Τα «αγκάθια» που παραμένουν «αγκάθια» δύο χρόνια μετά τα Τέμπη, σύμφωνα με τον γ.γ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Της Ευτυχίας Βατάλη

Τεράστια κενά στην ασφάλεια των μετακινήσεων στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας αποκάλυψε, με τον πλέον οδυνηρό τρόπο, η τραγωδία των Τεμπών. Ο θάνατος 57 ανθρώπων, δυο χρόνια πριν, ανέδειξε παραλείψεις και παθογένειες, έριξε φως σε απίστευτες καθυστερήσεις στην παράδοση συστημάτων που είχαν να κάνουν με την ασφάλεια των επιβατών, κατέδειξε ότι κάποια πράγματα που όλοι θεωρούσαμε αυτονόητα, τελικά ήταν ζητούμενα.

Σήμερα, δύο χρόνια μετά το τραγικότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην ιστορία της χώρας μας, αναμένεται ακόμη η απόδοση ευθυνών από τη Δικαιοσύνη για όλα αυτά που δεν είχαν γίνει (ενώ θα έπρεπε) στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Εκτός όμως από την απόδοση ευθυνών, μεγάλο ερωτηματικό παραμένει και το εξής: Σε τι κατάσταση είναι σήμερα το σιδηροδρομικό δίκτυο στη χώρα μας; Έχουν προχωρήσει τα έργα φωτοσήμανσης και τηλεδιοίκησης;

Την απάντηση δίνει, μιλώντας στην εφημερίδα «Θεσσαλονίκη» ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, Αλέξανδρος Τζαμπαζλής, που συνοψίζει με δυο λόγια, σε τίτλο, όσα θέλει να πει: «σήμερα το σιδηροδρομικό δίκτυο στη χώρα είναι στη χειρότερη κατάσταση».

«Καταρχάς δεν μιλάμε για δίκτυο. Μιλάμε για έναν άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, που είναι μάλιστα προβληματικός. Σήμερα, το τρένο δεν πάει Βόλο, δεν πάει Καλαμπάκα, δεν πάει Φλώρινα, δεν πάει Αλεξανδρούπολη. Η Αλεξανδρούπολη έχει να δει τρένο εδώ και έξι με επτά χρόνια, η Φλώρινα επίσης», τονίζει.

Η τηλεδιοίκηση

Τον Αύγουστο του 2023, μετά την τραγωδία των Τεμπών, η τηλεδιοίκηση είχε παραδοθεί ως έργο στον άξονα Θεσσαλονίκη – Αθήνα και είχε αρχίσει να λειτουργεί, κάνοντας τους εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο να μην πιστεύουν στα μάτια τους. «Όλοι αναρωτιόμασταν τότε πώς είναι δυνατόν η ολοκλήρωση ενός έργου που καθυστέρησε επί δεκαετίες, να γίνει μέσα σε λίγους μήνες. Ήταν προφανώς η πίεση από τα τραγικά γεγονότα των Τεμπών. Όμως, αμέσως μετά ήρθε η κακοκαιρία Daniel με τις τρομερές πλημμύρες στη Θεσσαλία που κατέστρεψε το δίκτυο και ό,τι είχε γίνει μέχρι τότε», περιγράφει ο Γενικός Γραμματέας στην Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, θυμίζοντας ότι στη φοβερή εκείνη κακοκαιρία είχε καταστραφεί το δίκτυο, με τη γραμμή να έχει ξηλωθεί από τις πλημμύρες.

Από τον Daniel όμως έχει περάσει σχεδόν 1,5 χρόνος… «Κι όμως, οι ζημιές δεν έχουν αποκατασταθεί ακόμη. Έγιναν κάποια “μπαλώματα” για να μπορέσει να ανοίξει η γραμμή τουλάχιστον Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Η αποκατάσταση για Βόλο και Καλαμπάκα δεν έχει καν ξεκινήσει, ενώ το Αθήνα – Θεσσαλονίκη γίνεται σε μονή γραμμή από τον Άγιο Στέφανο και πάνω… Επίσης, από τον Άγιο Στέφανο, από Αθήνα, έως το Μεζούρλο στη Λάρισα, δεν λειτουργεί η τηλεδιοίκηση, επομένως δεν λειτουργούν τα συστήματα ασφαλείας, ούτε η φωτοσήμανση… Η επικοινωνία γίνεται μέσω σταθμαρχών, με τα τηλέφωνα από σταθμό σε σταθμό, δίνει εντολή ο ένας σταθμάρχης στον μηχανοδηγό ότι μπορεί να φύγει και παραλαμβάνει μετά ο άλλος σταθμάρχης», εξηγεί ο κ. Τζαμπαζλής.

