Ο κλάδος των ταξί καταστρέφεται, αλλά ουδείς μιλάει!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η τεράστια ευθύνη των ραδιοταξί της Αθήνας και όσων διοικούν τον κλάδο που με την αφέλεια και τις παραλείψεις τους ενισχύουν τις εφαρμογές των πολυεθνικών και τα ενοικιαζόμενα με οδηγό.

Εφησυχασμός, παραπλάνηση και υποχρεωτικότητα

8 απλά ερωτήματα για σκέψη και προβληματισμό

Του Θύμιου Λυμπερόπουλου

1. Το πάρτι των Ε.Ι.Χ στο αεροδρόμιο το έχει πάρει κανείς χαμπάρι;
2. Την σιωπηλή κατάργηση του Ν.4530/18 την έχει αντιληφθεί κανείς;
3. Το κόστος για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου το αντέχει ο ταξιτζής;
4. Το γεγονός ότι οι πολυεθνικές βγήκαν μπροστά και ανακοινώνουν αποφάσεις για το μέλλον του κλάδου ενοχλεί κανέναν;
5. Η αποχώρηση των ταξιτζήδων από τα ραδιοταξί ενοχλεί τις διοικήσεις τους ή όχι;
6. Το γεγονός ότι τα προεδρεία μας είναι επίσημοι διαφημιστές των κυβερνητικών αποφάσεων θεωρείται υγιής συνδικαλισμός;
7. Το γεγονός ότι προσπαθούν να συνδέσουν μια δημόσια υπηρεσία όπως είναι το ταξί, με τον ανταγωνισμό των εφαρμογών θεωρείται καλό σημάδι για το μέλλον;
8. Σας ανησυχεί το γεγονός ότι ο κλάδος φαίνεται υπνωτισμένος και εφησυχασμένος;

Πίσω από αυτόν τον εφησυχασμό και την προπαγανδιστική προβολή της ηλεκτροκίνησης και των γενναίων επιδοτήσεων υπάρχει μία σωρεία γεγονότων και καταστάσεων που οδηγεί σε προβληματισμό και αναπάντητα ερωτήματα. Το ταξί χάνει την ταυτότητα του. Ο ταξιτζής μετατρέπεται χωρίς να το καταλαβαίνει από αφεντικό, σε συνεργάτη – υπάλληλο, των εφαρμογών και των πολυεθνικών.

Η Beat ανακοίνωσε ότι δεν θα συνεργάζεται με κανένα ταξί που δεν είναι ηλεκτρικό (από το 2025). Μία εταιρεία που δεν έχει ούτε ένα ιδιόκτητο αυτοκίνητο, βάζει όρους και προϋποθέσεις για το πως θα δουλεύουν τα ταξί και τι οχήματα θα έχουν οι ταξιτζήδες για να κάνουν τη δουλειά τους. Κι εμείς τι κάνουμε; Πως απαντάμε; Πως αντιδράμε;

Είδατε καμία ανακοίνωση των Ράδιο ταξί, του ΣΑΤΑ, της Ομοσπονδίας; Η σιωπή αν δεν είναι ένδειξη υποταγής, είναι ένδειξη συμφωνίας. Αφού δεν ενοχλούνται τα Ραδιοταξί που κάθε μέρα βλέπουν τα μέλη τους να αποχωρούν και να πηγαίνουν στις εφαρμογές, όλα καλά… Αφού δεν ενοχλούνται οι διοικήσεις μας από το καπέλωμα των πολυεθνικών, όλα καλά…

Όλο αυτό το κλίμα «νάρκωσης» του κλάδου, είναι αποτέλεσμα ενός σχεδίου που βρίσκεται σε εξέλιξη. Ο κλάδος δεν θα έχει μηχανισμούς άμυνας και στην πρώτη δύσκολη στιγμή θα καταρρεύσει σαν χάρτινος πύργος. Ήδη, έχει καταλυθεί κάθε έννοια νομιμότητας από τα ενοικιαζόμενα οχήματα με οδηγό. Καμία εφαρμογή των διατάξεων του Ν4530/18 με απόλυτη ευθύνη της κυβέρνησης και των ελεγκτικών αρχών. Στο αεροδρόμιο η παραβατικότητα αυτών των οχημάτων είναι ένα φαινόμενο καθημερινό. Κανείς δεν ασχολείται, κανείς δεν ελέγχει, κανείς δεν διαμαρτύρεται. Φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε την υποκλοπή έργου, του δικού μας έργου, μία φυσική διαδικασία.

