Αποκάλυψη της Βαυβαρικής Ραδιοφωνίας
Αργεντινή: Σκάρτα γερμανικά υλικά πίσω από την εξαφάνιση του υποβρυχίου;
Για δύο γερμανικές εταιρείες υπάρχει η υπόνοια ότι λαδώθηκαν και δεν εργάστηκαν επαρκώς για τη συντήρηση του υποβρυχίου «San Juan» της Αργεντικής το οποίο εξαφανίστηκε στις 15 Νοεμβρίου στον νότιο Ειρηνικό, σύμφωνα με την δημόσια βαυαρική ραδιοφωνία (Bayerische Rundfunk/BR).
Εκτιμάται οτι έγινε έκρηξη στο σκάφος λόγω βραχυκυκλώματος. Ο Oscar Aguad, ο υπουργός Αμυνας της Αργεντινής, είχε ήδη υπαινιχθεί τον περασμένο μήνα ότι πιθανόν να πρόκειται για περίπτωση διαφθοράς, κάτι για το οποίο τώρα υπάρχουν ενδείξεις: μετά από έρευνα της βαυαρικής ραδιοφωνίας δύο γερμανικές εταιρείες, η Ferrostaal και η EnerSys-Hawker, φέρονται να έχουν δωροδοκήσει για να κλείσουν το επικερδές συμβόλαιο της αλλαγής μπαταριών του υποβρυχίου.
Αυτή δεν είναι όμως η μοναδική κατηγορία: κατά τις εργασίες οι οποίες έλαβαν χώρα μεταξύ 2007 και 2011 πρέπει να χρησιμοποιήθηκαν ανταλλακτικά κακής ποιότητας. Πρόκειται ακριβώς για αυτά που θα μπορούσαν να έχουν προκαλέσει την καταστροφή, διότι ο καπετάνιος του υποβρυχίου διαβίβασε μέσω ασυρμάτου ότι υπήρχε πυρκαγιά στον χώρο των μπαταριών της πλώρης.
Το συμβόλαιο ήταν ύψους 5,1 εκατομμυρίων ευρώ και αλλάχτηκαν περίπου 1000 μπαταρίες. Ηδη το 2010 υπήρχε η υποψία ότι έχουν γίνει παρατυπίες. Κατατέθηκε μάλιστα αγωγή αλλά οι κατηγορίες δεν ερευνήθηκαν, πιθανόν διότι οι ανακριτές δωροδοκήθηκαν. «Ολες οι υποψίες οδηγούν στην υπόθεση ότι πρόκειται για περίπτωση διαφθοράς», είπε στην βαυαρική ραδιοφωνία ο υπουργός Αμυνας της Αργεντινής.
Εκπρόσωπος της εταιρείας Ferrostaal απέρριψε κάθε ευθύνη, ενώ η εταιρεία EnerSys-Hawker, η οποία προμήθευσε της μπαταρίες δεν έχει μέχρι στιγμής προβεί σε ανακοίνωση.
Πάντως, για να συγκεντρωθούν επαρκείς αποδείξεις θα πρέπει να βρεθούν τα συντρίμια του υποβρυχίου, τα οποία αναζητούν εμπειρογνώμονες από 13 χώρες, ενώ δραστηριοποιούνται για το σκοπό αυτό στην περιοχή του ναυαγίου αεροπλάνα, πλοία, αερικανικά υποβρύχια και το ναυτικό αλλά και ένα ρωσικό υποβρύχιο ρομπότ.
Πηγή: Sueddeutsche Zeitung, ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ας θυμηθούμε τώρα πως ξέπλυνε ο Βαγγέλης Βενιζέλος την εν λόγω γερμανική εταιρία από τα κολοσσιαία σκάνδαλα που είχε κάνει στην Ελλάδα.
FERROSTAAL ΕΔΙΝΕ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ
Τα έγγραφα που “καίνε” τον Ε.Βενιζέλο για την σύμβαση των υποβρυχίων
Διαψεύδουν απόλυτα τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, υπουργό Εξωτερικών, πρώην υπουργό Εθνικής Άμυνας και πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Ε.Βενιζέλο τα γεγονότα σε ότι αφορά τα έργα και τις ημέρες του στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας αναφορικά με το σκάνδαλο των υποβρυχίων Type 214.