Τουλάχιστον η Θεσσαλονίκη έχει σήμερα Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας (αυτό που θα παρουσίαζε ο πρωθυπουργός την 1η Μαρτίου του 2023, το επόμενο πρωί, μετά την τραγωδία των Τεμπών, σε μια εκδήλωση ασφαλώς που τελικά ματαιώθηκε). «Η Θεσσαλονίκη διαθέτει Κέντρο Ελέγχου πλέον, που “βλέπει” από Λάρισα έως Ειδομένη», τονίζει ο κ. Τζαμπαζλής.

Μείωση δρομολογίων μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης

Όσο για το πολυδιαφημισμένο κάποτε «Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 55 λεπτά», σήμερα, μετά την τραγωδία των Τεμπών, δεν υπάρχει ούτε καν σαν σκέψη. «Πριν τα Τέμπη, το Αθήνα – Θεσσαλονίκη εξυπηρετούνταν με επτά ζεύγη, δηλαδή επτά δρομολόγια πήγαιναν και επτά γυρνούσαν. Σήμερα, τα ζεύγη είναι τέσσερα. Όσο για την ταχύτητα, κι αυτή μειώθηκε θεαματικά. Το ταξίδι τώρα διαρκεί τουλάχιστον πέντε ώρες», προσθέτει ο Γενικός Γραμματέας της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.

Τι γίνεται με το πολυδιαφημισμένο Βέλος; «Όλα είναι χαλασμένα, υπάρχουν βλάβες. Είχαμε άλλωστε εξαρχής δηλώσει ότι αυτά τα τρένα που φέρνουν στην Ελλάδα είναι παλιάς τεχνολογίας. Η ελβετική κυβέρνηση είχε απαιτήσει από την εταιρία που έχει αναλάβει τον σιδηρόδρομο στη χώρα να τα αποσύρει από το δίκτυο της Ελβετίας γιατί παθαίνανε ζημιά. Τα πήρε λοιπόν από εκεί η Hellenic Train, που να θυμίσουμε ότι είναι εταιρία θυγατρική της κρατικής ιταλικής εταιρίας και τα έφερε στην Ελλάδα…», λέει ο κ. Τζαμπαζλής.

Οι διαβάσεις

Δεν είναι λίγα, επίσης, τα περιστατικά που έρχονται στο φως της δημοσιότητας και αφορούν τις διαβάσεις του ΟΣΕ κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής.

«Έχουμε μονίμως θέμα. Έχουμε δύο είδη διαβάσεων: τις αφύλακτες διαβάσεις όπου υπάρχουν συστήματα ασφαλείας και τις φυλασσόμενες διαβάσεις, με φύλακα. Τελευταία στην Αθήνα είχαμε δυο συμβάντα, που είδαν το φως της δημοσιότητας. Στο ένα ο μηχανοδηγός κατέβηκε από το τρένο και ξύπνησε τον φύλακα της διάβασης και στο δεύτερο, ένας μοτοσικλετιστής έκανε μήνυση σε φύλακα γιατί δεν κατέβασε τη μπάρα…», εξηγεί και προσθέτει: «Οι φυλασσόμενες διαβάσεις φυλάσσονται από σεκιουριτάδες. Έχει γίνει σύμβαση με εταιρία security, σε πολύ λίγες είναι εργαζόμενοι του ΟΣΕ. Οι σεκιουριτάδες σήμερα είναι στα τρένα, αύριο είναι στο τουρνικέ στο γήπεδο…. Εμείς ως Ομοσπονδία ζητάμε να υπάρχει μόνιμο προσωπικό στις διαβάσεις, να έχουν την ευθύνη».

