«Η φωτογραφία στο Town Down»
(Χρησιμοποιώντας την αθωότητα, αλλά και την πρωτογενή αλήθεια του ΠΑΡΑΤΑΚΤΙΚΟΥ λόγου,
καταθέτω και την δική μου άποψη).
«Η φωτογραφία στο Town Down»
.
Δεν προσποιούνται, δεν υποκαθιστούν.
«Ντύθηκαν» ΦΑΝΕΡΑ το….. πρόβλημα, ΟΧΙ τους πρόσφυγες.
Tο πρόσωπό τους, ΑΜΕΣΑ αναγνωρίσιμο.
Έτσι ΕΠΡΕΠΕ.
.
Δεν λένε «Δείτε μας ΣΑΝ πρόσφυγες»
.
Είναι αρκετά πιο πέρα.
Στον χώρο της συνειδητής προοπτικής
των ανθρωπίνων.
Στον χώρο του ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ.
Κοιτάζοντας κατάματα τον θεατή τους, λένε:
.
«Μπορεί να συμβεί στον καθένα μας. Και σε μας»
.
Η φωτογραφία θαρραλέα, σοβαρή, ειλικρινής
.
Υ.Γ Μέχρι εδώ, καλά. Διασώζεται η ΑΛΗΘΕΙΑ της Α Ρ Χ Ι Κ Η Σ ιδέας.
Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ είναι «αλλού» από ΔΩ και πέρα:
Η…. σούπα των…. αντιγραφών.
Η απληστία των Μ.Μ.Ε και ο….. συνωστισμός
εγχώριων «σελέμπριτις», έξω από τα Φωτογραφικά στούντιο
των περιοδικών.
.
Υ.Γ Θα ήθελα να υπήρχε μια «ανάλογη» (!) φωτογραφία,
με την…. Κοτοπούλη, τον… Λογοθετίδη, την Παξινού,
τον Βεάκη, την Πολυδούρη, τον Παλαμά… «ντυμένους» την τραγωδία
του Αιγαίου το 1922.
.
Το ΛΑΘΟΣ.
Στην φωτογραφία ο Αντώνης Σαμαράκης ΥΠΟΔΥΕΤΑΙ
τον «δεσμώτη» του….. δικου του «Λάθους».
.
Η Τέχνη ΕΙΝΑΙ έκφραση, μέρος της Ιστορίας
Χρυσόστομος Τσιρίδης