Η ιρανική αντιπροσωπεία αποχώρησε έπειτα από την ανάρτηση με τις απειλές του Τραμπ…
Η αμερικανική αντιπροσωπεία, με επικεφαλής τον JD Vance, εισήλθε πρώτη στην αίθουσα συνεδριάσεων. Αυτό ήταν περίεργο, επειδή το μέρος που ισχυρίζεται ότι έχει το πάνω χέρι συνήθως φτάνει τελευταίο.
Λίγο αργότερα, έφτασε η ιρανική αντιπροσωπεία
Χαιρέτησαν τον μεσολαβητή, τον Πακιστανό πρωθυπουργό Shehbaz Sharif, αλλά τον ενημέρωσαν ότι αρνούνται να διαπραγματευτούν λόγω πρόσφατων απειλών που εξέδωσε ο Trump. Δεν συνάντησαν τον Βανς και στη συνέχεια αποχώρησαν απροειδοποίητα.
Ο πανικόβλητος Sharif ζήτησε απεγνωσμένα από τον προϊστάμενό του, τον Munir, να επέμβει, αλλά ο Munir φάνηκε επίσης ανήμπορος. Παρακολουθώντας από απόσταση, ο Βανς πλησίασε και ρώτησε τι είχε συμβεί. Ο ταραγμένος Sharif και ο Munir του εξήγησαν, ζητώντας συγγνώμη.
