Στην διαρροή των διαλόγων, εμπλέκεται ο παρατρεχάμενος της κυβέρνησης που είπε ‘Τέλος” στον σταθμάρχη που ανέλυε ότι δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ντόμινο οι αποκαλύψεις για το σκάνδαλο, πλέον, της μονταζιέρας των ηχητικών ντοκουμέντων από το έγκλημα στα Τέμπη. Την νύχτα της σιδηροδρομικής τραγωδίας οι συνομιλίες του σταθμάρχη Λάρισας με τους μηχανοδηγούς αλλοιώθηκαν, προκειμένου να στηρίξουν το κυβερνητικό αφήγημα περί ανθρώπινου λάθους.

Σοκάρουν τα νέα στοιχεία που έρχονται στην δημοσιότητα για την καλοστημένη «μηχανή» συγκάλυψης του Μαξίμου. Υπενθυμίζεται ότι στελέχη της Νέας Δημοκρατίας βρίσκονταν ανάμεσα στους «τυχαίους επιβάτες» στην επανεκκίνηση των τρένων στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, που δήλωναν ήσυχοι και ευχαριστημένοι για τους ελληνικούςν σιδηροδρόμους.

Πρόκειται για τον ίδιο άνθρωπο που ζητούσε από τον σταθμάρχη να σταματήσει να διαλύει σε ζωντανή μετάδοση(!) το επιχείρημα της κυβέρνησης πως υπήρχε Τηλεδιοίκηση παρουσία του τότε υφυπουργού Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλου, στο Σταθμαρχείο Λάρισας.

Στην διαρροή των διαλόγων του τρένου, εμπλέκεται ο γνωστός παρατρεχάμενος της κυβέρνησης που είπε ‘Τέλος” στον σταθμάρχη που ανέλυε ότι δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση.

Νέες αποκαλύψεις στο Οπεν.

«Τέλος Νομίζω τα συγκαλύψαμε όλα»
Στην διαρροή των διαλόγων του τρένου εμπλέκεται ο γνωστός παρατρεχάμενος της κυβέρνησης που είπε ‘Τέλος” στον σταθμάρχη που ανέλυε ότι δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση.

Εξώδικο των μηχανοδηγών στην διοίκηση του ΟΣΕ για τις μονταρισμένες συνομιλίες στα Τέμπη

Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), η οποία εκπροσωπεί τους μηχανοδηγούς, απέστειλε εξώδικο στην διοίκηση του ΟΣΕ ζητώντας απαντήσεις για τα μονταρισμένα ηχητικά ντοκουμέντα από την νύχτα του εγκλήματος στα Τέμπη. Το συνδικαλιστικό όργανο αξιώνει απαντήσεις για τις αλλοιωμένες συνομιλίες, για τις οποίες είχε μιλήσει αμέσως μετά την δημοσιοποίησή τους.

Το κείμενο του εξώδικου των μηχανοδηγών

«Την 1η Μαρτίου 2023, ήτοι προτού παρέλθουν 24 ώρες από το δυστύχημα, δημοσιεύθηκε στον ηλεκτρονικό τύπο («Πρώτο Θέμα»), καθώς και στο YouTube, ο φερόμενος ως διάλογος των μηχανοδηγών της αμαξοστοιχίας Ιntercity 62 με το σταθμάρχη της Λάρισας. Σημειώνεται ότι γύρω από τον ως άνω διάλογο που δόθηκε στη δημοσιότητα και φερόταν να καταδεικνύει εμφατικά τις διαδοχικά λανθασμένες εντολές του σταθμάρχη άρχισε να εξυφαίνεται η θεωρία του «ανθρώπινου λάθους» ως αποκλειστικής αιτίας του δυστυχήματος.

Επισημαίνουμε ότι ήδη με το από 10.3.2023 Δελτίο Τύπου της Ένωσής μας εκθέταμε σχετικώς: «δεν έχουν καλά-καλά περάσει παρά ελάχιστες ημέρες από την απώλεια των 5 συναδέλφων μας μηχανοδηγών και ακόμα 52 συνανθρώπων μας στο τραγικό και εγκληματικό -όμως προδιαγεγραμμένο- σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, και ήδη εξυφαίνεται από τους υπαίτιους και πραγματικά υπεύθυνους, η θεωρία του “ανθρώπινου λάθους” μέσω διαρροών, όπως και επιλεκτικών και μονταρισμένων συνομιλιών στα ΜΜΕ».

Το ανωτέρω πολύκροτο δημοσίευμα ακολούθησε η από 24.3.2024 ανακοίνωση του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ., που γνωστοποίησε ενημερωτικό σημείωμα της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών, από το οποίο προκύπτει ότι ουδέποτε υπήρξε παρουσία αστυνομικού στην απομάστευση των ηχητικών και τα αρχεία παραδόθηκαν ηλεκτρονικά δύο (2) ημέρες μετά, ήτοι στις 2.3.2023, προσκομίστηκαν στις 3.3.2023 και τελικώς κατασχέθηκαν στις 4.3.2023.

