27/07/2021

Η χάρη της κομματικής ΕΡΤ έφτασε μέχρι την εφημερίδα Berliner Zeitung

Οπως αναφέρει η Deutsche Welle, η Berliner Zeitung ασχολείται σήμερα με το φαινόμενο των μετακλητών υπαλλήλων στην Ελλάδα παίρνοντας ως παράδειγμα την ΕΡΤ.

Αναφέρει την πρόσληψη του δημοσιογράφου και τέως υποψήφιου βουλευτή της Ν.Δ. Αντώνη Πανούτσου στην ΕΡΤ. Όπως γράφει το δημοσίευμα, «μετά τη εκλογική νίκη της Ν.Δ. η ΕΡΤ διοικείται από έναν άνθρωπο της Ν.Δ., τον Κώστα Ζούλα, ο οποίος μέχρι τότε διηύθηνε το γραφείο τύπου της Ν.Δ. Στην ΕΡΤ ο Πανούτσος αναλαμβάνει καθήκοντα συμβούλου για τον σχεδιασμό του προγράμματος, με έξοδα του κράτους. Δεν χρειάστηκε να κάνει κάποια αίτηση, στέλνοντας βιογραφικό. Πήρε την καλοπληρωμένη θέση χωρίς διαγωνισμό. Του την πρόσφερε η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Γιατί ο Πανούτσος είναι ένας “μετακλητός”».

Πρέπει γρήγορα να βγουν τα ελληνικά ΜΜΕ να γράψουν πόσο καλύτερη είναι η ΕΡΤ επί Ζούλα. Αμάν με τους ξένους δημοσιογράφους. Με πληροφορίες απο το e-tetradio.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