Προβλήματα βέβαια παρατηρούνται και στις αφύλακτες διαβάσεις. «Σήμερα υπάρχουν 230 ΑΣΙΔ, δηλαδή αυτόματα συστήματα ισόπεδων διαβάσεων στη Βόρεια Ελλάδα. Είναι όμως ξεπερασμένης τεχνολογίας, είναι τόσο παλιά που και οι τεχνικοί του ΟΣΕ δυσκολεύονται να βρουν ανταλλακτικά. Ζητήσαμε να μπουν αυτόματα συστήματα ασφαλείας σύγχρονα, έχουμε κουραστεί να το λέμε. Μας είπαν ότι το ένα κοστίζει 150.000 ευρώ, δηλαδή συνολικά θα απαιτηθούν λίγο περισσότερο από 30 εκατ. Ευρώ. Άραγε η ασφάλειά μας δεν τα αξίζει αυτά τα λεφτά;», αναρωτιέται ο κ. Τζαμπαζλής.

Ο απαξιωμένος σιδηρόδρομος

Το ερώτημα που θέτουν σήμερα οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ είναι αν τελικά η πολιτική ηγεσία διαχρονικά επιθυμεί να υπάρχει σιδηρόδρομος.

«Αν οι επενδύσεις που έχουν γίνει στους οδικούς άξονες, γίνονταν στον σιδηρόδρομο, δεν θα μιλούσαμε καν τώρα. Μπορούμε να φτιάξουμε έναν σύγχρονο, ποιοτικό, ασφαλή σιδηρόδρομο, επαρκώς στελεχωμένο. Πιστεύουμε ότι ο δημόσιος και ενιαίος σιδηρόδρομος θα λειτουργήσει πολύ καλύτερα και θα ελαχιστοποιήσει και τα περιθώρια λάθους», καταλήγει ο Γενικός Γραμματέας της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.

Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας: Τι ίσχυε πριν τα Τέμπη και τι ισχύει σήμερα

Σύμφωνα με τον ΟΣΕ, το 2019, στον σιδηροδρομικό άξονα Αθήνας- Θεσσαλονίκης η σηματοδότηση ήταν εγκατεστημένη και λειτουργική στο 31% του δικτύου, τον Φεβρουάριο του 2023 ήταν στο 54% του, τον Σεπτέμβριο του 2023 ήταν στο 100% του δικτύου και σήμερα εξαιτίας των καταστροφών του «Ντάνιελ» στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή της Θεσσαλίας είναι στο 80%.

Στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, υπήρχε για πρώτη και μοναδική φορά ολοκληρωμένο σύστημα σηματοδότησης τον Σεπτέμβριο του 2023. Σήμερα είναι στο 80% και είναι αντικείμενο των εργασιών που θα γίνουν από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Στο θέμα της τηλεδιοίκησης, το 2019 στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη, ήταν εγκατεστημένη και λειτουργική στο 1%, σε 5,6 χιλιόμετρα, τον Φεβρουάριο του 2023 ήταν στο 31%, τον Σεπτέμβριο του 2023 ήταν στο 100%, και πάλι, εξαιτίας των φυσικών καταστροφών, η τηλεδιοίκηση είναι στο 80%.

Το ETCS (Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Αμαξοστοιχιών) επί της γραμμής ήταν στο 43% το 2019 εγκατεστημένο, τον Φεβρουάριο του 2023 ήταν στο 54% και τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους ήταν στο 81% και τον Φεβρουάριο του 2025 είναι στο 80%, εξαιτίας των φυσικών καταστροφών.

Επίσης σήμερα βρίσκονται σε λειτουργία 4 κέντρα ελέγχου σηράγγων και τα 5 κέντρα ελέγχου τηλεδιοίκησης που δεν υπήρχαν και ενισχύουν την ασφάλεια.

Για την Θεσσαλία υπάρχουν τέσσερις εργολαβίες προϋπολογισμού 462 εκατ. ευρώ για σιδηροδρομικά έργα που είναι:

-η αποκατάσταση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών-Θεσσαλονίκης,

-η αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλιοφάρσαλα -Καλαμπάκας.