Oι Γερμανοί της ναυπηγού εταιρείας TKMS ψεύδονταν και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας το γνώριζε ότι ψεύδονταν όταν διαβεβαίωναν ότι «Η Ferrostaal (σ.σ. η εταιρεία που δίνει τις μίζες στο πρόγραμμα των υποβρυχίων) δεν έχει καμία σχέση με τη νέα σύμβαση που υπογράψαμε με το υπουργείο Εθνικής Άμυνας επί Ε.Βενιζέλου και η όποια σχέση της με την TKMS σταματάει το 2005». Η
Στην επιστολή του Atzpodien που έδωσε στην δημοσιότητα το υπουργείο Εθνικής Άμυνας με προσωπική εντολή του υπουργού Ε.Βενιζέλου, αναφέρεται ότι “η HDW δεν έχει καμία σχέση με την Ferrostaal, απλώς στα προγράμματα που είχε αναλάβει η HDW ως ναυπηγός εταιρεία, η Ferrostaal είχε αναλάβει το … μάρκετινγκ και η όποια σχέση με την HDW τελειώνει το 2005”.
Υπενθυμίζεται η Ferrostaal είναι η εταιρεία η οποία καταδικάστηκε στην Γερμανία για την δωροδοκία του Άκη Τσοχατζόπουλου και άλλων Ελλήνων αξιωματούχων με ποσό ύψους 84 εκατ. ευρώ για τις δύο συμβάσεις των ετών 2000 (αγορά τεσσάρων T.214) και του 2002 (πρόγραμμα εκσυγχρονισμού τριών υποβρυχίων 209/1200).
H τελευταία σύμβαση Neptune II που αναθεωρήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2010 από τον Ε.Βενιζέλο και μετέτρεψε τον εκσυγχρονισμό των δύο εναπομείντων υποβρυχίων Type 209/1200 σε αγορά δύο νέων Type 214 είναι και η πέτρα του σκανδάλου η τουλάχιοστον της τελευταίας φάσης του σκανδάλου των υποβρυχίων.
Είχε προηγηθεί η έναρξη εκσυγχρονισμού του υποβρυχίου 209/1200 S118 ΩΚΕΑΝΟΣ η οποία ακόμα εκκρεμεί σε ότι αφορά τις δοκιμές και την αποδοχή του υποβρυχίου.
Σε έπιστολή του εκτελεστικού πρέδρου της TKMS H.C.Atzpodien για τη εμπλοκή της Ferrostaal στη σύμβαση που υπέγραψε ο Ε.Βενιζέλος, οι Γερμανοί υποστηρίζουν ότι «από το 2005 δεν μετέχει πλέον η Ferrostaal, στη σχετική κοινοπραξία άρα δεν είναι αντισυμβαλλόμενός μας στην προκειμένη περίπτωση, αφήνοντας την αίσθηση, η οποία είναι σαφής -όχι ρητή αλλά σαφής από την επιστολή του- ότι είναι και ο ίδιος πιο ευτυχής που δεν εκπροσωπεί τώρα και την εταιρεία αυτή αλλά μόνο το δικό του όμιλο”!
Κάτι που είναι 100% ψευδές. O Ε.Βενιζέλος, όπως αποκαλύπτουν τα έγγραφα που έχει δημοσιεύσει το defencenet.gr, ήξερε την εμπλοκή και στη νέα σύμβαση της Ferrostaal, αλλά παρ’όλα αυτά το δέχθηκε και προχώρησε στην υπογραφή της αναθεώρησης της σύμβασης και καταβολής επιπλεόν 520 εκατ. ευρώ.
Η Ferrostaal (που στο μεταξύ είχε συγχωνευθεί με την άλλη γερμανική εταιρεία που ελέγχεται επίσης για δωροδοκίες αξιωματούχων, την ΜΑΝ), όχι απλώς εξακολουθούσε να είναι και μετά το 2005 αντισυμβαλλόμενο μέρος στις δύο συμβάσεις των υποβρυχίων με το ελληνικό δημόσιο, αλλά στις 21 Σεπτεμβρίου 2009 ήταν η μία από τις δύο εταιρείες (η άλλη είναι η θυγατρική της TKMS, η HDW) που κατήγγειλαν τις δύο συμβάσεις υποβρυχίων σε βάρος του ελληνικού δημοσίου!
Το defencenet.gr φέρνει στην δημοσιότητα το κείμενο της καταγγελίας των συμβάσεων υποβρυχίων που έστειλαν οι δύο γερμανικές εταιρείες στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας στις 21 Σεπτεμβρίου 2009, όπου αφ’ενός μεν διακρίνεται το λογότυπο, της MAN Ferrostaal, αφ’ετέρου υπογράφεται και στο τέλος «For and for behalf FS”!
Και επιμένουν Γερμανοί και Βενιζέλος ότι από το 2005 η Ferrostaal δεν είχε καμία σχέση με ττις συμβάσεις!