Κι αντί να ασχοληθεί η διοίκηση με το πως θα προστατέψει τον ταξιτζή και το έργο του, έγινε διαφημιστής της κυβέρνησης, πότε για την ηλεκτροκίνηση πότε για τα 7θέσια της Ρόδου, πότε για το ένα, πότε για άλλο… Κανένας προγραμματισμός, καμία ουσία, καμία διεκδίκηση, καμία αντίδραση. Ναι, σε όλες τις κυβερνητικές προσταγές.

Σε όλη την Ευρώπη, το ταξί δίνει μάχες για να πετύχει νόμους που εμείς τους δημιουργήσαμε από το 2018. Και όχι μόνο δεν επενδύουμε πάνω σε αυτή τη νομοθεσία, αντίθετα δίνουμε χέρι βοήθειας στη Νέα Δημοκρατία προκειμένου να ξηλώσει και να διευκολύνει τα ενοικιαζόμενα με οδηγό και τις εφαρμογές των πολυεθνικών να νομιμοποιήσουν την παραβατικότητά τους. Μας μιλάνε για υγιή ανταγωνισμό, αυτοί που δεν σέβονται κανένα νόμο και καμία αρχή. Πως γίνεται να παρασυρθεί κάποιος σ’ αυτή την ανοησία; Το ταξί είναι μία υπηρεσία δημόσιου χαρακτήρα. Να ανταγωνιστεί την Uber ή την Beat; Για ποιο λόγο; Και με ποιο σκεπτικό;

Αν ο κλάδος μπει σ’ αυτή τη διαδικασία ανταγωνισμού με τις πολυεθνικές (όπως υποδεικνύει η νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση και υιοθετούν οι σημερινές συνδικαλιστικές ηγεσίες) τότε το ταξί θα εξαφανιστεί από τον χάρτη. Αν το μέλλον του ταξιτζή το σχεδιάζουν οι πολυεθνικές και τα συμφέροντά τους, τότε αυτό το μέλλον είναι δυσοίωνο και αβέβαιο.

Η δική μας θέση ήταν, είναι και θα είναι ξεκάθαρη. Ναι στην τεχνολογία και στην διευκόλυνση του επιβατικού κοινού, αλλά με όρους και κανόνες που δεν θα αλλοιώνουν το δημόσιο χαρακτήρα της υπηρεσίας που παρέχουμε. Όποιος δεν σέβεται και καταστρατηγεί τους νόμους, είναι εχθρός του ταξί και δικός μας. Χέρι βοήθειας σ’ αυτούς που κλέβουν το έργο μας δεν είναι παρά απόλυτη προδοσία.

Όχι στον εφησυχασμό, όχι στην παραπλάνηση, όχι στην υποχρεωτικότητα. Ο κλάδος οδηγείται στην καταστροφή και η ευθύνη της διοίκησης είναι τεράστια. Οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα «σκοτώνουν» το ταξί κάθε μέρα και από λίγο. Όσο δεν βρίσκουν αντίσταση, θα συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο μέχρι να μας τελειώσουν. Αν θέλετε να υπάρχουμε και αύριο, η λύση είναι μία. ΔΑΚΜΜΕ ΤΑΞΙ-ΘΥΜΙΟΣ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ.

ΠρωτοσελιδαΕιδήσεις

Σημαντική αποκατάσταση της ιστορικής πορείας των Ευζώνων στην πλατεία Συντάγματος!

Για χρόνια, οι Εύζωνες της Προεδρικής Φρουράς υποχρεώνονταν, λίγο προτού φτάσουν στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, να παρεκκλίνουν ελαφρά από την απόλυτα ευθεία γραμμή...

Ιρλανδική διάβαση (ράμπα) Γέφυρας Αμπελιάς, Φαρσάλων Λάρισας: Με 48 περίπου εκατομμύρια κυβικά μέτρα και 385 m3/sec, την χτύπησε ο Ποταμός Ενιπέας στην κακοκαιρία Byron

«Ιρλανδική διάβαση (“ράμπα”) “Γέφυρας Αμπελιάς, Φαρσάλων, Λάρισας”: Με 48 περίπου εκατομμύρια κυβικά μέτρα και 385 m3/sec, την χτύπησε ο “Ποταμός Ενιπέας” στην κακοκαιρία “Byron” (~143,40 mm βροχής)»Μεγάλος ήταν ανέκαθεν ο κίνδυνος, (ιδιαίτερα κατά τις νυχτερινές ώρες), για τις ζωές των...