-η αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος και

-η αποκατάσταση των συστημάτων σηματοδότησης ETCS1, τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης στο τμήμα της διπλή σιδηροδρομικής γραμμής από Παλιοφάρσαλα μέχρι Καλαμπάκα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, με δεδομένο ότι μέχρι σήμερα έχουμε θετική έκβαση όλων των προδικαστικών προσφυγών, η διαδικασία βρίσκεται στο τελικό στάδιο έτσι ώστε να υπογραφεί μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία στο ελεγκτικό συνέδριο.

Σύμφωνα με την επικαιροποίηση της Έγκρισης Ασφάλειας του ΟΣΕ, στο τμήμα Άγιος Στέφανος Ξυνιάδας – Μεζούρλος η κυκλοφορία πραγματοποιείται σε μονή γραμμή, στο τμήμα Αγ. Στέφανος – Δομοκός – Παλαιοφάρσαλος – Μεζούρλος, με μειωμένη ταχύτητα και σύμφωνα με το άρθρο 98 του Γενικού Κανονισμού Κίνησης.

Επιπλέον ο ΟΣΕ έχει προχωρήσει στα εξής μέτρα:

– Διατήρηση των χαμηλών ταχυτήτων κυκλοφορίας (100km/h στο τμήμα Αγ. Στέφανος – Δομοκός και 80km/h στο τμήμα Παλαιοφαρσάλου – Μεζούρλου).

– Διατήρηση διπλής στελέχωσης Σ.Σ. Παλαιοφαρσάλου.

– Επαύξηση της διάρκειας στελέχωσης Σ.Σ. Παλαιοφαρσάλου σε 3 (24ωρο) αντί 2 βάρδιες.

– Στελέχωση του Σ.Σ. Δομοκού για τη διαδικασία αλλαγής κλάδου.

– Έλεγχοι προσωπικού κυκλοφορίας σε τακτική βάση από την Τοπική Επιθεώρηση.

– Σύνταξη λεπτομερών οδηγιών που απευθύνονται στο προσωπικό κυκλοφορίας που δραστηριοποιείται στη γραμμή Θριασίου / Πειραιά -Θεσσαλονίκης.

– Διατήρηση της καθήλωσης όλων των ενδιάμεσων αλλαγών τροχιάς σε μη στελεχωμένες θέσεις.

– Αλλαγές στον Σ.Σ. Δομοκού στη διαγώνιο αλλαγής κλάδου παγιωμένες με μέσα καθήλωσης.

Σε ό,τι αφορά τα συστήματα ασφαλείας (σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, παρατρόχιο σύστημα ETCS), είναι εγκατεστημένα και λειτουργικά στο 80% του δικτύου. Θα πρέπει, πάντως, να σημειωθεί ότι ειδικά σε ό,τι αφορά το ETCS υπολείπεται και το σύστημα επί των συρμών. Τον Μάρτιο του 2024 είχε υπογραφεί σύμβαση μεταξύ ΓΑΙΑΟΣΕ και Hitachi Rail για την επαναφορά του συστήματος με διάρκεια ενός έτους. Όμως πριν από περίπου ένα μήνα, η ΓΑΙΑΟΣΕ ανέθεσε σε νομικό γραφείο την προετοιμασία διαπραγματεύσεων με την HITACHI RAIL και τη σύνταξη σχεδίου τροποποίησης της Σύμβασης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Η επιπόλαιη επιχειρούμενη κατάργηση των τρόλεϊ από την  κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας 

Με βεβιασμένο τρόπο και χωρίς να υπάρχει επαρκής διαβούλευση με αρμόδιους επιστημονικούς φορείς η κυβέρνηση μέσω του αναπληρωτή υπουργού μεταφορών κου Κυρανάκη, εξήγγειλε την...

Κεραυνοί του Πάνου Καμμενου: Η Ελλάδα μπήκε στην κρίση για 25 δις αλλά για τον Ζελενσκι βρήκαν 90 δις

Οι αγρότες και κυρίως οι κτηνοτρόφοι που είδαν τα ζωντανά τους να δολοφονούνται έχουν αιτήματα 250εκ. Οι Έλληνες μπήκαμε στην κρίση για 25δις.Η Ευρωπαϊκή Ενωση...