Eπίσης δημοσιεύουμε και μία «προειδοποιητική» επιστολή των HDW-ΜΑΝ Ferrostaal προς το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, πάλι, με ημερομηνία 17 Αυγούστου, με τις ίδιες υπογραφές.
Τι αποδεικνύουν όλα αυτά:
-Η TKMS ψεύδεται συνειδητά απέναντι στο υπουργείο και κατ’επέκταση απέναντι στο ελληνικό δημόσιο όταν υποστηρίζει ότι «Από το 2005 δεν μετέχει στην κοινοπραξία η Ferrostaal». Η Ferrostaal, η εταιρεία στελέχη της οποίας ομολόγησαν στην Γερμανία ότι «λάδωσαν» Έλληνες κρατικούς αξιωματούχους και τον Άκη Τσοχατζόπουλο το 2000 και το 2002, είναι πάντα ΕΔΩ και ήταν και επί Ε.Βενιζέλου.
-Η Ferrostaal είναι πρακτικώς αδύνατον να μην είχε εμπλοκή στη σύμβαση που υπέγραψε ο Ε.Βενιζέλος. Για να αποσυρθεί η καταγγελία σε βάρος του ελληνικού δημοσίου και να προχωρήσει η νέα σύμβαση, χρειάζεται η υπογραφή της Ferrostaal, ακόμα και αν δεχθούμε την «γερμανική ανακούφιση» από την «μη συμμετοχή πλέον της Ferrostaal στο σχήμα». Δηλαδή αν δεχθούμε ότι η Ferrostaal παραιτήθηκε δικαιωμάτων σε συμβάσεις ύψους 3,4 δισ. ευρώ γιατί έτσι της είπε το υπουργείο.
-Το βασικότερο όλων: Αφού ο Ε.Βενιζέλος γνώριζε ότι υπήρχε συγκεκριμένο θέμα ζήτησε έγγραφη δέσμευση ότι στη νέα σύμβαση με την οποία έδωσε 515 επιπλέον εκατομμύρια στους απατεώνες της HDW, δεν περιλαμβανόταν καθ’οιονδήποτε τρόπο και δεν είχε καμία ωφέλεια η Ferrostaal; Όχι! Γιατί;
Μάλιστα όλα αυτά μας οδήγησαν να ερευνήσουμε ποιος βρίσκεται πίσω από την MFI (Marine Force International), τη νέα εταιρεία «χρηματοδοτήσεων» της TKMS που επίσης ερευνάται από την γερμανική δικαιοσύνη: Στην πραγματικότητα είναι η ίδια η … Ferrostaal!
Και ένα τελευταίο: Η ομάδα του Ι.Σάφα που έκανε όλες τις διαπραγματεύσεις για την σύμβαση που υπέγραψε ο Ε.Βενιζέλος και ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ στη Βουλή, αλλά και η υπογραφή τους στο υπουργείο Άμυνας, έγινε από την ομάδα στενών συνεργατών του Άκη Τσοχατζόπουλου και γι’αυτό υπάρχει και επίσημη παραδοχή τους σπό τον Ε.Βενιζέλο, ο οποίος είχε ερωτηθεί σχετικά!
“Οι ναύαρχοι είχαμε πει ΟΧΙ στη συμφωνία Βενιζέλου για τα υποβρύχια” – Κείμενο βόμβα
Το θέμα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και η σύμβαση που υπογράφτηκε για “την σωτηρία” τους το 2010 επί υπουργίας Ευάγγελου Βενιζέλου έχουν “βάλει φωτιά” στο πολιτικό σκηνικό. Ο Τσίπρας ζήτησε εξεταστική επιτροπή και ο Βενιζέλος απάντησε οργισμενα όχι μόνο στον αρχηγό της
αξιωματικής αντιπολίτευσης αλλά και στον υπουργό Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλο.
Στο Onalert είχε μιλήσει ο υποναύαρχος ε.α Στέλιος Φενέκος και είχε αποκαλύψει τις πιέσεις που δεχόταν το Ανώτατο Ναυτικό Συμβούλιο για να λάβει αποφάσεις που οδηγούσαν στην γρήγορη συμφωνία με τον Ισκαντάρ Σάφα. Ο κ.Φενέκος αντιπρόεδρος της Κοινωνίας Αξιών έγραψε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον κείμενο για τα θέμα των ναυπηγείων και των υποβρυχίων:
Γράφει ο
Στέλιος Φενέκος
Υποναύαρχος ε.α
Αντιπρόεδρος της Κοινωνίας Αξιών
Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά είναι η πιο χαρακτηριστική περίπτωση κρατικοδίαιτης ιδιωτικής επιχείρησης, πάνω στην οποία ασέλγησε όλο το πολιτικό σύστημα.
