Σε παρέμβαση του ο Κώστας Βαξεβάνης αναφέρει:
Η θέση του Αλέξη Τσίπρα όπως διατυπώθηκε στη συνέντευξή του στον Σρόιτερ, ότι δεν θέλει να είναι αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, αλλά να είναι χρήσιμος, δηλαδή πρωθυπουργός, δεν είναι υπόδειγμα θεσμικής τοποθέτησης.
Στις Δημοκρατίες, τα κόμματα, όλα τα κόμματα, είναι χρήσιμα για τη μάχη που δίνουν για τα συμφέροντα της κοινωνίας. Το ίδιο και οι αρχηγοί τους. Χρήσιμο δεν είναι ένα κόμμα ή ένας πολιτικός επειδή είναι πρώτο κόμμα ή πρωθυπουργός.
Δηλαδή όσα χρόνια ο ίδιος ο Τσίπρας ήταν Αντιπολίτευση δεν ήταν χρήσιμος;
Κατανοητή η επιλογή του Τσίπρα να κάνει επίδειξη δύναμης και αποφασιστικότητας αλά Μητσοτάκης, αλλά είναι κρίμα να νομιμοποιεί έτσι τον Μητσοτάκη και την αντιθεσμική λειτουργία του.
