Με την αφίσα αυτή, αλλά και με άλλες, όπως και με χιλιάδες συνθήματα φιλελληνικού περιεχομένου, στην κυριολεξία «γέμισε» το κέντρο της πόλης των Σκοπίων πρόσφατα!!!Σε πολλές άλλες πόλεις, κωμοπόλεις και χωρία της FYROM, τις νυχτερινές ώρες, πραγματοποιούνται παρόμοιες ενέργειες, φιλελληνικού χαρακτήρα, με τις οποίες καταγγέλλεται ο αλυτρωτισμός των Σκοπίων, ο ανθελληνισμός και η άκρατη προπαγάνδα της κυβέρνησης της FYROM, η «κλοπή» της Ελληνικής ιστορίας και του ονόματος της Μακεδονίας μας από τους Σλάβους.
συνέχεια εδώ
