Η κυβερνητική πλειοψηφία ψήφισε τον νόμο που στερεί το οξυγόνο από την Αυτοδιοίκηση
Όμως εμείς στον Δήμο Αθηναίων, και με λιγότερα μέσα, συνεχίζουμε τον αγώνα, για την πόλη και τους κατοίκους της.

Μένουμε όρθιοι. Με τη δύναμη των πολιτών που μας στηρίζουν.
