Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος παίζει σε πολλά κανάλια ολημερίς.
Ως εξής:
Το θεμα είναι μια «μπούρδα»!
Δεν απολογούμαι σε κανένα «κερατά»!(τι να είναι κερατάς!).
Το ένταλμα σύλληψης δεν είναι της Βελγικής ή της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας, είναι της Βελγικής Αστυνομίας! Ποία η διαφορά;
Μαρινάκης: Από Ελληνικής πλευράς τηρήθηκαν όλα τα διαδικαστικά.
Ποια είναι αυτά τα όλα που τηρήθηκαν και ο Αβραμόπουλος περιφέρεται; Παντού δηλώνοντας αθώος κατηγορίας;
Το συμπέρασμα που εξάγεται είναι πως αν δεν φύγει ο Μητσοτάκης από εκεί που βρίσκεται δεν θα υπάρξει υπευθυνότητα από πουθενά και από κανένα.