ΟΠΕΚΕΠΕ: Προφυλακίστηκαν οι Μύρωνας Χιλετζάκης και Γιώργος Λαμπράκης

Προφυλακίστηκαν το βράδυ της Πέμπτης, μετά από τις πολύωρες απολογίες τους, ο Μύρωνας Χιλετζάκης και ο λογιστής Γιώργος Λαμπράκης που φέρονται ως ηγετικά στελέχη του...

Μεταδίδεται πως ο Τριαντόπουλος στην απολογία του αρνήθηκε ότι έδωσε εντολή για το «μπάζωμα» του χώρου ενός πολλαπλού εγκλήματος

Μεταδίδεται πως ο Τριαντόπουλος στην απολογία του αρνήθηκε ότι έδωσε εντολή για το «μπάζωμα» του χώρου ενός πολλαπλού εγκλήματος Να τον πιστέψουμε; Αδύνατον, διότι δια...

Αγρότες: Ο διάλογος είναι προσχηματικός – Η κυβέρνηση μας εμπαίζει

Στον Λευκώνα Σερρών πραγματοποιήθηκε σήμερα η νέα κρίσιμη πανελλαδική σύσκεψη των αγροτών με τη συμμετοχή εκπροσώπων 57 μπλόκων από διάφορα σημεία της χώρας Κατά τη...

Πρώτη ομολογία από Παπασταύρου: Οικονομικό σκάνδαλο ο ΟΠΕΠΕΚΕ

Ο Σταύρος Παπασταύρου είναι ο πρώτος υπουργός που ευθέως παραδέχθηκε ότι ο ΟΠΕΚΕΠΕ είναι σκάνδαλο Ενώ όλοι οι υπουργοί (Μυλωνάκης, Σκέρτσος) και οι βουλευτές της...

«Η Ουτοπια Ή Ο Θανατος» – Κόσμος / Ευρώπη / Ελλάδα / Άνθρωπος – Όταν η Ουτοπία Προβάλλεται σαν Εναλλακτική

Συνεχίζουμε αυτή τη σειρά άρθρων, (Διάλογοι με τη ΤΝ), με θέμα την Ουτοπία, την οποία επιχειρούμε να μεταφέρουμε από το πεδίο της θεωρίας στη...

Επικαλούμαι το δικαίωμα της ντροπής

Δεν είναι η σιωπή που με τρομάζει, ούτε η επίκληση στο δικαίωμα αυτής, αλλά η απουσία εκείνου του αδιόρατου σήματος που φαίνεται στα μάτια στις...

Προκόπιος Παυλόπουλος: «Η αποστολή της Ελλάδας για την υπεράσπιση των αρχών και των αξιών της Ηθικής στον Παγκόσμιο Αθλητισμό»

 Αθήνα, 17.12 2025Ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Ακαδημαϊκός και Επίτιμος Καθηγητής της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών  κ. Προκόπιος Παυλόπουλος συμμετείχε στην Διεθνή Ημερίδα...

Προκοπης Παυλόπουλος: Αναγκαία η κατάργηση του άρθρου 86 του Συντάγματος- Χωρίς κοινωνικό κράτος δεν υπάρχει ποιοτική Δημοκρατία

Ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Τέρμα στο Γκάζι», σε μια εφ’ όλης της ύλης συζήτηση με τον Νίκο Φελέκη...

Φράγμα Ενιπέα, Σκοπιάς, Φαρσάλων, Λάρισας: Περισσότερα από 40εκατομμύρια κυβικά μέτρα νερού χαμένα στην κακοκαιρία Byron

«“Φράγμα Ενιπέα”, “Σκοπιάς”, Φαρσάλων, Λάρισας”: Περισσότερα από 40εκατομμύρια κυβικά μέτρα νερού χαμένα (θα γέμιζε περίπου κατά το 1/3), στην κακοκαιρία “Byron” (~150,60 mm βροχής)»Κατά τις βροχοπτώσεις που αφορούσαν το χρονικό διάστημα «03/12/2025 έως 10/12/2025» (κακοκαιρία με την αντιστοιχισμένη κωδική ονομασία «Byron»), ο«Ποταμός Ενιπέας», “μετέφερε” στην θέση όπου σχεδιάστηκε να κατασκευαστεί το«Φράγμα Ποταμού...

