από   το   2/30  και   αυτό   λιγότερο  από    το  3/7.
.
Ο καθείς το κάνει “όσο θέλει” και “όσο μπορεί”.
.
Αν   ένας   άνδρας   και μια γυναίκα  αισθάνονται   την   ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ   της σχέσης τους   στο   10/365,   γιατί   θα πρέπει  να  αγχώνονται  ή    συγκριτικά  να νιώθουν  μειωτικά    απέναντι   στο      3/7   ή      στο   7/7;
.
Ποιος    και   πώς   ορίζει    το   αριθμητικό    “ιδεώδες”   σε….  ετήσια / μηνιαία /  εβδομαδιαία  βάση, γεμίζοντας    συμπλέγματα   και μετρήσεις   ακριβείας…. χιλιοστού    νέους   ανθρώπους, με ό, τι  αυτό  συνεπάγεται στην  ψυχολογία  και την συμπεριφορά τους;
.
Στον Όμηρο τέτοιο θέμα      ΑΡΙΘΜΟΠΟΙΗΣΗΣ   δεν τίθεται. Τουλάχιστον άμεσα, παρότι   τόσο στην   ΙΛΙΑΔΑ, όσο και   στην   ΟΔΥΣΣΕΙΑ   το    σεξ   είναι   ή    υπονοείται…..  άφθονο   και  ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ     ε π ι λ έ γ ε τ α ι     ως   ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΗ  βάση  εξέλιξης   και  προώθησης   του (ΟΜΗΡΙΚΟΥ  εννοείται) “μύθου”…!
.
……Ακόμη    κι   όταν    ο   Ομηρικός  Δίας,   δηλαδή   ο   Δίας,   όπως   τον   σχεδίασε   ο   Όμηρος  για τις     ανάγκες    της   ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗΣ   του (1)   ΙΛΙΑΔΑΣ   απαριθμεί   τις… πρώην   (ε π ώ ν υ μ ε ς)  ερωμένες του
.
ή  ακόμη    κι   όταν  ο   Ομηρικός  Πρίαμος   εμφανίζεται   ως    περίπου   μηχανή   του    (…. α δ ι α κ ρ ί τ ω ς)     σεξ        “Την Εκάβη  είχε σύζυγο  μα είχε   και… π λ ή θ ο ς   άλλες”   (περί   τα   60   παιδιά,   η… σοδειά   του   βασιλιά   των   Τρώων).
.
Σε   επόμενο   σημείωμα     περιπτώσεις    που    αποκαλύπτουν   την   τελική    και….  τελικώς    άκρως    “ανθρώπινα    εξατομικευμένη”  (προσωπικά  όρια-   επιλογή- δυνατότητες- χρονική   στιγμή) και   όχι….αριθμοποιημένη    άποψη   περί     σεξ,  του   Ομήρου.
(1). Η   Ιλιάδα  και η  Οδύσσεια  είναι  δύο  απολύτως  ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ  ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΕΣ
επινοήσεις  του   ιδοφυούς  Ομήρου. Τα   μόνα  που σίγουρα  “κράτησε”  ο Ποιητής  από
την  “ΤΡΩΙΚΗ  Μυθολογία”  είναι τα  ονόματα   ΤΟΠΩΝ  και  ΠΡΟΣΩΠΩΝ.
.
Αν  κατόρθωσε  ο  ΌΜΗΡΟΣ  να πείσει (!)  ότι  “ΕΤΣΙ”  έγινε  ο  Τρωικός Πόλεμος  ή
ο   ΝΟΣΤΟΣ, δημιουργώντας   Σ Χ Ο Λ Η (φιλοσοφία της Ιστορίας)  παγκοσμίως, ισχυρή και  ακμαία μέχρι  σήμερα,   στην  σχέση   “ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ”  και  “ΙΣΤΟΡΙΑΣ” (τους),  αυτή είναι  η  μαγκιά   του.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