Οι πολίτες δεν ψάχνουν άλλη μια πλατφόρμα για να βλέπουν πόσο ακριβαίνουν τα προϊόντα
Το ζουν κάθε μέρα στο ταμείο. Δεν χρειαζόμαστε εφαρμογές που καταγράφουν την ακρίβεια, αλλά πολιτικές που τη μειώνουν.
Οι τιμές ανεβαίνουν, οι μισθοί τελειώνουν, καλή είναι η νέα τεχνολογία, αλλά εμείς υποτίθεται ψηφίσαμε κυβέρνηση για να μας λύσει προβλήματα και όχι μια start up που φτιάχνει πλατφόρμες!
