Μία από τις κορυφαίες στιγμές του ελληνικού σιδηροδρόμου εξελίχθηκε πριν λίγο στον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Λιανοκλαδίου. Αφήχθη ηλεκτροκίνητη αμαξοστοιχία, η οποία ξεκίνησε το ταξίδι της από τον Πειραιά, εγκαινιάζοντας την ηλεκτροκίνηση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής. Επιβάτες σ’ αυτό το παρθενικό ταξίδι ήταν ο γγ του υπουργείου Υποδομών Θάνος Βούρδας, ο πρόεδρος του ΟΣΕ Γιώργος Κακουλάκης, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Θεοχάρης, επιτελικά στελέχη του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ. Στην ηλεκτροκίνητη αμαξοστοιχία επέβαινε και κλιμάκιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης που είναι αρμόδιο και υπεύθυνο για τα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών, με επικεφαλής του κλιμακίου τον Mathieu Grosch.
«Βρήκαμε ανθρώπους να πονάνε πραγματικά αυτό που κάνουν, με συνέπεια το έργο να ολοκληρώνεται στην ώρα του» υπογράμμισε ο κ. Grosch στη σύντομη αναφορά του στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Λιανοκλαδίου. Σημείωσε μάλιστα ότι ο ρόλος της ομάδας του είναι να ελέγχει την υλοποίηση των έργων και την απορρόφηση των πόρων, τονίζοντας πως «σ’ αυτό το έργο η Ελλάδα δεν έχασε ούτε ευρώ». Εξέφρασε, δε, την πίστη του ότι και τα άλλα έργα που έχουν προγραμματιστεί, αν εκτελεστούν με τις ίδιες συνθήκες, θα ολοκληρωθούν χωρίς καθυστερήσεις.
Ο κ. Βούρδας από την πλευρά του ευχαρίστησε τα στελέχη του υπουργείου, της ΕΡΓΟΣΕ, αλλά και της Κοινοπραξίας που εκτέλεσε το έργο, σημειώνοντας: «Από το 2015 και μετά, έγιναν άλματα για να φτάσουμε σήμερα, ένα όνειρο δεκαετιών να γίνεται πραγματικότητα. Να φτάσει ηλεκτροκίνητη αμαξοστοιχία από τον Πειραιά στο Λιανοκλάδι». Είπε απευθυνόμενος στα στελέχη των Οργανισμών: «Έχουμε πολύ δουλειά ακόμη μέχρι το τέλος του 2018 για την ολοκλήρωση όλων των έργων. Άλλωστε αυτό θα είναι το πρόκριμα για νέα έργα». Κάλεσε όλα τα στελέχη «να δουλέψουν με το ίδιο πείσμα, όπως για την επίτευξη αυτού του στόχου». Υπογράμμισε ότι το επόμενο διάστημα, μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών, η γραμμή θα παραδοθεί για χρήση, ενώ απευθυνόμενος προς την πλευρά του ΟΣΕ σημείωσε: «Κύριε πρόεδρε του ΟΣΕ να ενημερώσετε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι από την επόμενη εβδομάδα μπορεί να δρομολογήσει τρένα».
Σημειώνεται ότι το κλιμάκιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενημερώθηκε σε κάθε βήμα των κατασκευών, ενώ ακολούθυως, τα μέλη του μετέβησαν στην περιοχή του Δομοκού, όπου κατασκευάζεται η λεγόμενη «Γέφυρα 26», η οποία βρίσκεται στο τέλος των εργασιών και αποτελεί πρότυπο έργο τουλάχιστον σε ευρωπαϊκό επίπεδο και για την κατασκευή της, αλλά και συνολικότερα για τον χαρακτήρα της.