Πανικός επικρατεί τις τελευταίες μέρες στα γραφεία της ΔΕΗ λόγω του προγράμματος διακανονισμού που ειναι σε εξέλιξη.
Τα πράγματα όμως δεν ειναι τοσο εύκολα, σύμφωνα με καταγγελία έμπιστου αναγνώστη μας στην ΔΕΗ της Καλλιθέας που επισκέφτηκε σημερα ενημέρωναν όσους είχαν πάρει αριθμό προτεραιότητας οτι θα εξυπηρετηθούν μέχρι το τελος της βάρδιας.
Ο αναγνώστης μας που είχε πάρει νούμερο απο τις 09:00 το πρωι πέρασε μετά τις δυο το μεσημέρι στα γραφεία οπου του είπαν οτι δεν μπορούν να του κάνουν ρύθμιση επειδή εχει κλείσει το ταμείο και δεν μπορει να πληρώσει την προκαταβολή και να περασει πάλι αύριο ή να πάρει τηλέφωνο στο 117770 που ποτε δεν απαντά.
Την ίδια απάντηση έπαιρναν και οι υπόλοιποι που βρισκόταν εκει για ρύθμιση. Ενώ τα γραφεία ήταν ανοικτά για όσους είχαν προλάβει να παρουν αριθμό προτεραιότητας απο το πρωι, οταν έφταναν εκει τους έδιωχναν γιατί είχε κλείσει το ταμείο.
Ειναι τοσο δύσκολο για την ΔΕΗ να ενημερώσει οτι τα γραφεία εξυπηρετούν και μετά τις δυο αλλα οχι σε περίπτωση που χρειάζεται πληρωμή σε ταμείο; Γιατί να περιμένει άδικα τόσος κόσμο; Για να δείχνουν οτι εχουν κόσμο;
Οσο αφορά το τηλέφωνο 11770 ειναι πιο εύκολο να κερδίσεις το τζόκερ παρα να σου απαντήσουν.
kalinda