Απαραίτητα ή περιττά βιβλία;

Τελευταία εκδόθηκε το βιβλίο του τέως Πρωθυπουργού με τον τίτλο «Ιθάκη» Δεν το διάβασα –ούτε και πρόκειται – αφού δεν εμπίπτει στα αναγνώσματα που θα...

«2045 – Ήταν Κάποτε μια Χώρα που την Έλεγαν Ευρώπη» – Η Τεχνητή Νοημοσύνη περιγράφει λογοτεχνικά την Ευρώπη του 2045

 Το παρόν άρθρο, αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου άρθρου μου «Λευκός Οίκος «Στρατηγική Εθνικής Ασφάλειας - 2025» - Ευρώπη και Ελλάδα σε σχέση με το...

Ποιος ευθύνεται για τα μπλόκα;

Η χώρα σιγά σιγά τις τελευταίες ημέρες έχασε αλλά και χάνει τους δρόμους της, που ήδη έχασαν το ελεύθερο και κοινόχρηστο αγαθό της ελεύθερης,...

Αγροτες: Ετοιμάζουν «Aπόβαση» στο γραφείο του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης Κώστα Τσιάρα στην Καρδίτσα

Αποκλεισμένη από 4 μπλόκα η Θεσσαλονίκη Στη Χαλκηδόνα, οι αγρότες έκλεισαν την Παλαιά Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης–Έδεσσας για περίπου πέντε ώρες. Στα Μάλγαρα, το ρεύμα προς Αθήνα...

Άρθρο παρέμβαση του Συντονιστή της ΠΡΩ.ΣΥ.Π. Κώστα Κιλτίδη: Το θεσμικό ζήτημα της ελληνικής γεωργίας

Με αφορμή το μέγα θέμα του ΟΠΕΚΕΠΕ, νιώθω την ανάγκη να καταθέσω σκέψεις και προτάσεις, που με ιδιότητα βουλευτού και υφυπουργού υπερασπίσθηκα ως ζωτικά...

Λευκός Οίκος «Στρατηγική Εθνικής Ασφάλειας – 2025» – Ευρώπη και Ελλάδα σε σχέση με το παραπάνω έγγραφο – Μερικές Πρώτες Εκτιμήσεις με Οδηγό τη Τεχνητή Νοημοσύνη

  Δόθηκε στην δημοσιότητα η ετήσια έκθεση το Λευκού Οίκου για τη «Στρατηγική Εθνικής Ασφάλειας» των ΗΠΑ για το έτος 202 (WHITE HOUSE - 2025-National-Security-Strategy) Είναι...

Υποκλοπές: Η μικρή πλην τίμια Ελλάδα πρωταγωνιστεί για άλλη μια φορά στον Διαφωτισμό του ανθρώπινου γένους

Η Apple και η Google ανακοίνωσαν αυτή την εβδομάδα μια νέα σειρά προειδοποιήσεων για κυβερνοαπειλές προς χρήστες σε όλο τον κόσμο σε μια προσπάθεια να...

Συζητώντας με τη Τεχνητή Νοημοσύνη για το Μέλλον της Ελλάδας και την Προοπτική ενός Ειρηνικού Επαναστατικού Προγράμματος

Το ζήτημα του «μέλλοντος» της Ελλάδας και του ελληνικού λαού, παραδόξως, ως ζήτημα με αυτή τη θεματική, παρότι διαρκές ως τέτοιο και παρότι αποτελεί...

Ούτε ζώα, ούτε μαντρί βρήκαν υπάλληλοι του ΟΠΕΚΕΠΕ όταν έκαναν επιτόπιο έλεγχο

Ούτε ζώα, ούτε μαντρί βρήκαν υπάλληλοι του ΟΠΕΚΕΠΕ όταν έκαναν επιτόπιο έλεγχο το 2019, μετά από καταγγελία σε βάρος του Χρήστου Μαγειρία αλλά και...

Φράγμα Ιτέας (Μάνθειας) Έβρου: Πάνω από 35 εκατομμύρια κυβικά μέτρα νερού χαμένα

«“Φράγμα Ιτέας (Μάνθειας), Έβρου”: Πάνω από 35 εκατομμύρια κυβικά μέτρα νερού χαμένα, (περίσσευμα πληρότητας περίπου 50 %), στο υδρολογικό έτος2025-2026, (01/09/2025-30/11/2025), και “εν όψει” αρδευτικής περιόδου, (341,20 mm βροχής), με σημαντικό περίσσευμα για το “Αινήσιο Δέλτα”»Το «υδρολογικό έτος 2025-2026» («01/09/2025 – 30/11/2025»), αρκετέςβροχοπτώσεις, (συνολική αθροιστική...