Μαρία Καρυστιανου: Οργισμένη ανάρτηση για fake δηλώσεις της

Νέα οργισμένη ανάρτηση για fake δηλώσεις της σχετικά με ιδρυτική διακήρυξη η Μαρία Καρυστιανού Πιο συγκεκριμένα η πρόεδρος του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων στα Τέμπη αναφέρθηκε...

Μανώλης Κοττακης: Άν στά πνιγηρά αστικά κέντρα η Κυβέρνηση αντέχει κάπως διοικωντας μέ τόν φόβο, στήν ελεύθερη περιφέρεια του καθαρου αέρα καταρρέει παρατεταμένα

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ της Νέας Δημοκρατίας, από τούς νεώτερους ανέφερε πρίν από μία εβδομάδα σέ τηλεοπτικό πάννελ στό Open TV, στήν εκπομπή του Νίκου Στραβελάκη καί της...

Απειλούν τους αγρότες με “μνημόνιο περικοπης επιδοτήσεων”

Γιά «μνημόνιο περικοπης επιδοτήσεων» μιλουσε προχθές ο υπουργός Αγροτικης Αναπτύξεως στούς βουλευτές της ΝΔ, γιά «οριστική διακοπή της καταβολης» χθές ο κυνικός υπουργός Επικρατείας...

Έτσι όπως πάμε δεν θα βρίσκουμε θάλασσα ούτε για να πάμε να «πνιγούμε»

Με μεγάλη έκπληξη μαθαίνουμε από τα ΜΜΕ τις δηλώσεις, τις αναπάντητες από το δικό μας ΥΠΕΞ, του Λίβυου Προοεδρου της εκεί Εθνοσυνέλευσης ότι το...

Καταλυτική θα είναι για την δημοκρατία στην χώρα μας η επήρεια του πορίσματος Κοβέσι

Με διάφορα σχόλια που δημοσιεύονται σχετικά με την πορεία της υπόθεσης με τον ΟΠΕΚΕΠΕ, εξάγεται το συμπέρασμα ότι για την δημοκρατία στην χώρα μας...

Γιατί ψοφάν τα έρμα;

Κάποια στιγμή, οι αγρότες αναμφίβολα θα κουραστούν και θα αποσυρθούν - Είναι και το κλίμα των γιορτών άλλωστε Τα προβλήματα επιβίωσης θα παραμένουν όμως και...

«Βόμβα» από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία: Η Κοβέσι φέρνει χειροπέδες για πολιτικούς – Σενάρια πρόωρων εκλογών υπό τον φόβο διώξεων υπουργών για τον ΟΠΕΚΕΠΕ

Σοβαρές πολιτικές εξελίξεις που φτάνουν μέχρι και το σενάριο των πρόωρων εκλογών φαίνεται να πυροδοτεί η έρευνα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας για το σκάνδαλο του...

Τα Χριστούγεννα, στην Ελλάδα και στο Κόσμο – Δύο Διάλογοι με την Τεχνητή Νοημοσύνη

Δίνονται παρακάτω δύο διάλογοι με τη ΤΝ, συνεχίζοντας τη σειρά αυτή άρθρων μου, σχετικοί με τα Χριστούγεννα Βασίλης Δημ. Χασιώτης  Η κυρίαρχη εστίαση στο περιεχόμενο των δύο...

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: «Κάποιοι» ενημέρωσαν τους εμπλεκόμενους για τις έρευνες και σήκωσαν τα λεφτά από τα ATM πριν συλληφθούν – Αποκαλύψεις σοκ για το κύκλωμα...

Μπαράζ αποκαλύψεων έφερε στο φως το δελτίο ειδήσεων του Kontra News με τον Νίκο Παναγιωτόπουλο, σχετικά με τη δράση της εγκληματικής οργάνωσης στην Κρήτη...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