Απατεώνες πολιτικοί (ο κ. Τσοχατζόπουλος είναι στη φυλακή), ανεύθυνοι συνδικαλιστές, ξένοι επενδυτές (Άραβες, Γερμανοί κλπ), δεν έχασαν την ευκαιρία να καρπωθούν όσα περισσότερα μπορούσαν, με σκοπό το κέρδος και μόνο το κέρδος, σε μια μικρογραφία που συμπυκνώνει όλη τη βρόμικη ιστορία της χρεοκοπίας της Ελλάδας.
Για πάρα πολλά χρόνια, τα ναυπηγεία συντηρούνταν χάρη στα εξοπλιστικά προγράμματα του Πολεμικού Ναυτικού και τις αναθέσεις έργων του δημοσίου τομέα (βαγόνια του ΟΣΕ). Οι υπουργοί υποστήριζαν τις φαύλες πολιτικές τους, λέγοντας ότι είχαν ως στόχο να έχουν δουλειά οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων.
Ποτέ δεν είδαμε ένα πραγματικά ουσιαστικό πρόγραμμα ιδιωτικοποίησης και εκσυγχρονισμού των ναυπηγείων, για να καταστούν αυτό που μπορούσαν να είναι και το χρειαζόταν όχι μόνο η χώρα μας, αλλά η παγκόσμια ναυτιλία. Το μεγαλύτερο και καλύτερο ναυπηγείο στην Ανατολική Μεσόγειο, με τεράστια προστιθέμενη αξία για την οικονομία μας (λόγω κομβικού σημείου, σε συνδυασμό με το λιμάνι του Πειραιά και τη λοιπή ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη).
Όλα τα κόμματα εξουσίας τοποθετούσαν επικεφαλής στα Ναυπηγεία, ανίδεους κομματικούς. Φυσικό επόμενο ήταν τα ναυπηγεία, να ακολουθήσουν πορεία απαξίωσης, όπως όλες οι εταιρείες που έμπαιναν επικεφαλής αποτυχημένα κομματικά παιδιά.
Ο Τσοχατζόπουλος, παρήγγειλε πριν από το 2000 τα περιβόητα γερμανικά υποβρύχια στη γερμανική HDW. Όπως ήταν φυσικό τα υποβρύχια υπερτιμολογήθηκαν, ενώ οι υπουργοί ασελγούσαν με τις κατά καιρούς συμφωνίες που έκαναν.
Ενδεικτικό της κάκιστης αυτής συμφωνίας, αλλά και τραγικό επίσης είναι, ότι η Ελλάδα παρήγγειλε τέσσερα γερμανικά υποβρύχια στους Γερμανούς (ιδιοκτήτες των ναυπηγείων τότε), έχει πληρώσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 2,5 δισ. ευρώ και έχει παραλάβει μόνο ένα.
Το 2010, όταν πωλήθηκε το 75% των μετοχών των Ελληνικών Ναυπηγείων από τη γερμανική ThyssenKrupp στην Privinvest του Ισκαντάρ Σάφα, το νέο ιδιοκτησιακό σχήμα αλλά και η κυβέρνηση, υπόσχονταν αναθέσεις έργου από χώρες του εξωτερικού που θα εξασφάλιζαν τη βιωσιμότητα των ναυπηγείων.
Η πώληση των Ναυπηγείων στον Άραβα Ισκαντάρ Σάφα έγινε επί υπουργίας Εθνικής Άμυνας κ. Βενιζέλου. Όλοι θυμόμαστε τις στομφώδεις δηλώσεις και τα θριαμβευτικά ταξίδια του κ.Βενιζελου στο Abu Dhabi, όπου (sic) δεν συναντήθηκε με τον αντίστοιχο Υπουργό Άμυνας (ως είθισται), αλλά με τον Ισκαντάρ Σάφα, σε ρόλο ”Υπουργού μεσάζοντος”.
Βέβαια, πριν απ αυτόν είχε πάει σε ρόλο ”αδελφού – πρωθυπουργού μεσάζοντος”, ο Νίκος Παπανδρέου, ως προπομπός της ”πομπώδους συμφωνίας”.
Η μεταβίβαση του 75% των μετοχών των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στην εταιρία του Ισκαντάρ Σάφα επικυρώθηκε με νόμο από τη Βουλή το φθινόπωρο του 2010. Βάσει της συμφωνίας, τα Ναυπηγεία για τα επόμενα 15 χρόνια θα είχαν αποκλειστικά στρατιωτικό χαρακτήρα.
Μαζί με τα ναυπηγεία ο Σαφα, έλαβε ως κίνητρο από τον κ. Ευ. Βενιζέλο, παραγγελία για άλλα δύο υποβρύχια, τα οποία κόστιζαν 1,2 δις περίπου και με καταβολή από την Ελλάδα τεράστιων ποσών ως προκαταβολή, χωρίς να υπάρχει ουσιαστική σύνδεση χρηματικών καταβολών με την πρόοδο του έργου αλλα μόνο σε συγκεκριμένα χρονικά σημεία. Στην ουσία δηλαδή δεν υπήρχε καμία διασφάλιση ότι το έργο θα εξελισσόταν σύμφωνα με τη συμφωνία και τις εξαγγελίες.
Μία απόφαση την οποία ο γράφων, είχε αρνηθεί ως μέλος του Ανωτάτου Ναυτικού Συμβουλίου, με το αιτιολογικό ότι δεν μπορείς να κάνεις οικονομίες από παντού, να κόβεις μισθούς και συντάξεις και από την άλλη να παραγγέλνεις δυο υποβρύχια αξίας 1,2 δις (που με τις συνακόλουθες συμφωνίες έφτανε σε κόστος 1,6 δις, χωρίς να υπολογίζουμε κόστος οπλικών συστημάτων, τορπιλών κλπ).
Άξιο να αναφερθεί είναι, ότι προς τιμήν τους οι περισσότεροι Ναύαρχοι (με Ν κεφαλαίο) του ΑΝΣ, αρνήθηκαν να επικυρώσουν τη απαράδεκτη οικονομική συμφωνία που έφερε ο κος Βενιζέλος για να περάσει και η οποία προέβλεπε να έχει δοθεί το 80% των χρημάτων μπροστά, χωρίς να έχει παραδοθεί στην ουσία κανένα Υποβρύχιο.
Την συμφωνία αυτή που δεν αποδέχθηκαν οι Ναύαρχοι (αυτοί που μετέπειτα κατηγορήθηκαν για δυνάμει στασιαστές από τον τότε Πρωθυπουργό αλλά και τον υπουργός άμυνας κ. Μπεγλίτη με υπέρτατη φαυλότητα και ανευθυνότητα), την επικύρωσε η αρμόδια επιτροπή της Βουλής.
Ο κ. Βενιζέλος θριαμβολογούσε τότε για τη «σωτήρια λύση» και αντιμετώπιζε απαξιωτικά όποιον «τολμούσε» να αμφισβητήσει τη λύση που είχε προωθήσει.
Σήμερα υπάρχει τεράστια καθυστέρηση στην πρόοδο των εργασιών για τη ναυπήγηση των τριών υποβρυχίων 214 , τύπου «Παπανικολής». Η ναυπήγηση των δύο νέων δεν έχει ξεκινήσει ακόμη και όμως έχουν δοθεί τεράστια ποσά για προκαταβολή.
Η διοίκηση των ναυπηγείων επικαλέσθηκε το χρονοδιάγραμμα πληρωμών που προβλέπεται στη σύμβαση/νόμο 3885/2010, σύμφωνα με τον οποίο η αποπληρωμή των τριών υποβρυχίων καθώς και των δύο νέων που θα ναυπηγηθούν, δεν εξαρτάται από την πρόοδο των εργασιών αλλά από συγκεκριμένα χρονικά ορόσημα ( όπως είπαμε πιο πάνω).
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου ισχυρίζεται ότι μπορεί να υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα πληρωμών, ωστόσο δε νοείται πληρωμή χωρίς να προχωρά το κατασκευαστικό έργο
Η ιδιοκτησία των Ελληνικών Ναυπηγείων απείλησε ότι θα αποχωρήσει ή θα οδηγήσει τους περίπου 1200 εργαζομένους σε καθεστώς εκ περιτροπής εργασίας.
Ο Άραβας ιδιοκτήτης Ισκαντάρ Σάφα, επέβαλε από τον Απρίλιο του 2012 μία ημέρα εργασίας στους εργαζομένους. Ταυτόχρονα απειλεί με αποχώρηση αν δεν λάβει νέα προγράμματα ναυπήγησης πλοίων ή τον εκσυγχρονισμό των φρεγατών τύπου ΜΕΚΟ του Πολεμικού Ναυτικού.
Σήμερα πληρώνουμε τα σπασμένα αυτής της κάκιστης συμφωνίας.
http://forza-grecia.pblogs.gr/2013/10/demenes-oi-kathgories-gia-benizelo-eggrafa-ntokoymenta-poy-ton-k.html
Πηγή