Κώστας Βαξεβάνης: Ο Μητσοτάκης και το χάος

Του Κώστα ΒαξεβάνηΟ Κυριάκος Μητσοτάκης συµπληρώνει σε λίγο µια επταετία στην εξουσία. Ο συµβολισµός των επτά χρόνων δεν πρέπει να αφήνει κανέναν αδιάφορο. Η...

Μεθόδευση προκειμένου να εξαφανιστούν τα βίντεο του εμπορευματικού σταθμού της Θεσσαλονίκης καταγγέλλει η Μαρία Καρυστιανού

Μεθόδευση προκειμένου να εξαφανιστούν τα βίντεο του εμπορευματικού σταθμού της Θεσσαλονίκης και μετά να συσκοτιστεί η αλήθεια και να πέσει στάχτη στα μάτια μας,...

Σαχίνης – Σμαραγδής – Παύλος: Η δολοφονία του Καποδίστρια ήταν αυτοκτονία του Ελληνισμού

Στο ακόλουθο βίντεο μπορείτε να παρακολουθήστε την παρέμβασή του Παναγιώτη Παύλου  στη χθεσινή (5/12/2025) εκπομπή της ΚΡΗΤΗ TV, «Αντιθέσεις» με τον Γιώργο Σαχίνη, στη...

Από την πρώτη στιγμή είχαμε πει ότι το ερπετό από την Κολομβία, η María Ángela Holguín, είναι υποχείριο του Κατάρ και της Τουρκίας

Η δήλωση της επιβεβαιώνει περίτρανα ότι υπηρετεί τα συμφέροντα του δολοφόνου κατακτητή. Δεν υπάρχει «Τουρκική πλευρά της Κύπρου», αλλά κατεχόμενη Κύπρος.Δεν υπάρχουν «δυο ηγέτες» στην...

Η αλήθεια υπέρ της κυβέρνησης που αποκαλύφθηκε περίτρανα στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής για τον ΟΠΕΚΕΠΕ…

Ήρθε η ώρα να καταρρίψουμε άλλο ένα λαϊκίστικο και τοξικό επιχείρημα της αντιπολίτευσης. Ότι δήθεν η κυβέρνηση δεν έχει κάνει τίποτα για τους κτηνοτρόφους...

Κεραυνοί του Χάρη Δουκα: Πότε επιτέλους θα παραδοθεί η Β. Όλγας στους πολίτες;

Παρά τη μακροσκελή ανακοίνωση που εξέδωσε η «Ανάπλαση Δημοσίων Χώρων Α.Ε.» σχετικά με τα έργα στη Βασιλίσσης Όλγας, το κεντρικό αυτό ερώτημα παραμένει αναπάντητοΗ...

Μανώλης Κοττακης: Ο κύριος Τσίπρας μέ τήν πρόσφατη  ομιλία του παραβίασε δύο αρχές:

O ΠΕΤΡΟΣ ΜΟΛΥΒΙΑΤΗΣ συνήθιζε νά λέει πώς «όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος τά προτερήματά του βελτιώνονται καί τά ελαττώματά του επιδεινώνονται.» Από τόν κανόνα αυτό δέν...

Νικος Χαρδαλιας: Όταν η Αττική δοκιμάζεται, δεν κρυβόμαστε

💦 𝝚𝝪𝝬𝝖𝝦𝝞𝝨𝝩𝝮 𝝤𝝨𝝤𝝪𝝨 𝝚𝝙𝝮𝝨𝝖𝝢 𝝩𝝜 𝝡𝝖𝝬𝝜 👉🏻 𝝜 𝝥𝝦𝝤𝝨𝝥𝝖𝝝𝝚𝝞𝝖 𝝘𝝞𝝖 𝝩𝝜𝝢 𝝖𝝢𝝩𝝞𝝥𝝠𝝜𝝡𝝡𝝪𝝦𝝞𝝟𝝜 𝝝𝝮𝝦𝝖𝝟𝝞𝝨𝝜 𝝨𝝪𝝢𝝚𝝬𝝞𝝛𝝚𝝩𝝖𝝞 Όταν η Αττική δοκιμάζεται, δεν κρυβόμαστε. Είμαστε στο πεδίο. Μαζί με όσους...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