Είναι πρόδηλη η αντίφαση των ανωτέρω διαλαμβανόμενων στην ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. προς τα όσα κατέθεσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας σας, κ. Παναγιώτης Τερεζάκης, ενώπιον της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής την 1η Φεβρουαρίου 2024. Ειδικότερα, ο κ. Τερεζάκης ανέφερε ότι λίγες ώρες μετά το δυστύχημα μετέβη ο ίδιος παρουσία αστυνομικού στο ελεγχόμενο σύστημα καταγραφής του ΟΣΕ (ήτοι στο χώρο που τηρούνται τα αρχεία των ηχητικών καταγραφών των συνομιλιών μεταξύ μηχανοδηγών και σταθμαρχών) και «εκείνος έδωσε εκείνη την ώρα στην ΕΛΑΣ το στικάκι με τις συνομιλίες». Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι «ήμουν εγώ αυτός που λίγες ώρες μετά το δυστύχημα φώναξα την Αστυνομία και πήγα με εξουσιοδοτημένο άτομο, γιατί, ξέρετε, τις καταγραφές δεν μπορεί να τις πάρει όποιος να ‘ναι», προσθέτοντας ότι «αυτός που μπαίνει έχει εξουσιοδότηση από τον Οργανισμό, μπαίνει με κωδικό, τα καταγράφει με στικάκια και φαίνεται ποιος μπήκε και τι κατέγραψε».

Επειδή από όλα τα παραπάνω, ανακύπτουν εύλογα και σοβαρά ερωτήματα αναφορικά με την ανάληψη από εσάς (δια του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας σας, κ. Τερεζάκη) του επίμαχου ηχητικού υλικού, τη στιγμή που τελούσατε υπό τον έλεγχο των αρμόδιων Αρχών, την διατήρησή του στην κατοχή σας επί δύο (2) ολόκληρες ημέρες μέχρι την παράδοσή του στις Αρχές, τη διαρροή του στον Τύπο, καθώς και την ακρίβεια του περιεχομένου των συνομιλιών που διέρρευσαν ήδη από το πρώτο εικοσιτετράωρο μετά το τραγικό δυστύχημα στη δημοσιότητα και στο οποίο επιστηρίχθηκε η θεωρία του «ανθρώπινου λάθους».

ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Με την παρούσα μας σας απευθύνουμε τα κάτωθι ερωτήματα, τα οποία ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ Με την ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μας πάραυτα να απαντήσετε:

Με ποιους μετέβητε λίγες ώρες μετά το δυστύχημα στο ελεγχόμενο σύστημα καταγραφής και αν η είσοδός σας έγινε παρουσία αστυνομικού υπαλλήλου.
Γιατί διατηρήσατε στην κατοχή σας το επίμαχο υλικό επί δύο (2) ολόκληρες ημέρες αντί να μεριμνήσετε για την άμεση παράδοσή του, ως οφείλατε, στις αρμόδιες εισαγγελικές και ανακριτικές αρχές.
Σε ποιους αποδέκτες κοινοποιήθηκαν τα ηχητικά αρχεία των συνομιλιών αφότου ανελήφθησαν από εσάς λίγες ώρες μετά το δυστύχημα και μέχρι την παράδοσή τους στις αρμόδιες αρχές δύο (2) ημέρες αργότερα.
Πώς διέρρευσε το σχετικό υλικό στα ΜΜΕ και δη με αλλοιωμένο το περιεχόμενο των συνομιλιών, εάν κατά το ως άνω χρονικό διάστημα των δύο ημερών βρισκόταν στην αποκλειστική κατοχή σας. Παραδόθηκε το υλικό στο σύνολό του, ακέραιο και ανεπεξέργαστο ή μήπως αφαιρέθηκαν επίμαχες συνομιλίες που θα καταδείκνυαν ότι τελικά ο συνάδελφός μας μηχανοδηγός έκανε σωστή εκφώνηση μετά την αναχώρηση του από την Λάρισα;
Αν διενεργήσατε έρευνα για τη διαρροή του υλικού στα ΜΜΕ, ποια αποτελέσματα αυτή απέδωσε και αν αυτά κοινοποιήθηκαν στις Εισαγγελικές Αρχές, ως είχατε δεσμευτεί σε συνάντησή σας μαζί μας λίγες μέρες μετά το δυστύχημα.
Δεν πρόκειται να ξεχάσουμε. Συνεχίζουμε τον αγώνα για τη δικαίωση των θανόντων συναδέλφων μας και όλων των θυμάτων του εγκλήματος των Τεμπών και για την απόδοση ευθυνών στους πραγματικούς υπαιτίους. Δε θα επιτρέψουμε σε κανέναν να αλλοιώσει βασικά στοιχεία και να προσβάλει τη μνήμη των συναδέλφων μας. Γιατί δεν μετράμε απώλειες κερδών και πολιτικά κόστη ή ποσοστά τηλεθέασης. Μετράμε απώλειες σε ανθρώπινες ζωές. Δυστυχώς, μετρηθήκαμε και βρεθήκαμε λιγότεροι».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